Kyllä suominaisten pitäisi panostaa enemmän ulkonäköön ja luonteeseen, ettei menetetä
kaikkia laatu-uroksia aasialaiskaunottarille.
suominainen ajattelee vain koulutustaan ja uraansa sen sijaan, että opettelisi laittautumaan kauniiksi, tanssimaan ja miellyttämään miestänsä. Turha sitten itkeä, että kaikki komeat ja koulutetut laatumiehet pakenevat rumia, riivinrautaeukkoja Thaimaaseen, tuonne paratiisiin missä on kaikki ihania, hoikkia, nauravaisia, naikkosia.
Että miettikää sitä lehmät.
Kommentit (13)
Onneksi maailma on taynna ulkomaalaisia miehia. XD
minun laadukas ulkkarimieheni juuri ihasteli aikanaan sitä etten harrastanut huorapukeutumista enkä juuri meikannutkaan. Ketään en ole koskaan yrittänyt miellyttää, mutta minkäs sitä miellyttävälle luonteelleen voi...
niin minulla on koulutus, työ, säästöjä ja eläkettäkin kertynyt mukavasti. Näillä, jotka käyttävät päivänsä laittautumiseen, on tilillä pyöreä nolla.
Enpä ole ikinä ajatellut edes, että suomalaiset miehet Thaimaaseen lähtevät meitä naisia karkuun. Minusta tuolta Idästä vaimon itselleen hakevat ne reppanat suomalaiset miehet, jotka eivät saa suomalaista naista.
Ja kerrohan minulle , miten luonteeseensa voi panostaa? En keksi muuta selitystä kun teeskentely.
Minä ainakin olen ylpeä meistä suomalaisista naisista.
ne postimyyntimorsiamet, joita täälläpäin peräkammarin poikien kainalossa näkee. Pottunenäisiä, persjalkaisia ja ylipainoisia thaikkunaisia tai rumiin vaatteisiin pukeutuvia ja kammottavasti meikattuja venakkoja.
Tuo vei viimeistään uskottavuuden kirjoituksestasi, ap :). Muutenkin: kumman sukupuolen päässä on vikaa, jos toinen arvostaa lähinnä ulkomuotoa ja valitsee puolisonsa (nähtävästi) vain sen perusteella..?
Ykskään thaikkunainen tai venakko ei muuta Suomeen persaukisen työttömän aviovaimoksi ja veljeni kavereiden joukossa on pari itsemurhaan päätynyttä suomipoikasurkimusta, kun työ meni, niin meni thai-akkakin takaisin kotimaahansa tai rikkaamman suomipojan kanssa naimisiin.
Huh, säästäkää minut näiltä laatu-uroksilta...
Luonteeni on erittäin kiltti, siedin jopa vuosia juovaa ja hakkaavaa miestä.
Ulkonäköni on aivan mielettömän riittävä, miehet kehuvat sekä näköä että seksiä.
Mutta nämä "uroot" jätän mielelläni. Hyi helvetti.
Kyllä olen mieluummin sinkkuna kuin nyrkkeilysäkkinä taas uudelleen.
Toivon että elämääni vielä joskus tulisi joku oikea ihana mies, ei väkivaltaa, vaan ihan normaalia ihanaa elämää, rakkautta, rakastelua, aamukahveja, keskusteluita...
Mutta saahan sitä haaveilla.
en pääse harrastamaan- siksi ruopsahdin, kun lapset oli pieniä- ei ollut tukiverkostoa, että pääsis jumppaan
- mutta periksi ei anneta
panostavat ulkonäköön ja luonteeseensa? Aika monta ääliötä, sovinistia, alkoholisoitumassa olevaa tai muuten vaan vastenmielistä jamppaa on tullut vastaan.
Nykyinen mies ei arvosta sitä p*skan vertaa, että panostan ulkonäköön, hoidan kodin ja lapset, käyn töissä ja yritän vielä olla ihan mukavakin. Aina se keksii jonkun nalkutuksen aiheen.
ne useimmat komeat ja koulutetut miehet eivät halua koskea prostituoituihin. Omanikin on sellainen.
puolison hakevat miehet ovat useimmiten sosiaaliluokassa alhaisella tasolla. Eivät saa Suomesta vaimoa moukkamaisella käytöksellä ja heikolla sivistyksellä. Työpaikallani on naisia noista molemmista maista. Työmoraali aivan onnetonta. Miehet molemmilla luokkaa peräkamarinpoika--sattumaa vai ei..On varmasti muitakin.
Onneks mulla on ihana saksalainen mies, joka vähät välittää jostain idioottimaisesta pelleilystä, kuten meikkaaminen, tanssiminen tms.
Pidä vaan ne "laadukkaat" miehes.