Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä 27v nainen voi tehdä yksin viikon helsingissä, ilman töitä?

Vierailija
02.02.2025 |

Siis tässä kävi nyt niin, että mun piti viettää salarakkaani kanssa lemmenviikko helsingissä, kun mieheni on työmatkalla. Nyt kävi sitten niin, että salarakkaani jätti minut ja olen ihan palasina. En kestä tätä. Pitää selvitä, kait.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi uusi rakas 

Vierailija
2/18 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mietinkin...

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee muualle trollaan huomio h**ra

Vierailija
4/18 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maata liikkumatta hiljaa paikoillaan ja lukea netistä hänelle osoitettuja vttuiluviestejä?

Vierailija
5/18 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee kotia

Vierailija
6/18 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo, mutta Tinder laulamaan. Toivon tietenkin että miehesi löytää sinut sieltä ja jättää.

Vierailija
7/18 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile mustaa miestä.

Vierailija
8/18 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tulla minun hetekalle jos et ole rumapainoinen. Tekemistä kyllä piisaa.

Vierailija
9/18 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lehmät lentää.

Vierailija
10/18 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile mustaa miestä.

Tätähän sitä minäkin 🥰

Exrva57

Vierailija
11/18 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bbc, muuta neuvoa ei tule.

Vierailija
12/18 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin karkkikauppa on auki naisille 24/7 💃

Vierailija
13/18 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko ikä jotenkin olennaista tässä, mutta mä ainakin keksisin vaikka mitä tekemistä - voihan siitä lähteä vaikka käymään Tallinnassa, on näyttelyitä, leffoja, museoita mihin on hyvä mennä yksin, käyt hyvin syömässä ja drinkeillä. 

Vierailija
14/18 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko ikä jotenkin olennaista tässä, mutta mä ainakin keksisin vaikka mitä tekemistä - voihan siitä lähteä vaikka käymään Tallinnassa, on näyttelyitä, leffoja, museoita mihin on hyvä mennä yksin, käyt hyvin syömässä ja drinkeillä. 

Ei se bimbo osaa olla yksin, eikä se osaa ajatella että voisi lähteä takaisin kotiin Keravalle.

Vierailija
15/18 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei provo voi mennä minnekkää, sillä on oma lehmä ojassa.

Vierailija
16/18 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko Hesassa noloa 7 päivää menee äkkiä. Kiertää kauppoja käy Suomenlinnassa ja museot kuten Kiasma ja juoksee eduskuntalolta pressa patsaiden eläin museon kautta Finlandia talon uuteen sisustukseen sieltä kiertää Töölönlahden juoksee Musiikkitalon käy syömässä Aleksin tai stoccan alueella kuin käy ratikalla satamissa ja ostaa lippuja laivaan . Kaivopuiston kiertää ratikalla kuin vikinglinen. Kuin Tallinkin. Käy samalla katsomassa jäänmurtajat kuin kauppatorin siinä. Senaatin tori näkyy ratikasta ja voi juoda kuumaa kaakaota jossain tai kuoharin. Taskuvarkaat on tuotu ulkomailta. Virosta tulleet johtaa tilastoja. Ruotsin kaupoissa on paremmat valikoimat. Virosta löytyy jotain nykyään ratikka suoraan satamasta . Irkku bubissa olutta ja illalla grilliltä jotain. Useimmat viettää päivän Vantaan kylpylässä. Virossa parasta kylpylää edustaa Kalev spa. Suomenlinnassa kesällä menee koko päivä. Varsinaista näkemistä ei ole muuta kuin laivat. Jos etsii työtä on ulkomaalaisille omat työkkärit kuin vastaanottokeskukset. Kansalaisille on omat. Asiakas maksaa myyjän palkan joten asenne heitä kohtaan ratkaisee sen onko töitä vai ei. 

Vierailija
17/18 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mut mä lähden nyt kakalle. 

Vierailija
18/18 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy persettä!