Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein tänään positiivisen r.testin. Voinko vetää huomenna kännit?

Vierailija
27.11.2010 |

Minulla huomenna suuri juhlapäivä jota olen kauan odottanut. En haluaisi millään jättää väliin, mutta iltaan kuuluisi viiniä, siideriä ym. kännit siis varmaan tulisi vedettyä.

Eikai siitä vielä ole mitään haittaa alkiolle? Raskaus on todella alussa, eli tilanne tavallaan se etten välttämättä edes tässä vaiheessa tietäisi olevani raskaana. Menkat siis pitäisi alkaa vasta 3 päivän päästä, mutta testi oli positiivinen.

Mitäs sanotte? Oletteko itse vielä tuossa vaiheessa uskaltaneet juoda?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään haittaa

mitä nyt tärkeimmät kehitys vaiheet menossa

Vierailija
2/24 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä anna raskauden haitata OMAA ELÄMÄÄSI. Hei sehän on vaan sun tuleva lapsesi. Mitä väliä?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vähintäänkin arveluttavaa, mutta jos olisit ollut juhlissa ja tekisit testin parin päivän päästä sinulle sanottaisiin (myös neuvolassa), että ei vaikuta vielä tuossa vaiheessa jne.

Vierailija
4/24 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai miten se meni? Ja raskaustestit näyttävät positiivista kun on kiinnittynyt? Ääh, en minä muista enkä jaksa googlettaa. Kunhan papatan.

Vierailija
5/24 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkio on totipotentti, jos solu vahingoittuu niin viereinen voi korvata sen. Jos oikein pahasti menee niin menee sitten kesken.

Vierailija
6/24 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi on pahin myrkky sikiölle.

Vierailija
7/24 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vähintäänkin arveluttavaa, mutta jos olisit ollut juhlissa ja tekisit testin parin päivän päästä sinulle sanottaisiin (myös neuvolassa), että ei vaikuta vielä tuossa vaiheessa jne.

Vierailija
8/24 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siis en olisi yrittänyt tulla raskaaksi ja testi olisi vain varmistusluontoinen.

Vierailija
9/24 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkio on vasta muutamien solujen rykelmä, sen älykkyys tms. ei vielä kärsi.

Nauti "viimeisestä illastasi" :)

Vierailija
10/24 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kännäsin vielä 10 rv:lla, kun luulin, että menkkojen poisjäänti johtui stressistä ja ehkäisykapselien poisottamisesta. Ihan normi mukula tuli. Nyt ekaluokalla eikä mitään ongelmia. Suurin jarru lienee sun oma moraalikäsitys...

Vierailija
11/24 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ja toivottavasti) tämä on provo. En usko, että kukaan noin päin sitä kyselisi. Olisi sitten jättänyt testin tekemättä, jos olisi halunnut "hyvällä omatunnolla" bailata...

Vierailija
12/24 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkio on totipotentti, jos solu vahingoittuu niin viereinen voi korvata sen. Jos oikein pahasti menee niin menee sitten kesken.

Senkus juot ja vedät niin paljon ku jaksat, jos se alkio pysyy matkassa, niin ei sillä juomisella ole ollut merkitystä. Tosin, olen aika varma, että kun nyt kunnon pöminät vedät päälles, niin vuoto alkaa viim. 4 vrk:n kuluessa.

Vierailija
13/24 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman omantunnontuskia?

Mukavaa iltaa.

Vierailija
14/24 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itellä kyllä kävi niin että juhlin synttäreitäni sen verran ku jaksoin ja niihin kuului juominenki. mutta silloin en vielä tiennyt olevani raskaana enkä osannut edes epäillä mitään.olikin ihan vaiheilla vasta raskautuminen.. mutta jos olisi ollut tiedossa en olisi juonut

Vierailija
15/24 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istukka ei pysty suodattamaan alkoholia tai tupakan haitta-aineita, jotka pääsevät istukan läpi sikiöön.

Vierailija
16/24 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saa ravinnon kohdun kohdun seinämän verisuonten kautta. Ei se alkio missään vaiheessa ole omillaan. Alkoholinkäyttö tuossa vaiheessa voi vahingoittaa alkiota ja lisää keskenmenon vaaraa.

Vierailija
17/24 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se alkio ei ole vielä yhteydessä sun verenkierron kanssa. Joten ei haittaa sitä sikiötä. Mutta, jos nyt kuitenkin tiedät olevasi raskaana, niin älä ota huomisen jälkeen enää!

Nauti, mutta varaudu että tulet saamaan kauheen kankkusen! Raskauden alussa se on mulla ollu ihan kauhee. Joten hiukan hillitymmin sinuna joisin! Ja olen juonut tietämättäni samoilla viikoilla ku säki eikä ole kellään lapsella mitään vaurioita ollut.

Vierailija
18/24 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te kuvittelette sen saavan ravintonsa???? Pyhästä hengestä???

Alkio kiinnittyy kohdun seinämään ja saa ravintonsa kohdun seinämän kautta. Se on heti kiinnittymisensä jälkeen altis vaurioitumaan, jos äiti vetää viinaa.

Vierailija
19/24 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tainnut olla ihan suunniteltu raskaus? vaikea ainakaan kuvitella että kukaan joka lasta hartaasti toivoisi miettisi tällaista hetkeäkään..

Vierailija
20/24 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli alkoholi kulkeutuu jo lapseesi. Se että kolme päivää menkkoihin ei merkkaa mitään, ihan sama milloin ne menkat pitäisi alkaa, sun raskaus on kuitenkin jo tietyssä vaiheessa kun kerran testi on positiivinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi