Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
saako vuokra-autolla ajaa vain se, jonka nimissä auto on vuokrattu?
Kommentit (4)
mutta ainakin Ranskassa lisähintaan sai ilmoittaa toisenkin kuskin vuokra-autolle.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tarkastavat myös ajokortit kaikilta ja merkkaavat papereihin esim. kolarin varalta kellä kaikilla on oikeus ajaa.
Yleensä ylimääräiset kuskit maksavat myös lisää.
Alue: Aihe vapaa
kuskia on.
Siis minulla oli vuokra-auto kun omani oli korjauksessa ja poika meni sen hakemaan, vuokraamosta sanoivat että laittavat sitten pojan myös käyttäjäksi.