Tuollaiset murhapolttajat karkotettava maasta!!!
Ei pidä meidän verorahoilla kustantaa heidän vankilaelämää, mikä suomessa ihan hyvällä tasolla. Vaikka vieläkin jaksavat valittaa, ei muuta ku siperiaan pariksi viikoksi tutustumaan niin eiköhän pysy vankien suut kiinni!
Takaisin sinne mistä ovat tulleetkin, ei mitään armoa.
Uskoisin sen olevan jo riittävä rangaistus, kun joutuvat eroon suvustaan. Nehän ovat niin helvetin sukurakasta porukkaa noi ulkomaalaiset.
Laittakoon siellä sitten vankilaan tai tehkööt mitä lystäävät.
Kaikki tollaset maitojunalla takaisin!!!
Ai että mä inhoan entistä enemmän noit karvaranteita!
Kommentit (45)
Ensin Sello ja nyt tämä.
Ja koko ajan lisääntyy, se on varma. Kohta on jengi vastaan jengi amerikan malliin.
Siihen tää menee ja mitään ei mahdeta.
Tänne kun pesiytyvät, niin vaikea eroon päästä näistä rikollisista.
Mä nään niin punaista kun ulkomaalaiset lisääntyy vaivihkaa. Eivät uskalla ääneen sanoa, kun niitä tulee. Mutta ei voi olla näkemättä, kun ennen meidän kohtuu pienessä kaupungissa niitä ei ollut ja nyt joka kulmalla.
Ei siinä mitään jos ovat asiallisesti ja tekevät töitä, mut tuolla ne ostarin kulmilla notkuu.
Tiukka linja vaan rikollisille ja pois täältä pahoja tekemästä. Järkyttävä teko: (.
Niillä oli aiemmin joku elintarvikekauppa (arabilainen) Kontulassa.
kun kuulet tämän: meitä IHAN SUOMALAISIA sinisilmäisiä muslimeja on joka päivä enemmän, eikä vain syntyvyyden takia! Mihinkäs meidät tahdot karkottaa, omat juureni lienevät Savossa vaikka Stadissa olenkin syntynyt ja kasvanut.. Hei oikeesti, eikä mammat osaa käyttää järkeään? Jotkut piruparat ei edusta koko islamia ja Iltalehden lööpit ei anna kuvaa uskonnosta vaan siitä, mitä ihmiset tahtoo uskoa ja ostaa. Vähän lähdekritiikkiä kannattais harjoittaa.
kun kuulet tämän: meitä IHAN SUOMALAISIA sinisilmäisiä muslimeja on joka päivä enemmän, eikä vain syntyvyyden takia! Mihinkäs meidät tahdot karkottaa, omat juureni lienevät Savossa vaikka Stadissa olenkin syntynyt ja kasvanut.. Hei oikeesti, eikä mammat osaa käyttää järkeään? Jotkut piruparat ei edusta koko islamia ja Iltalehden lööpit ei anna kuvaa uskonnosta vaan siitä, mitä ihmiset tahtoo uskoa ja ostaa. Vähän lähdekritiikkiä kannattais harjoittaa.
Niin kuten sanottu niin olihan natsitkin hyvinkin pidetty kansallissosialistinen "porukka" alussa ja keräsi kunniaa pitkin maapolloa, oli kaiken näköistä porukkaa mukana silmien väristä huolimatta ja lopputuloksen kaikki tietääkin. Siellä ne mnukavat perheenäidit sitten teloitti "uskonsa" varjolla juutalaisten lapsia jne. Nythän islamistit ovat jo onnistuneet esim Malmössä karkoittamaan väkivallalla juutalaiset. Täällä missä minä asun on juutalainen kirkko ja aidat on ymprillä ja videovalvonta ettei muslmit tule ja räjäytä paikkaa ilmaan. Minulle on ihan sama jos joku suomalainenkin sekoaa, onhan joku natsikin nykyään, silti ne pitäisi molemmat kieltää lailla! Mikä sinut sai kääntymään? Ihanko menit Pertin kanssa naimisiin ja päätit, että aaah rupeat muslimiksi ja Pertti sitten natsiksi vai?
sakinhivutusta on legendaa. Ei noin tapahdu. Jos pelkää pääsee eristykseen ja ei näe muita.