Mitä ootte mieltä?
Järkkään bileet opiskelukavereilleni, ja ajattelin lähettää miehen ja lapset jonnekin sukulaisiin illaksi. Voisivat tulla kotiin joskus 21-22 aikaan, kun me juhlijat ollaan häivytty baariin.
Saunomista, viinaa ja safkaa.
Kommentit (10)
siideriä, viiniä ja lonkeroa kyllä.
koska kukaan ei niitä joisi. Kaljaa on kyllä hommattava, sit ihan viinaa ja varmaan jotain viskiä ja konjakkia, mitä ne miehet nyt yleensä juo.
-ap-
terästä vielä pirtulla niin jo on railakkaat kinkerit! Sit mukava muun perheen tulla kotia kun on yrjöä joka puolella. ;)
terästä vielä pirtulla niin jo on railakkaat kinkerit! Sit mukava muun perheen tulla kotia kun on yrjöä joka puolella. ;)
meillä, jos kämppä näyttäis sikalalta perheen tullessa paikalle. Joku raja mun miehelläkin on :-D
-ap-
Viinaa, saunaa jne.
Sitten pieni vihje: viinaa, koska ei miehet muuta juo (eli haluaa provon, jossa nainen järkkäämässä miehille saunapikkujouluja viinalla terästettynä -> helppo tapa ärsyttää av-mammaa.
Ja kun kukaan ei napannut syöttiä, muistutti vielä miehestään (eli on itse nainen) "joku raja mun miehellänikin on" kommentillaan.
nehän kaikki miehet haluaa panna sua! jooko sauna tai viinaa... ei saa yhdistää!
Viinaa, saunaa jne. Sitten pieni vihje: viinaa, koska ei miehet muuta juo (eli haluaa provon, jossa nainen järkkäämässä miehille saunapikkujouluja viinalla terästettynä -> helppo tapa ärsyttää av-mammaa. Ja kun kukaan ei napannut syöttiä, muistutti vielä miehestään (eli on itse nainen) "joku raja mun miehellänikin on" kommentillaan.
mutta myönnän, että kerroin sen täällä kun tiedän av-mamman ärsyyntyvän. Otsikoin ehkä vähän mielenkiinnottomasti.
-ap-
"Eikö olisi parempi, että perhe tulee vasta aamulla tai sunnuntaina"
paljon helpompaa noin, kuin että alkais säätämään yöpaikkaa jostain itelleen. Tiedän että suurimmalle osalle porukasta on pakottava tarve siivota ennen baariin lähtöä. Ihan sama kuinka kännissä on.
kauheetahan se ois, jos äidin pikkupiltit näkisivät tyhjiä (ja täysiä!) viina- ym. pulloja ja likaisia astioita...
nehän kaikki miehet haluaa panna sua! jooko sauna tai viinaa... ei saa yhdistää!
siideriä, viiniä ja lonkeroa kyllä.