Ilmoitetaanko päiväkotiin päivähoitopalvelusta jos päivähoitomaksu muuttuu alhaisemmaksi?
Kyseessä on meidän tapuksessa on asumusero. Voi olla että vielä palataan yhteen, joten ei vielä tunnu mukavalta kertoa päiväkotiin meidän yksityiselämästämme.
Kommentit (8)
PÄIVÄKODISSA NIITÄ MAKSUJA SELVITELLÄ TARTTE, RIITTÄÄ ETTÄ ILMOITAT LASKUTUSTAHOLLE...
Mutta ilmoittaako ne sitten päiväkotiin. En vielä ole valmis alkaamaan vatvomaan suhdettamme julkisesti heidän kanssaan. Laskutus laskee nimittäin aika rajusti 150:sta eurosta 0 euroon, sillä olen itse opiskelija. Myöhemmin tietenkin ilmoitan päiväkotiin jos todellinen pysyvä ero tulee.
kuin pitkään sun lapset on sit siellä hoidossa?
kyllä hoitajien olisi hyvä tietää tuollaiset tilanteet kotona, ei tarvi yksityiskohtiin mennä ollenkaan, "olemme toistaiseksi asumuserossa" riittää.
ei tarvitse vatvoa yhtään kenenkään kanssa.
MUTTA olisi viisasta erosta kertoa, jotta osaavat katsoa, mahtaako lapsi alkaa oirehtimaan, joten tietävät miksi ja osaavat tukea.
Voi jestas, miksi ne juuri sinun asioitasi alkaisivat vatvoa? Lastesi hyvinvointi on se ykkösasia.
Erositteko sinun minäkeskeisyytesi takia?
jos et ilmoita toisen maksajan poistumista perheestä, saat entisen laskun
Eivät ilmita päiväkotiin, mutta olen myös sitä mieltä, että päiväkodissa kannattaisi ilmoittaa, että teillä on kotona muutoksia.
PK:n tädit ei vatvo perheiden asioita ja siellä on kuule vaikka mitä taustalla, pienimpiä vanhempien asumusero, valitettavasti :(
Meidän PK:ssa tädit huomaa lapsista kaikki pienimmätkin muutokset kotona esim. äiti työmatkalla.
pitää hakea muutosta maksuun, tietty. Ei päiväkotiin vaan sinne yksikköön, missä laskutus hoidetaan.