Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä mieltä? treffit kahden miehen kanssa samalla viikolla

Vierailija
28.11.2010 |

vai ensin katsotaan yksi ja jos ei kolahda, niin seuraava. mulla sovittu ensi perjantaiksi treffit yhden miehen kanssa ja toinen ehdottaa treffejä huomiseksi. pitäisikö ensin kattoa toi perjantainen tapaus, jos siitä tulee jotain ja sitten tavata vasta se toinen???

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oikeasti kunnolla panosta yhteenkään vaan antaa ulkonäön ja ulkoisten asioiden päättää.

Vierailija
2/12 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten haluatko tavata kumpaakaan uudelleen. Jos netin kautta hankitut treffit, niin ei välttämättä natsaa kummankaan kanssa heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuri, ettei kummankaan kanssa suju. mutta tän perjantaisen tyypin kanssa ainakin puhelimessa juttu sujuu. tänä toisen kanssa en ole muuta kuin kirjoitellut.

Vierailija
4/12 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yhden kanssa on jo sovittu treffit, toisen kanssa suunnittelen treffejä ja nyt kolmannen kanssa sitten yhtäkkiä alkanutkin juttu luistaa parhaiten, muttei vielä mitään sovittuna. Itse ajattelen niin, että tapaan kaikki vähän niinkuin kenet tahansa kaverini. Kemiat ratkeaa kuitenkin vasta kasvotusten. Tosin yhden sovitun treffin kanssa olemme tunteneet jo vuosia....en minä meinaa näistä toisilleen mitään puhua ei miehetkään niin tee ja sitä paitsi hyväkin juttu lässähtää jos rupee entisistä tai nykyisistä virityksistä puhumaan. Pidä hauskaa, niin minäkin meinaan pitää. Tosin nettituttavuudet meinaan tavata päivällä kaffen merkeissä julkiselle paikalla.

Vierailija
5/12 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyy siinä sit livenä vertaileen

Vierailija
6/12 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan se olla ettei sun mielestä kumpikaan natsaa tai sä et natsaa kummallekaan. Ei sinkkuna luulisi ihan kamalasti olevan varaa odotella ja siirtää treffejä,jos hakusessa on parisuhde. Mutta en tarkoita sitä, ettäkö pitäisi treffata sellaisia jotka ei nappaa pätkääkään

Vierailija
7/12 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näin alkutekijöissään kannata priorisoida ketään, eikä tuossa mitään väärää ole, nimenomaan jos on ensin liikkellä kaveriasenteella; tutustuu uuteen ihmiseen, eikä etsi heti aviomiestä... :)

Huh, onneksi on treffailuajat ohi omalta kohdalta... Näin yh:na tuo vapaa treffailuaika on vähän rajallista, joten kerran olin mennyt sopimaan KOLMET treffit samalle illalle! :D No, kaikki olivat tosin "jos olet liikenteessä niin tekstaillaan jos satuttais vaikka samaan paikkaan".

Vierailija
8/12 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa netin kautta tapaamistani miehistä homma ei ole natsannut livenä ollenkaan vaikka olisi puhelimessa puhunut ja tuntunut tosi hyvältä. Ei siis kannata järkätä yksiä treffejä kuussa koska kaikkien nettimiesten läpikäymiseen menee silloin sata vuotta.

Vierailija
9/12 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten perjantaina. mä en kyllä usko yhtään, että tuolta netistä mitään löytyy, mutta katsellaan.

Vierailija
10/12 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään ongelmaa ollut (moraalisesti siis; aikatalullisesti ehkä kyllä). Kun on haku päällä ja tutustuu moniin kandidaatteihin, miksei niitä voisi tavata samoihin aikoihin?

Vierailija
11/12 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän treffeissä ole mitään pahaa, sitten voi rauhassa vertailla kun on tapaillut useampia.

Treffailin aikoinaan kolmea yhtä aikaa, en siis sänkyyn asti mennyt kuin vasta sen jälkeen kun olin päätökseni tehnyt ja muille ilmoittanut ettei kinnoosta. siinä pitää vaan pitää pää kylmänä ettei mene ihan sekaisin!

Vierailija
12/12 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

useampia yhtä aikaa, samanakin päivänä. Itse asiassa muutamia vuosia sitten, erottuani, tapasin samana päivänä kolme eri tyyppiä, ja kahden kanssa harrastin seksiäkin;-). Silloin myös seurustelin: mulla oli lupa tavata muitakin.