Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahtava laihdutus (kuvia)

Vierailija
27.11.2010 |

http://weight-loss.fitness.com/before-after-between/36490-mar-08-96kgs-…

melkein satakiloisesta alle 60-kiloiseksi! nainen on 167 senttinen. UPEA!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan näytä niin painavalta :O

Näyttää melkolailla minulta (siis noissa läskikuvissaan), ja mä olen siis samanpituinen (no kaks senttiä lyhyempi) mutta painan n. 72 kg!

Vierailija
2/26 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoikin melkeen 100 kiloa! :o

Minusta tyttö näytti pikkuisen paremmalle 63 kiloisena kuin 56 kiloisena. Hieman luiseva oli jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö nuortui 10 vuotta painonpudotuksen myötä. Läskikasat ovat aina jotenkin tätimäisiä vaikka mitä tekisivät.

Vierailija
4/26 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin ostos-TV:n saastuttama, etten kyllä ole ihan varma kumpi oli ennen jälkeen. hoikkiskuvat ovat se, josta lähdettiin.

Vierailija
5/26 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin paljon lihavemman näköinen sen painosena vaikka olen aika paljon pidempi.

Tuossa viimeisessä kuvassa jo aivan liian laiha, varmaan alle normaalipainon.

Vierailija
6/26 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa itsekin pystyisin tuohon! Hienoa! :)

Vierailija
7/26 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttänyt kyllä miltään himoläskiltä missään vaiheessa.

ihmeen laihalta näytti myös 63 kiloisena, itse näytän siinä painossa ihan hirveältä tankilta ja olen saman pituinen. 54 kiloisena näytän normaalilta, en mitenkään erityisen hoikalta.

eipä voi siis näköjään painosta päätellä oikein mitään..

Vierailija
8/26 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne roikkuva iho on kadonnut?

.

Huomatkaa, että bikinikuvia ei ollut. Jos laihduttaa melkein 50% painostaan pois, niin roikkuvaa ihoa kyllä jää melkoisesti nuorellakin ihmisellä

Vierailija
9/26 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

75-81 kg painoisena. Näytti hyvältä. 63 kg oli jo mulle vähän liian laiha

Vierailija
10/26 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylensyönnistä toiseen päähän sairautta:

a regular week for me now basically is 7 hours working out minimum. usually though, 2 hours monday, 2 hours tue, 1 hour wed, 1 hour thurs, 1 hour friday, 1 hour saturday

obviously always eating healthy, my chopped vegies and egg whites for breakfast and lunch

snack is fruit and diet jelly

dinner is fruit and jelly and diet yoghurt

plus 2 protein shakes per day (at only 114 cals each not too bad) and so incredibly yummy, just add a bit of ice in and voila!

i drink a lottttttttt of green tea, decaf (grrrr addicted or wat, its insane)

and have had to cut back on water as i got fairly crook wat with cutting out protein and drinking far too much water (i saw a doctor and she told me i desperately needed protein and

to cut back from 8 litres of water a day to 3 max), and yes i also went and bought a stack of protein shakes

i average about 1630 calories a day and eat exactly the same thing ever day

but i wouldn't have it any other way, i never ever get bored with my eating routine (refuse to use the word diet anymore, this won't ever be something i'll 'go off of').

i think thats about it!!

Vierailija
11/26 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman pituinen ja lähes saman painoinen kun hän aloittaessaan, näytän täsmälleen samalta kropaltani, harva uskoo että olen niin painava, neuvolassakin yllättyivät.

Pudotan painoa mutta vaikeaa se on, varsinkin hormonihäikkieni takia..

Vierailija
12/26 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kade, itse oon 170cm pitkä ja paino 77kg ja näytän paaaljon lihavammalta.

Vierailija
13/26 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivun alalaidan viimeisessä kuvassa jo liian laiha. Minusta nätein kuva tuosta on se missä on pinkki paita. Vaikea uskoa että paino siinä 81 kg. Siitä 5 kg pois ja avot.

Vierailija
14/26 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylensyönnistä toiseen päähän sairautta: a regular week for me now basically is 7 hours working out minimum. usually though, 2 hours monday, 2 hours tue, 1 hour wed, 1 hour thurs, 1 hour friday, 1 hour saturday obviously always eating healthy, my chopped vegies and egg whites for breakfast and lunch snack is fruit and diet jelly dinner is fruit and jelly and diet yoghurt plus 2 protein shakes per day (at only 114 cals each not too bad) and so incredibly yummy, just add a bit of ice in and voila! i drink a lottttttttt of green tea, decaf (grrrr addicted or wat, its insane) and have had to cut back on water as i got fairly crook wat with cutting out protein and drinking far too much water (i saw a doctor and she told me i desperately needed protein and to cut back from 8 litres of water a day to 3 max), and yes i also went and bought a stack of protein shakes i average about 1630 calories a day and eat exactly the same thing ever day but i wouldn't have it any other way, i never ever get bored with my eating routine (refuse to use the word diet anymore, this won't ever be something i'll 'go off of'). i think thats about it!!

Vierailija
15/26 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Huomatkaa, että bikinikuvia ei ollut. Jos laihduttaa melkein 50% painostaan pois, niin roikkuvaa ihoa kyllä jää melkoisesti nuorellakin ihmisellä

Bikinikuva löytyi alempaa linkin takaa (my tummy now). Eikä todellakaan nahka roikkunut!!

Kaunis kroppa tytöllä! Musta on uskomatonta, kuinka AV:lla moni on sitä mieltä, ettei alkujaan ollut kovinkaan lihava :O. Kyllä oli ja hyvä, että huomasi tyttö kääntää suuntaa elämässään. Mun mielestä bikinikuvasta näki hyvin, että kroppa on nyt hyvä! Ei loistanut luut, eikä vatsa ollut mitenkään kuopalla!

Toivottavasti ei enää laihduttaisi, viidestä kilosta vielä uhosi. Sitten menee jo liian pitkälle. Kun treenaa noin paljon, ei pitäisi painoa niin kovin tuijottaa, kun painossa on niin paljon lihasta.

Vierailija
16/26 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan näytä niin painavalta :O

Näyttää melkolailla minulta (siis noissa läskikuvissaan), ja mä olen siis samanpituinen (no kaks senttiä lyhyempi) mutta painan n. 72 kg!

Mä taas olen 166cm pitkä ja painan 93kg ja näytän paljon läskimmältä kuin tuo noissa kuvissa muka 96-kiloisena.

Ja jossain tuolla alemmissa kuvissa näkyy ikävästi käsivarressa löysää nahkaa. Sitä tulee usein jos laihtuu paljon.

Vierailija
17/26 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Huomatkaa, että bikinikuvia ei ollut. Jos laihduttaa melkein 50% painostaan pois, niin roikkuvaa ihoa kyllä jää melkoisesti nuorellakin ihmisellä

Siellä on ketjussa myöhemmin linkki bikinikuvaan :) Tökkää siinä sormella vatsaansa, jännittämättä lihaksia ja HYVÄLTÄ näyttää!

Nuorena iho palautuu, jos ei laihduta liian nopeasti. Lienee myös yksilöllistä.

Vierailija
18/26 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla paino 59/158 ja näytän samalta kuin tuo silloin kun painoi 74 kg.

Vierailija
19/26 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin mitat on 168/95 ja kyllä mä näytän isommalta kuin tuo kuvan nainen aloittaessaan laihdutuksen.

No, kai se on sitten vaan niin yksilöllistä.

Vierailija
20/26 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo tyttö on melkoisen tuhti ollut silloin, kun paino on alkanut ysillä tai kasilla. Ehkä se, että vyötärö erottuu, tekee hänestä joidenkin silmissä vähän hoikemman näköisen mutta kyllä hän on läski ollut.

Nyt on hyvännäköinen, samoin 63 kg kuvissa, mutta ruokavalio hänellä ei todellakaan ole kunnossa. En usko hänen moista menoa pysyvän terveenä, vaikka hoikkana pysyisikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän