Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No kyllä mä olen kans yks joo-joo-nainen...

Vierailija
26.11.2010 |

Mikä vi**u siinä on, että aina kun miehen puolen sukulaisella on jotkut isommat juhlat, niin MINÄ olen se, joka sen kimppalahjan hommaa?? Miehellä on 2 siskoakin ja aina se silti olen minä.. Ja sitten ku on niin tossukka, että aina vaan sanoo joo kyllä mä voin.... Nytkin pitäis miehen siskontytön valmistujaislahjaksi etsiä Kultakeramiikan astiasarjaa, mitä hän kerää.. Ja onhan se myymälä tuossa vieressä, että luonnollista sinänsä.. Mies ny ei lahjojen päälle taas tajua mitään..

No nii, ei tarvii kommentoida. Oli vaan pakko saada sanoo, eikä kotona oo ketään.. =0)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä osallistu mihinkään kimppalahjoihin. Seuraavan kerran kun ehdottavat kimppalahjaa niin kysy et "kukas sen käy ostamassa?"

Vierailija
2/4 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulla on myös se, että en luota muihin. Olen vakuuttunut, että vain minä osaan hoitaa asiat. Yleensä kun ei hoida, menee jotenkin vituiksi ja mua sisäisesti ärsyttää.

Joten kun hoidan homman, vältyn ärsytykseltä. Mutta oon mä silti tavallinen idiootti :-/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama juttu!

Olen vakuuttunut, että vain minä osaan hoitaa asiat. Yleensä kun ei hoida, menee jotenkin vituiksi ja mua sisäisesti ärsyttää.

Vierailija
4/4 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi sua pyydetään hoitamaan nämä hommat.

Kieltäydy, jos tuntuu kurjalta.