Kerro tuntemastasi tai tietämästäsi "PERÄKAMMARIN POJASTA"
Kommentit (26)
Mutta en tiedä hänestä paljoakaan paitsi että on työtön ja asuu vanhempiensa kanssa.
Elättää molemmat maanviljelyksellä. Äiti määrää kaiken. Sääntöjä on paljon, esim. sunnutaina ei missään nimessä saa ripustaa pyykkejä ulos kuivumaan ym. mielenkiintoista. Äiti on ajanut useamman tyttöystäväkokelaan pois kelvottomina. Mies on mukava, mutta äärettömän jääräpäinen. Ja pitää kiinni äidin säännöistä pilkulleen. Menee salaa kauppaan kaverinsa kanssa jos äiti ei ole antanut lupaa.
Olen 32v eikä pienessä mielessä käy, että sunnuntaina ripustaisin pyykkiä ulos tai tamppaisin mattoja tai kirkonmenojen aikaan tekisin töitä, ellei ole aivan pakko :-).
Lepopäivän pyhittämien on nykyisin sitä, että keskittyy perheeseen, ei siivoukseen tms.
jotka ovat asuneet omillaan jo 17- vuotiaasta lähtien. Ikinä vaan ei naisia, kaikki omat tavat täysin kamalia mihinkään parisuhteeseen ja pinttyneet en tiedä miksi. Ihan ok mies, käy töissä, tienaa , osaa laittaa ruokaa ja olla ihan kivakin, mutta on kai jo niin tottunut asumaan omillaan, ettei enää osaa, eikä ehkä edes halua. Tai sitten on homo.
äitinsä sai hepulit, kun kuuli miehen tapailevan minua. mies teki kanssani kaksi lasta (toinen kestalaaki vahinko). tällä pitää edelleen kulissia yllä, koska oikeasti on homo. hänen vanhempansa eivät tiedä asiasta vaan olen se hirviöminiä, joka lopetti suhteen ja piti lapset.
ex-miehestä en ole kuullut 10v muuta kuin, että edelleen asuu äitinsä passattavana "pikkupoikana".
veljeni tavallaan on peräkammarin poika. ikinä ei ole seurustellut tai edelleenkään ole mitään naissuhteita. tosin asuu omassa asunnossa ja elää omaa elämäänsä. ei ole sidoksissa äitiimme. toisaalta on hieman nyhjä, joka antaa vahvan vaikutelman peräkammariin jämähtäneestä kolmikymppisestä. toisaalta emme pidä niin tiivisti yhteyttä, etten voisi tietää, jos jotain säpinää olisikin menossa. aika sulkeutunut on asioistaan.
molemmat käy töissä, mutta asuvat edelleen vanhempiensa kanssa ja ainakin ennen (n. 7v sitten) jakoivat saman makuuhuoneen. Toinen käy vapainaan tallinnassa huorissa ja kaljaa hakemassa, jota sitten kittaa muuna vapaa-aikanaan. Toinen rassailee autoja, en ole koskaan nähnyt häntä lähemmin naisen kanssa, edes siellä tallinnan reissuissa...