Anoppi ärsyttää vai olenko vaan itse yliherkkä?
Olen yo-opistomerkonomi ja päässyt hyvin työelämään mukaan, vakituinen työ ja ok palkka. Nyt anoppini puhui jostakin tuttavansa tyttärestä, että XX sanoi, ettei pysty kouluttautumaan kuin merkonomiksi, kun ei pärjäisi tradenomina. Ai jaa? Musta tuntui, että mollasi samalla mua. Tämä tyttö peruskoulupohjaisella merkonomilinjalla, nykyäänhän se on jokin perustutkinto. Anoppi itte ei ole käynyt kuin kansakoulun ja sitäkin vaan muutaman luokan. Oliko tuo teistä myös mun mollaamista?
Kommentit (5)
Munkin anoppi tykkää kyllä itse puhua ja kertoa kaikenlaista, mutta annan olla jos minä puhun, niin helposti menee johonkin tylyyn kommenttiin. En enää niin haluakaan puhua hänelle, enkä niin kuunnellakaan
lähti opiskelemaan. Anoppi siitä äityi kehumaan, että kyllä sunkin kannattais lähteä opiskelemaan samaa. Eikä varmaan edes kuunnellut, kun sanoin, että olen valmistunut kymmenen vuotta sitten. ;o)
Anoppisi ei siis välttämättä edes tiedä, mikä koulutuksesi on.
Mitä sellaista tuossa anoppisi repliikissä olisi ollut joka olisi koskettanut sinua? Ei mitään. Mutta näin se saadaan väkisin anoppi maalattua 'kauhuanopiksi', koska anoppien suustahan ei koskaan VOI tulla mitään muuta kuin miniään kohdistuvaa kritiikkiä.
nyt laitat saatana sille naiselle luun kurkkuun, ettei vittuile enää koskaan sulle! Vittu!