Hyi helevetti noita suomalaisia ukkoja
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010112612697631_uu.shtml
Suoranaista epätoivoisten naisten hyväksikäyttöä ja vielä kehtaavat kehua itseään nämä suomalaiset ihramahat.
Kommentit (37)
tuossa lukaisin vähän aiemmin tuon jutun ja kyllä rupesi ihmetyttämään. Ehkä vähän yökötyttämään. Kukapa suomalaisnainen ei olisi joskus jossain etelän maassa saanut mokkakikkeliä, mutta sitä sentään saa ilmaiseksi ;)
Mutta siis joo vähän alkoi puistattamaan.
Hintahan tässä on se juttu. Halpaa lihaa. Elintaso erot.
Te voitte päättää ketä äänestätte. Kommunismi ei sallisi tätä. Vaikea tuollaiselta on kieltäytyä. Lämmintä ja halpaa seksiä. Olutkin on halvempaa kuin vesi. Kauniita naisia. Kyllä minä voin työskennellä tehtaassa kurjalla palkalla kunhan pääsen takaisin Thaimaaseen tuhlaamaan rahani. Naimisiin en mene.
T: Pakotettu kapitalsmiin
Älä moralisoi kun menet vaikka Kreikkaan tai Turkkiin niin siellä ne suomalaiset läskimoosekset huoraa ihan samalla lailla. Suorastaan epätoivoisten kehitysmaiden miesten hyvksikäyttöä ja vielä kehtaavat valehdella, että eroaa jotenkin miesten vastaavasta vaikka lomalle lähtevät pääasiassa tuon takia :(
Sattuu olemaan taloudeltaan maailman 17 suurin. Suomi sijalla 52. Turkissa on myös muutamakin maailman 100 rikkaimman joukossa. Kuinka monta Suomesta? Ai niin, maailman 100 parhaasta hotellista 40 on Turkissa.
vaan -maahan. Se mies, joka sinne into piukassa kokemattomine kuukkeleineen matkaa, voisi pitää edes tuon yhden asian mielessä! Thaimaassa, Thaimaahan, Thaimaasta. Sijamuodot kunniaan, ole suomalainen;-D! Et sitä kuitenkaan kehtaa enää kotimaassa olla, säälittävä sylkykuppi...;-o.
turkkilaisen tyttöystävä... :) älä riehu!
Siis sehän oli selkeä mainosjuttu hintoineen ja kaikkineen. Miten ostat itsellesi tytön tai naisen tai paremminkin tyttöjä ja naisia.
Iltalehti on aika moraaliton.
Siis sehän oli selkeä mainosjuttu hintoineen ja kaikkineen. Miten ostat itsellesi tytön tai naisen tai paremminkin tyttöjä ja naisia.
Iltalehti on aika moraaliton.
Ihmeen tarkkaan oli kuvattu moraalin sijaan hintojen ja saatavuuden näkökulmasta.
"Samaa sanoo 68-vuotias Mauri. Yhdeksän vuotta sitten leskeksi jäänyt savolaismies on viidettä kertaa Pattayalla.
- Rattijuoppo ajoi kaupasta kotiin matkalla olleen vaimon auton ruttuun. Samalla rutistui vaimo, Mauri muistelee.
- En minä sen jälkeen ole kyennyt enkä halunnut löytää toista elämänkumppania.
Vaikka uusi vaimo ei ollutkaan hakusessa, Mauri alkoi "riittävän itsesäälintäyteisen" suruajan jälkeen käydä pikkukaupungin naistentansseissa.
- Olen iästäni huolimatta seksuaalisesti tunteva mies, mutta en ole löytänyt vastakaikua. Varsinkin kun moni ikäiseni nainen haluaa löytää loppuelämänsä kumppanin, ja minä en.
Mauri päätyi Pattayalle, entisen työkaverinsa ehdotuksesta.
Yksinkertaisesti hakemaan seuraa.
- Tarvitsen elämässäni naisen kosketusta.
Hän korostaa, että ei hae Pattayalta alaikäisiä tai nuoria tyttöjä.
- Minä haluan aikuisen naisen. Ja onneksi heitäkin on täällä. Ja he tuntuvat olevan tyytyväisiä, että vanhempikin kelpaa länsituristille.
Jani hieroo pikakauppoja Walking Streetin kulmalla.
Jani hieroo pikakauppoja Walking Streetin kulmalla.
Lomareissut eivät tunnu liiketoimintansa myyneen entisen yksityisyrittäjän lompakossa, mutta henkisesti matkat ovat välillä "mietityttäviä".
- Eihän tämä ole moraalisesti mitenkään hienointa ja hyväksyttävintä. Mutta minulla on tarpeeni, enkä halua olla kotopuolessa se epätoivoinen ruinaaja, joka juoksee jokaisen naisen perässä. Varsinkaan tällä ulkonäöllä.
- Täällä ulkonäölläni ei ole merkitystä, tiedän se johtuvan rahoistani. Mutta naisen kosketus on aina naisen kosketus."
taida mmailman vanhin ammatti mihinkään kdota vaikka kuinka paheksuisitte ja tuntisitte olevanne jotenkin parempia kuin seksin ostajat.
Naisetkin muuten ostavat seksiä jos ette ole tienneet.
Tässä vanha juttu vuosien takaa, mutta hyvin ajankohtainen kun tuntuu, että naisten seksimatkailu on jotenkin hyväksyttävämpää. Miehet ovat käyneet Thaimaassa ehkä 10 vuotta, naiset ovat panneet menemään jo 70-luvulta lähtien. Kyllä etelän aurinkorannoilla on huorattu oikein vaan paljon, liikkui siinä raha tai ei.
http://www.city.fi/artikkeli/Seiv%E4smatkojen+Salaisuus/1338/
Älä moralisoi kun menet vaikka Kreikkaan tai Turkkiin niin siellä ne suomalaiset läskimoosekset huoraa ihan samalla lailla. Suorastaan epätoivoisten kehitysmaiden miesten hyvksikäyttöä ja vielä kehtaavat valehdella, että eroaa jotenkin miesten vastaavasta vaikka lomalle lähtevät pääasiassa tuon takia :(
Sattuu olemaan taloudeltaan maailman 17 suurin. Suomi sijalla 52. Turkissa on myös muutamakin maailman 100 rikkaimman joukossa. Kuinka monta Suomesta? Ai niin, maailman 100 parhaasta hotellista 40 on Turkissa.
Minun mielestäni se on kehitysmaa, ihmisoikeudet nolla, uskonnonvapaus nolla, sananvapaus nolla jne eli kaikki kehitysmaan kriteerit täyttyy. Lisäksi BKT per capita on esim 1/4-osa Suomen tai länsimaiden vastaavasta eli köyhää on. Esimerkiksi Etelä-Afrikalla on suurempi BKT per asukas kuin Turkilla, onko Etelä-Afrikka kehitysmaa, no todellakin ON! Jos se olisi sivistysmaa niin miksi sieltä lähtee ulkomaille pakolaisia ovista ja ikkunoista, luulisi, että siellä viihtyy todella hyvin kun on niin vauras ja on hienoja hotellejakin (oli muuten tyhmin kommentti ikinä mitä olen kuullut vauraudesta, että on hienot hotellit :)). Ei voi kauhalla vaatia....
Minun mielestäni se on kehitysmaa, ihmisoikeudet nolla, uskonnonvapaus nolla, sananvapaus nolla jne eli kaikki kehitysmaan kriteerit täyttyy. Lisäksi BKT per capita on esim 1/4-osa Suomen tai länsimaiden vastaavasta eli köyhää on. Esimerkiksi Etelä-Afrikalla on suurempi BKT per asukas kuin Turkilla, onko Etelä-Afrikka kehitysmaa, no todellakin ON! Jos se olisi sivistysmaa niin miksi sieltä lähtee ulkomaille pakolaisia ovista ja ikkunoista, luulisi, että siellä viihtyy todella hyvin kun on niin vauras ja on hienoja hotellejakin (oli muuten tyhmin kommentti ikinä mitä olen kuullut vauraudesta, että on hienot hotellit :)). Ei voi kauhalla vaatia....
En ole tuon aiemman Turkin puolestapuhumis tekstin kirjoittaja, mutta pakko silti heittää tähän väliin:
A. Kehitysmaan kriteereihin ei suinkaan kuulu esimerkiksi uskonnonvapaus tai sananvapaus.
B. Etelä-Afrikasta tulee HARVOIN pakolaisia, esimerkiksi nyt Suomeen. Jos sieltä ihmisiä tulee, niin tulevat nimikkeellä maahamuuttaja, mutta näiden kahden eroahan nyt eivät puoletkaan suomalaisista tunnu tietävän.
Sitten vielä: Turkki lasketaan muuten kehitysmaaksi, vaikkakin teollistuneeksi kehitysmaaksi :)
OLi ostaja nainen tai mies. Alhaista toimintaa.
Eikä se muuten ole vanhin ammatti. Parantaja/lääkäri tmv on nykykäsityksen mukaan vanhin, maanviljelijä tulee toisena.
Samoin mennään Kreetaan, käydään Kreetassa jne. Nämä ovat oikeaoppisia muotoja.
vaan -maahan. Se mies, joka sinne into piukassa kokemattomine kuukkeleineen matkaa, voisi pitää edes tuon yhden asian mielessä! Thaimaassa, Thaimaahan, Thaimaasta. Sijamuodot kunniaan, ole suomalainen;-D! Et sitä kuitenkaan kehtaa enää kotimaassa olla, säälittävä sylkykuppi...;-o.
jo yli 30 vuotta! 1970-luvun alusta yleistyivät nämä matkat Thaimaahan.
Tässä vanha juttu vuosien takaa, mutta hyvin ajankohtainen kun tuntuu, että naisten seksimatkailu on jotenkin hyväksyttävämpää. Miehet ovat käyneet Thaimaassa ehkä 10 vuotta, naiset ovat panneet menemään jo 70-luvulta lähtien. Kyllä etelän aurinkorannoilla on huorattu oikein vaan paljon, liikkui siinä raha tai ei.
<a href="http://www.city.fi/artikkeli/Seiv%E4smatkojen+Salaisuus/1338/" alt="http://www.city.fi/artikkeli/Seiv%E4smatkojen+Salaisuus/1338/">http://www.city.fi/artikkeli/Seiv%E4smatkojen+Salaisuus/1338/</a>
teillä riittää energiaa paheksua teille epämieluisia asioita.
Harmittaako se että miehet saavat muualta pillua kauniin hymyn kera ja te nirppanokat vaatimuksinne ette enää kelpaa?
oli sitten mies tai nainen. Ei kuulu minulle, mitä suomalaiset miehet touhaavat Thaimaassa tai suomalaiset naiset vaikka Turkissa.
Ei liikuta minun elämääni suuntaan tai toiseen.
puolustella ihmiskaupan uhreja hyväksikäyttäviä miehiä.
teillä riittää energiaa paheksua teille epämieluisia asioita.
Harmittaako se että miehet saavat muualta pillua kauniin hymyn kera ja te nirppanokat vaatimuksinne ette enää kelpaa?
Ahdistaa ajatella, kuinka moni lapsi jotuuu alistumaan suomalaisen setän kanssa seksiin rahasta.
Eikä tilannetta paranna yhtään se että tytöt ovat jo yli 13v...
Rasvaniskaiset siat raiskaavat lapsia rahasta. Hyi helvetti. Tekisi mieli potkia näitä paskamahoilta paskat pihalle. Artikkelissa rehvastelee roistot. Kukaan ei tee asialle mitään. Kauhistellaan vaan. Vaan on näihin sankareihin törmätty ravintoloissakin. Rehvastelevat sieläkin huorapanoillaan. Selvä mainoshan tuo oli. Törkeä.