Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syyskuiset 2011

Kommentit (708)

Vierailija
681/708 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

testasin aamulla clearbluen digitalilla, ja negaa näytti sekin.. Menkat on kax päivää myöhässä, joten luulis jo näyttävän jos on näyttääkseen.. Eli mä en sitten varmaankaan ole raskaana, menkat vaan on muusta syystä myöhässä :(

Maatis kp30/28

Vierailija
682/708 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIHIN MUN AAMUN viesti katosi?

Mutta siis:

HCG-määrä voi kasvaa myös hitaasti. Jokainen raskaus ON erilainen (itse esikoissta plussa vasta 4+5, kuopuksesta vahva plussa 3+5, molemmista hedelmöitysaika tiedossa). Olettaisin, että voit laskea hedelmöityksen ynt niin,e ttä se on minim. 7-8pv sitten, max. 10-11 pv sitten. Ja kaikkea tuolta väliltä. Apteekin oma vaatii enemmän, saattaa näyttää plussan vasta dpo 14 - 16. CB näyttää varhaisimmilla arvoilla. Vinkki: Osta nyt CB (kertaa kaksi :D) ja apteekin oma, jos niin toivot itse, tai sitten ostat jonkun IHAN MUUN :). Tsemiä :)

MAATIAISELLE PAHOITTELUT ***

ILTIS

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/708 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos CB:n testiin tullut sellainen viiva, mitä kerroit, kyllä se plussa on. testiajassa kun tulee.

ILTIS

Vierailija
684/708 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla testattu apteekin omalla ja EI mitään.

Ei tule meille plussaa tässäkään kuussa =(

En sitä odottanutkaan kun ässäilyt ei ajoittuneet oikeaan kohtaan,mutta apeaksi vetää tämä silti.

Maatiaiselle pahoittelut negasta.

Marjana:Toivottavasti se plussa napsahtaa apteekin(kin) testiin.

Minny kp30/31-39 dpo13 yk6

685/708 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maatis ja Minny, pahoittelut negatuloksista! :( Mutta niin kauanhan on toivoa, kun tätiä ei näy.

Ja omaa... eipä löytynyt Clearbluen testejä siitä apteekista, missä kävin tänään. Eikä minulla ollut aikaa lähteä ajelemaan muualle. Joten otin kaksi kirottua Apteekin testiä.

Tänään puolilta päivin tuli pari tippaa vertakin, joten todennäköisesti ne menkat sieltä ryöpsähtää päälle ihan hetkenä minä hyvänsä.

Joka tapauksessa tein tänä iltana Apteekin oman testin ja nega tuli. Taas.

Jos ne menkat ei yöllä ala, niin teen aamulla aamupissasta uudestaan. Kovin suuret odotukset ei ole... Toiveita raskaudesta kyllä olisi senkin edestä.

Marjana 37/30-37

Vierailija
686/708 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan, toivoa on niin kauan kun tätiä ei näy!

Nyt tulee omaanapaa: Maha on ihmeen turvoksissa:O Mies sanoi että näyttää ku oisin raskaana, mut jos tulevat menkat kuitenkin turvottaa? Äh, en tiedä. mitään oireita ei ole, ei ole tissit kipeät eikä mitään muutakaan. Valkkaria tulee normaalia enemmän. Huomenna pitäis menkat alkaa normin kierron mukaan. 2 viime kiertoa kun on venyneet sinne kolmeenkymmeneen päivään.

Jännäilevä/ihmettelevä Eleanora kp27/28 dpo12 (vissiin)

687/708 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule meille sitä toivottua syysvauvaa. :(

Menkat alkoi nyt, joten se siitä. Melkoisen masentava aamu on ja ihan itkua pitänyt pidätellä.

Jotain outoahan tässä kierrossa oli, koska mielestäni paikansin ovulaation melko tarkasti. Menkat viivästyi viikossa odotetusta. Ja sitten Clearbluen plussatestin tulos... Viivat siinä kyllä on, mutta miksi lie näyttänyt vikaan. Taidan luottaa siis edelleen tuohon Apteekin omaan testiin. Se ei valehtele minulle päin naamaa.

Marjana kp 1

688/708 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

TSEMPPIÄ JA PLUSSATUULIA VIELÄ TEILLE LOPUILLE!!!

Juoskaa edes joku vielä sen plussajunan perään ja hypätkää kyytiin!

Vierailija
689/708 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MARJANA. pahoittelut *** Olisiko kiinnittymisen yritys, silloin herkät testit saattaa antaa plussia, haaleita positiivisia tuloksia. Myös kemiallinen raskaus tekee samaa. Koita jaksaa.

ILTIS

Vierailija
690/708 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi Marjana, olin ihan varma että teille tulis vauva.. Olo on varmasti nyt tosi surkea, antoihan se hailakka plussa kuitenkin aika paljon toivoa.. Voimia kovasti, ja onnea uuteen yritykseen!

Mä en tajua kroppaani nyt yhtään, menkat ei oo vieläkään alkanut. Kolme päivää jo myöhässä. Tai sitten kierto nyt vaan on reilusti pitempi jostain syystä. Kai se on mentävä tänään taas apteekkiin ja ostettava jotain testejä, että huomisaamulla voisi taas testata. Mutta hukkaan taitaa mennä ne rahat.. Ässäiltiin kyllä runsaasti oviksen aikoihin, ja oviksen tunnistin kyllä ihan varmaksi. Saas nyt nähdä sitten.

Maatis dpo 15 kp31/28 ja yk2

Vierailija
691/708 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että se täti sinne kurvasi. Paljon voimia!

Täällä edelleenkin negaa.

Huomenna täti kylille.

Voi plääh, ei oikeesti jaksa tätä nyt =(

Huominen on taas kamala päivä kun vuoto alkaa, sitten on varmasti suru puserossa.

Minny kp31/31-39 dpo14 ja yk6

Vierailija
692/708 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pahoittelut myös Minnylle negasta. yritä kuitenkin pitää toivoa vielä yllä, HCG saattaa nousta hitaastikin eikä välttämättä näytä vielä mitään. Mä olen kummastakin plussanut vasta rv5 (aiemmin en silloin edes testannut etten tiedä olisko voinut näyttää jotain aikasempaan).

ON: Ei menkkoja edelleenkään. Maha turvoksissa. Nyt harmittaa etten oo tullu koskaan hommanneeksi niitä ovistikkuja. Eiks niiden pitäis näyttää jotain jos on raskaana? Vielä en uskalla testailla. Peruspessimismi minussa sanoo etten kuitenkaan raskaana ole vaikka sitä niin toivoisinkin ja vauva ois enemmän kuin tervetullut. Töihin pitäis mennä käymään tänään ja matkalla ois kyllä se apteekkikin mutta en tiedä uskallanko sitä testiä hakea jos kuitenkin näyttää negaa niin pettymys on suurempi. KÄÄÄK!

Eleanora kp28/28(-30)dpo13

Vierailija
693/708 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MARJANA, voi hitto mikä homma! Pahoittelut :( Inhottava tilanne, se haamu kuitenkin anto jo toiveita. Voimia jatkoon!

MYNNYlle myös pahoittelut negasta :/

ELEANORAlle isot tsempit tulevaan testaukseen :)

JANSKU

694/708 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille tuesta. Pakko kai tästä on vaan kohti uutta yritystä lähteä...

Tsemppiä loppuporukalle vielä!!

Vierailija
695/708 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ois tiedossa viikonloppuna pienet pirskeet joten pitäis ihan varmuudenkin vuoksi testata mutta mä EN uskalla! Pelkään niin paljon et on taas negaa ja tulee pettymys:D Alkoholia en tietenkään ota jos raskaana olen. Mietin jo sitäkin että oisko paras jättää juhlat väliin. Tai sitten ne menkat ehtii alkaakin jo ennen juhlia.

Menkkajomotusta on hieman alavatsalla ja turvoksissa on maha edelleenkin. Millä testillä tässä vaiheessa kannattaisi testata että tuloksesta voi olla varma? Mulla on se yks halppistesti tuolla kaapissa mutta en luota siihen että näyttäis tässä vaiheessa luotettavan tuloksen.

kiitti jos joku viitsii vastata.

Eleanora

Vierailija
696/708 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä testasin ihan kaupan halvimmalla liuskatestillä kun mnekat oli 1-2 päivää myöhässä ja plussa tuli!

peukut pystyyn!

Lootuska 6+2

Vierailija
697/708 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli aiemmin puhetta plussanneitten omasta syyskuisten ryhmästä. Mistäs sen löytäisi??

Tein alkuviikon haalean plussan varmistukseksi tänään uuden (Apteekin oman) testin ja tasavahvat viivat pärähti :)

Taitaa tämä pino pikkuhiljaa hiipua, tsemppiä lokakuisiin siirtyneille ja plussatuulia+++

Kaardis (4+3)

698/708 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana, pahoittelut tädistä ja Minnylle pahoittelut negasta.

Kaardis, onnittelut plussasta. Se ryhmä taitaa olla tuolla Ryhmissä (vasemmassa laidassa) ja sieltä joku syyskyyn kuumeilijat tai jotain sinne päin muistelen lukenneeni.

Täällä odotellaan tätiä. Aamuinen testi puhdas nega. Mahaa vihloo ja juilii.Pierettää. Valkkaria lorahtelee ja saa vähän väliä juosta vessaa tarkistaan joko se täti tuli. Täti ku tänne ilmestyy niin hyppään suoraan marraskuisiin.

-tinneri dpo13 kp30/27-33

Vierailija
699/708 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten aikaisemmissakin clomi kierroissa.

Kierto tasaisesti sen 31päivää.

Minny kp1 yk7

Vierailija
700/708 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja anteeksi pitkä tauko. en millään ehtinyt äsken kaikkia lukemaan mutta löysin muutamia plussanneita, kuten Vilho, Kaardis ja Iltis. Tosi paljon onnea! Ja tsemppiä jännääjille! Ja pahoittelut niille joilla ei tärpännyt.

Oma: eilen aamulla plussasin clearblue digital(ilman viikkonäyttöä)-testillä. :)

Anuliini rv 5+3 (?)