Mitämieltä olette miehistä, jotka ihastuvat herkästi? Katsovat naisia ihailevasti.
Ihastuminen näkyy päälle päin kasvoista. Haluaisitteko, että miehenne olisi tällainen?
Kommentit (8)
Haluaisitteko, että miehenne olisi tällainen?
...joo totta kai, jokanaisen unelmamies. Kuka nyt haluaisi tuntea itseään ainutlaatuiseksi, ihanaahan se vaan on kun mies kuolaa muidenkin perään, tulee sellainen kutkuttava kilpailuasetelma.
muistelen erästä juuri tuollaista miestä johon olin itse rakastunut. Mies oli muihinkin naisiin ihastunut, mutta olisi siis voinut alkaa seurustelemaan kanssani. En halunnut ja joskus mietin olinko liian tiukkis kun ainahan sanotaan että ihastuminen on normaalia/kuuluu parisuhteeseen. ap
Minusta naisen katsominen ihailevasti ei todellakaan merkitse sitä, että mies olisi ihastunut.
En toivo mieheni ihastuvan keneenkään (vaikka pitkässä parisuhteessa sellainenkin tilanne tulee eteen), mutta jonkun muun naisen ihailevasti katsominen ei ole mitenkään minulta pois.
Nämä miehet ovat joko tyypillisiä:
Vaakoja (ihailevat naiskauneutta - kaunetta ylipäätään, ovat taipuvaisia pettämään.)
Rapuja tai Kaloja (niin kilttejä jokaiselle ihmiselle, ja pitävät tärkeänä sitä, että heistä pidetään - hurmaavat sympaattisuudellaan.)
Leijonia (rakastuneita itse rakkauteen - rakkauden taiteilijoita.)
usein vuoteessa hyvin kiihottuneesti,tarvitsematta sen kummempaa selitystä kertoa..