Auttakaa! Pelkään että suhde tuhoutuu
En saa orgasmia miehen kanssa, ainoastaan yksin. Pelkään, että koko suhde tuhoutuu sen takia. Mies kokee riittämättömyyttä ja mulla on paha mieli koko ajan.
Nyt ois hyvät neuvot kalliit.
Kommentit (13)
Sano miehelle että sinua jännittää suhteen alku ja kyllä se orgasmi sieltä tulee kun opit enemmän miehestä. Jos olette aikuisia niin mies kyllä ymmärtää ja lähtee hauskalle löytöretkelle metsästämään orkkua.
Mikset voi käyttää samaa tapaa miehen kanssa? Jääkö orgasmi saamatta esim. ujouden takia, vai miksi?
Mä yleensä laukeen tosi herkästi, mut yhen tyypin kanssa höylättiin puolen vuoden ajan ja ei kertaakaan. Vaikka olin tosi kiihottunukin, niin ei.. Sepä oli sitten siinä.
teeskentele orgasmia- kiemurtele- niin moni muukin nainen tekee
oon aina teeskennellyt orgasmia eikä miehet ilmeisesti ole huomanneet.
Osittain ongelmana on ujous, osittain se, että tästä on tullut miehelle niin iso asia. Mitä enemmän hän odottaa, sitä vaikeampaa se mulle on.
En halua teeskennellä. Olen tehnyt sitä joskus aikaisemmin eikä seurannut mitään hyvää.
Te, jotka ette saa orgasmia, onko asia miehillenne vaikea hyväksyä?
Ongelma on myös se, että mies tietää, että olen saanut aikaisemmissa suhteissa ja kokee siitä riittämättömyyttä.
etten saa orgasmia :) Ei se ainakaan ole ikinä sanonut siitä mitään. Seksistä tykkään muuten, eli ei se taida vaan tietää.
jos syynä jännitys (alitajuinen vaikka), niin mitä jos kokeilisit ottaa pari lasia viiniä tms jos se vaikka rentouttaisi?
mielikuvaharjoittelua?
jos syy fyysinen, niin eri asentoja, apuvälineitä?
ei se kukko käskien laula, eli mitä isompi ongelma asiasta tulee, sitä varmemmin se ei tule. Puhukaa asiasta, kerro miltä susta tuntuu, sano miehelle että sua pelottaa että tää tulee teidän väliin vaikka on vaan varmasti sellainen alitajuinen lukko, mikä menis ohi jos asiasta ei panikois. jne..
Tsemppiä
Syy ei varmastikaan fyysinen, vaan enemmän jännitys-stressi-osastolla. Mitä enemmän mies panikoi, sitä enemmän menen lukkoon.
Toisaalta olen onnekas, kun olen löytänyt miehen, jolle mun nautinto on niin tärkeä asia. Toisaalta tulen hulluksi, kun hän tekee siitä niin ison ongelman.
Rakastan miestä enkä halua menettää häntä.
Vibra ja käytä sitä seksin aikana miehesi kanssa. Näin kaikki voittavat :)