Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkä takia

Vierailija
15.12.2010 |

kertokaas hyvät ihmiset minkä takia ihmiset tekevät vauvoja ylipäätään pelkkää valitusta vitinää kitinää vaan kuuluu kun vauvat vie ajat rahat ym ym ei ikin omaa aikaa ei mittää ym ym .. haluun jonkun oikeesti hyvän syyn minkä takia lapsi ?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ollu 3 helppoa vauvelia :D kai sitä ihminen nyt sentään saa joskus valittaa väsymyksestä vaikka ne lapset oliskin tehnyt?Vai luuletko ap että elämä on aina yhtä ruusuilla tanssimista? Säkin varmaan valitat vaikka mistä esim töistäsi, kodistasi, kavereistasi, autostasi jne?

Vierailija
2/6 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaapa siihen ap valittaa saa aina kun siltä tuntuu ja jos tuntuu että tekee mieli jatkuvasti valittaa niin sit pitää tehdä asialle jotain...ei ole olemassakaan ihmistä joka ei koskaan valittaisi mistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sen takia kannattaa toki joskus kärsiä rahan puutteesta tai unen puutteesta jne...silti saa valittaa jos se helpottaa omaa oloa.

Vierailija
4/6 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva-aika on lyhyt. Lapset ovat ihania.

Vierailija
5/6 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä lapset ovat kamalia! huuttaa vinkuu parkuu valittaa ekaksi vauva ikä kamalaa uhmaikäkamaa ja kouluvaihe kamalaa ja murrosikä hirveää!

Vierailija
6/6 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle tuli ainakin yllätyksenä moni asia itsestäni. Olin kyllä ajatuksissani valmistautunut univelkaan, sitovuuteen, jopa siihen että kaikki menee toisin kuin on odottanut yms. mutta silti tuli yllätyksenä, kuinka voimakkaasti reagoin uuteen tilanteeseen ja esimerkiksi kuinka järkyttävältä tuo univelka tuntui. Onneksi olen kasvanut äitiyteen ja kasvanut ihmisenä, niin kornilta kuin se kuulostaakin. Olen tavallaan hyväksynyt itsessäni sen että en olekaan 'vauvaihminen', sen sijaan taaperon kanssa on jo mukavaa ja mitä enemmän lapsen kanssa pääsee esim. pelaamaan, juttelemaan jne. nautin entistä enemmän.

Toisella tämä ehkä menee toisin päin, joutuu oppimaan itsestään, ettei vaikka olekaan pitkäpinnainen uhmaavan taaperon kanssa tai koululaisen kanssa pelaaminen on tylsää.

Ja sitten vielä onhan tässä eroja, kuka valittaa mitenkin herkästi. Toisilla vaan on tapana valittaa kaikesta ja ehkä liioitellakin asioiden rankuutta. Toisille esim. tämä foorumi on ainoa paikka tuulettaa tunteitaan ja ajatuksiaan. Joskus itsestäkin tuntuu, että tänne eksyy aina silloin kun hermo menee ja kaipaa vertaistukea (joka on kyllä välillä aika raakaa täällä) tai vinkkejä. Sitten vielä se, että kun kaikki menee hyvin, suomalaisesta tuntuu oudolta hehkuttaa, silloin lähinnä ollaan hiljaa, että mitäs tässä, ei kummempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi