Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko mä köyhä?

Vierailija
26.11.2010 |

Tuloina mulla lapsilisä 490e+elarit 3*minimi eli n.420e+äitiysraha nettona n.500(tammikuussa alkaa tulla kotihoidontuki) tuosta summasta maksan vuokran omavastuuta 260e.Verorahoilla elävä kelapummi joo,mutta olenko mielestänne köyhä näillä tuloilla?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta absoluuttisesti et, ja et lähellekään niin köyhä kuin minä kolmine lapsineni.

Mutta olenkin vapaaehtoisesti köyhä, enkä esmes elareita halua vastaanottaa.

Ja tämä nettiyhteyskin on ilmainen, suojaamaton vapaa langaton verkkoyhteys.

Vierailija
2/7 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeutettu saamaan? Voisithan laittaa rahat lastesi tileille, jotka annat esim. kun joskus muuttavat omilleen? Vähän edes helpotusta alkutaipaleelle. Tai teette joskus vaikka lomareissun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta absoluuttisesti et, ja et lähellekään niin köyhä kuin minä kolmine lapsineni.

Mutta olenkin vapaaehtoisesti köyhä, enkä esmes elareita halua vastaanottaa.

Ja tämä nettiyhteyskin on ilmainen, suojaamaton vapaa langaton verkkoyhteys.

Tuollaisten siipeilijöiden takia nettinsä maksavien yhteydet takkuaa!! Kokemuksella. Naapurin opiskelija hengaili mun yhteydellä (myönsi kun muina miehinä kysyi) ja voi helevetti, että pätki ja hidasteli. Maksa omat kulusi, pliis!!

Vierailija
4/7 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla jää siis 1147 euroa nettona. Jos ei autoa maksettavana tai muita velkoja ja eikä perus laskuja kummempia, niin veikkaisin että sinulla jää laskujen jälkeen 950-1000€/kk käyttörahaa, josta vähennät päivittäistavarat ja vaate kulut. Jos olet tarkka rahan kanssa ja ennenkaikkea järkevä kaupassa esmes hyödynnät kirpparit, alemyynnit, niin sinähän saat säästön useamman satasen kuukaudessa.

En pidä sinua köyhänä lainkaan.

Mutta olisi mielenkiintoista kuulla paljonko olet butjetoinut viikottaisiin ruokiin ja kuukausittaisiin vaate kuluihin, leluihin tms.

Vierailija
5/7 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapses on varmaan tyytyväisiä sun valintoihisi.

Vierailija
6/7 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoa ei ole eikä tule..ruokakauppaa menee varmaan 400-600 euroa,en ole laskenut,mutta ihan perusruokaa teen,ja teen paljon itse.Leluja ostan harvemmin.Itselleni ostan vaatetta alle 50e/vuosi,kenkiä tarpeen mukaan.Lapsille sisävaatteet kirppiksiltä ja tarjouksesta.Mulla elisaviihde,mistä maksan sen muutaman kympin kuussa,puhelinlasku muutaman kympin/kk.uuden telkkarin ostin juuri osamaksulla.Herkkuihin menee valitettavan paljon rahaa.

Vierailija
7/7 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap