Miehet pois av:ltä- ne tulee tänne av:lle haukkumaan naisia!
Miksi tännä pääsee miehiä jatkuvasti haukkumaan naisia!
Miehet- menkää muualle kuin av:lle keskustelemaan
- av on edes yksi paikka, jossa me naiset saamme olla rauhassa!
t. nainen
Kommentit (13)
Kenet kutsut?
Mä kutsun Kristian Meurmanin antamaan vähän äijänäkökulmaa keskusteluihin.
Haukkukoon jos haluavat. Mutta turha on sitten inistä kun naiset vastavuoroisesti arvostelevat miehiä...
mies täällä kirjoittele? Siis MIES?
Olisiko jopa yhden prosentin verran.
Tää on paras paikka, hauskin ja viihdyttävin, missä naiset todellakin osoittavat pohjimmaiset ajatuksensa.
hubaa
Ja usein kohteena on juurikin se nainen. Tämä on edelleen kaikille vapaa palsta. Oman naisten palstan haluavat naiset menkööt sinne missä pitää rekisteröityä ja on VAIN naisille.
av on viihdettä ja ruokaohjeiden vaihtoa mm.
t. ap/ marttakerholainen/ jonka MIEHINEN mies harrastaa ihan mutta kuin av;tä ja naisten vahtimista
haukkuvat nimenomaan toisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Haukkukoon jos haluavat. Mutta turha on sitten inistä kun naiset vastavuoroisesti arvostelevat miehiä...
Itse asiassa melkein kaikki naisvihaketjut ovat naisten perustamia ja kaikki miesvihaketjut. Mutta tämä aloitus on omituinen. Miehet tulevat tänne haukkumaan naisia? Minä luulin, että miehet tulivat tänne puhumaan lapsistaan, vauvoistaan. Miehet rakastavat myös lapsiaan, vaikka kuinka olisi arkaaisten sukupuoliroolien sokaisema.
yleisesti ja miehistä erityisesti.
MIEHINEN mieheys on hiukkasen ahtaako roolimalli kokonaiselle persoonallisuudelle.