Syyskuiset 2011
Kommentit (708)
Päivitetty piinailijoiden lista:
ELEANORA DPO 11
MIINA 26/28
MIMSUJII 38/28
MINNY 29/31-39
MAATIS DPO 13 tai 29/28
TINNERI DPO 10
MARJANA 36/30-37
Ja lisää nimiä vaan mukaan, jos puuttuu. :)
Pris piti tätä listaa hienosti, mutta plussanneena hän on siirtynyt keskustelemaan muualle pääasiassa. Tää lista oli varsin kätevä, niin pystyi seuraamaan muiden kiertoa paremmin. Kiitos Pris, yritämme ylläpitää tätä :)
Typerä otsikko ;)
Kiitos Marjana listasta.
On tosiaankin hassusti M-voittoista tämä meidän häntäpää :)
Aamun testi jälleen puhdas nega.
Ei edes hailakkaa haamua.
No,tätähän siis odottelinkin kun ei ässäilty oikeaan aikaankaan,mutta silti ottaa päähän.
Täällä on menossa yk6 (joka siis muutaman päivän päästä jo yk7) ja nyt on kyllä sellaiset fiilikset etten kyllä raskaudu enää ikinä.
Kuinka tää oikeesti voi olla näin vaikeaa!!
Ihan kuin jotain tähtitiedettä :o
Nyt sitten ensi kierrosta popsin viimeiset minulle kirjoitetut clomit jotenka on gynellekin soiteltava. Voi kun pääsisin edes johonkin jatkotutkimuksiin niin saisi edes jotain osviittaa siitä mikä mättää.
Julkiselle puolelle siis, tällä hetekllä ei vaan yksinkertaisesti ole varaa mennä yksityiselle.
Anteeksi ankea oma napainen sepostus,mutta mieliala on nyt ihan perseestä.
Minny dpo12 ja edelleen negaa =(
Jos tästä loppupäästä vain Eleanora ja Tinneri raskautuvat, uskon että meidät M-alkuiset on kirottu. =P Tsemppiä kaikille tasapuolisesti joka tapauksessa!
MINNY, Voimia sinne! Tiedän miten tuskaista on saada se negatiivinen tulos. Välttämättä ei mättää mikään, mutta raskautuminen vaan on niin monen asian summa. Kaikki pitäisi osua nappiin ja sittenkin vielä olla tuuria matkassa.
Meilläkin nyt yk 10, mutta viime kierron haalea plussatulos antoi voimia jatkaa yritystä. Se antoi tiedon, että ainakin on mahdollisuus raskauteen, vaikka se meni kesken ennenkuin ehti edes kunnolla alkaakaan. Minny, vielä se tärppää!!
Omassa navassa ei muutoksia. Menkat ei alkaneet vielä. Odotellaan ja illalla vaikka uudestaan ässäilyt menkkojen laukaisemiseksi.
Marjana kp 36/30-37
Alkoiko menkat vai joko siellä on testattu??
Lootuska 5+6
En tiedä enää sitäkään vähää tämän kropan toiminnasta...
Aamulla vessassa pyyhkiessä tuli verta, mutta nyt sen jälkeen ei ole enää tullut pikkuhousunsuojaan mitään!? Taitaa kuitenkin olla että sieltä ne kuuautiset alkaa :( Lämmöt vielä koholla, pahoinvointi edelleen läsnä, vatsaa vihloo ja repii sekä ala selkä aivan tuskissa...
Masentaa, ärsyttää, kiukuttaa!!
Taita kuitenkin hormooniheittelyt olla homman nimenä!? :(
Taisi siis kierto olla tällä kertaa lyhyempi...
Kirottu keskenemeno, kirotut hormooniheittely, kirotut menkat ja kirottu M-alkukirjain!!! Taidan vaihtaa nimeä!?!
Tein äsken Clearbluen plussa testin. Sain siihen haaleahkon normaalilevyisen miinus-viivan ja ohuen ohuen pystyviivan... Onko tuossa testissä viivan paikka? Se tuli kyllä 2 minuutissa. Pystyviiva on ohut ja haalea, mutta erotan sen selvästi.
Ohjeessa lukee, että molempien viivojen tulee olla kontrolliviivan kanssa samanpaksuisia.
Voi hitto näiden testien kanssa!
Menkat eivät ole alkaneet vielä.
MIINA: Toivotaan vielä, että ne menkat ei alkaisi sinullakaan!
Marjana kp 36/30-37
Kyllä on ollu kauheen kiirus työpäivä, en ole ehtinyt päivittämään. Menkkoja ei näy eikä kuulu, ei tunnu semmosta ennakko-olotilaakaan, joka yleensä tulee. No testasin ruokiksella predictortestillä, ja puhdas nega oli :( Pitänee huomenna testailla uudelleen.. Huono olo jatkuu, tänään se tuli jo aamusta, enkä saanut aamupalaa alas ollenkaan. Normaalisti syön aamuisin tosi hyvin. Mutta sehän voi olla että vaan jännitän kaikkea niin paljon, kun työrintamallakin on nyt kaikkea..
Onnea MArjaanalle plussasta!!
Maatiainen kp 29/28
Maikki toivottelee myös kaikille plussasta!
Joku tuolla kyseli oonko tehnyt testiä. En ole.
Sunnuntaina tuli vaaleanpunaista limaa, maanantaina ei mitään, ja tänään ruskeahkoa.. Joskus tullut ennen menkkoja myös, mutta ei aina.
Netistä luin, että saattaa hyvinkin tulla raskauden alussa just tollasta v.pun limaa, mutta en silti jotenkin jaksanut innostua. Jos viikonloppuun mennessä ei ole alkanut, niin sitten voisi katsoa jos tekis raskaustestin. Pari viime kertaa, on ollut aika vaikeita, kun negaa on näyttänyt ja menkat alkanut. Tulee helposti olo, että "ei me voida ikinä onnistua".
Mahdankohan olla liian negatiivinen vai pelkäänkö pettymistä! Huomaan, että teilläkin paljon epäonnistumisia takana, mutta silti innoissanne testailette heti kun mahdollista! Se on hienoa! :)
Marjana oli pinonnut meitä jännääjiä vielä listaan.. Aika M-kirjaimista porukkaa täällä pyörii! :D
Paljonkos tuo clearblue testi maksaa? Oon aina ottanut sieltä halvimmasta päästä.. :D
-Maikki, dpo (oman tiedon mukaan) 27, kp 43 :( Pisin kierto ikinä! himpskutti!
Edelliset kierrot vaihdellut kp 35-37
Maatis, älä vielä onnittele. Minä en jaksa plussaksi uskoa, kun se viiva on niin heikko. Teen vielä tänä iltana apteekin oman raskaustestin, kuhan saan pissiä pidäteltyä 4 tuntia. Se testi on tässä kierrossa näyttäny pelkkää negaa. Jos se nyt näyttää plussaa, niin sit uskon.
Maikki, Clearblue plus maksoi noin 10e.
clearblue nyt niin kallis olekkaan!
oon tainnut kattoa vähän väärin, kun muistelisin että se ois jotain 23 €...
Tsemppiä Marjaana! Tuu sitten heti kertomaan miten kävi!
-maikki
Hentoinen onnentoivotus :). CB ON hyvä testi, jos viivaa tulee testiajalla, se on viiva, se voi aluksi olla heikko ja kapoinen, haalea. Voimistuu kyllä päivittäin (kokemusta on :D !!!), nyt itsellä tosi paksu ja kunnon kirkkaan sininen. OLisi hyvä, jos sulla olisi huomiseksi AAMUKSI (hormonia eniten) ollut sama testi.
Peukut.
ILTIS
Ei kyllä tää tais olla tässä tää kierto! :(
Iltis,
valitettavasti minulla ei ole toista Clearblueta kaapissa, mutta teen kohta tuon Apteekin oma testin. Sen tulosten perusteella sitten käyn huomenna ostan uuden Clearbluen ja teen sen torstaiaamuna.
En malta odottaa huomisaamuun tuon Apteekin oman testin kanssa. En vaan pysty. Silläkin riskillä, että se näyttää nyt tänään negatiivista.
Kohta testaan...
Marjana kp 36/30-37
Tsemppiä testiin! Mulle ei tullu viime keirrossa YHTÄÄN mitään CB plussa testiin ja sitte ne menkat alko. Mutta nyt viime viikolla tuli heti se haamu, ja samana iltana jo oli vahvistunu :)
Voihan se olla, että menet nyt pisimmän kierron mukaan= ovuloit myöhemmin ja nyt tavallaan vasta 10-11 DPO, silloin viivathailakoita eikä apteekki näytä vielä mitään. Tsemiä.
ILTIS
Ei siitä apteekin testistä saa kirveelläkään nyt plussaa. Voi että ärsyttää!
Puuttuisi enää, että ne menkat alkaisi nyt.
Nyt en kyllä tiedä mitä tekisi... Odottelen varmaan niitä menkkoja ja testaan uudestaan torstaiaamuna, jos niitä ei kuulu.
Marjana kp 36/30-37
Omituista tosin se että eikö nuo CB-testit pitäis olla aika herkkiä ja jos siinä jotain kuitenkin näkyi niin...! Mulla on vaan sellanen kutina et oot raskaana:)
Joku kyseli noista testien hinnoista. Mä oon kerran ostanu sen DB:n digitaalisen ja se oli aika kallis, muistaakseni jotain 15€ luokkaa. Muuten oon aina testannu apteekin omalla tai sitte ihan halppis testeillä joita saa marketeista.
Onko muuten tietoa että onko noissa markettien halpatesteissä viivanpaikka? Eli jos testaa hirveen aikasin niin tuleeko se viivanpaikka siihen vai onko se siinä automaattisesti? Mä en edes uskalla ajatella koko testaamista vielä kun pelkään että petyn:/ Menkat pitäs alkaa torstaina tai viimeistään lauantaina. Menkkaoireita ei ole edelleenkään ja nyt ei oikeastaan edes tissit oo enää kipeet. Eilen aivastaessa vihlaisi oikealta (niinkuin munasarjasta tms) tuntui ihan niiltä repäisykivuilta mitä alkuraskaudessa on ainakin mulla ollut. Ehkä mä kuvittelen vaan. Valkkaria on ihan normaalisti. tarvii varmaan laittaa seuraavaksi mustat alkaarit :D ellei sitä verta sitten ala lorahdella...:/
Eleanora kp26/28-30 dpo11
Ja tuo 28 on siis mun normaali kierto. se on vaan kahdessa viime kierrossa venynyt tuonne 30.
Pahoittelut negasta, MUTTA ota nyt nainen CB plussatestejä sellainen pkt, jossa 2 testiä, teet toisen huomenna päivällä, toisen to aamulla. JOs siihen on piirtynyt jotain, se on plussa, ja totuus on se, että testit ovat erilaisia, eri herkkyyksillä. Kuten sanoin, mä en predicor earlyllä saanut plussan plussaa testiajassa. Ja saan rahani takaisin ;). Katso googlesta "pregnancy test gallery" hakusanalla, menet pyörimään sivustoille ja katso niitä CB-testejä, joissa on ohut himmeen himmeä viivä- ne on kehittyneet kaikki plussiksi... Laitan linkkejä heti sulle :)Selaile täällä.
http://www.familjeliv.se/Forum-1-289/m55827793.html
http://forum.snartgravid.com/showthread.php?t=5769&page=5
http://forum.snartgravid.com/showthread.php?t=5769&page=6
http://forum.snartgravid.com/showthread.php?t=5769&page=8
Tää vimppa on hyvä, katso testin kehittymistä...
Yötä, peukkuja ***
ILTIS ja ässäilyn jälkeinen pelkotila iski. Vähän nippaileekin :/
Huomenta naiset ja kiitos kannustuksesta!
Sillä Clearbluella saatu viiva muistuttaa eniten noista Iltiksen linkeistä tuota ensimmäistä linkkiä. Tai sitten viimeisessä linkkisarjassa ensimmäisenä olevaa kuvaa.
En vaan silti jaksa uskoa. Miksi apteekin oma testi ei anna haamun haamua? Apteekin omalla nimenomaan sain haamuhaamun silloin viime kierrossa ennen kuin se vuoti ulos.
Enkä ymmärrä miten plussa voisi tulla tässä vaiheessa, kun mielestäni emme ole edes harrastaneet seksiä noihin aikoihin, jolloin hedelmöittymisen olisi pitänyt tapahtua. Eilen miehen kanssa palauteltiin kalenterin kanssa mieleen loppiaisen aikaa, mutta kumpikaan ei muista, että peittoja olisi heiluteltu. Siinä sattui miehen iltavuoroviikko, jolloin emme näe juuri ollenkaan toisiamme. Outoa tämä on.
Käyn tänään ostan Clearbluen (tai vaikka kaksi) ja edelleen sen Apteekin oman testin. Minä en usko ennen kuin siihen Apteekin omaan testiin tulee kaksi viivaa. Vaikka haaleaa, mutta kaksi viivaa.
Anteeksi tämä omanapaisuus nyt. On aika omituinen ja epäuskoinen olo. Rinnat on turvonneet eilisestä, mutta kipeät ne ei ole.
Kuvotustahan minulla on, mutta mielestäni se alkoi penisilliinikuurin myötä samantien. Ja se kuuri on edelleen päällä.
Tänään lähden ensimmäisen kerran töihin sitten viime maanantain! Saikku ohi ja ruvetaan palailemaan joka tapauksessa normaalihommiin, vaikka urheilla ei vielä keuhkojen herkistymisen takia uskallakaan.
Marjana kp 37/30-37
Tekikö MAATIS testin tänä aamuna? Mikä tulos?
MIINA: Nuo miehet ei oikeasti aina osaa vaan antaa sitä täyttä tukeaan tällaisissa asioissa. Kai ne toisaalta ei haluakaan ruveta hötkyilemään, kun me naiset tehdään sitä ihan tarpeeksi ilman miehen tukeakin. :D Koitetaan me täällä auttaa kanssasisaria, niin ei ehkä miesten tarvitsekaan kaikkea tilitystä kuunnella. :)
ELEANORA: Arvasin, että unohdin jonkun ei-M-kirjaimella -alkavan piinailijan. Anteeksi. Se odottaminen on niin hankalaa... Jos testi on kaapissa, se pitäisi saada tehdä heti.
OMAA NAPAA:
Eilinen ässäily ei vielä laukaissut menkkoja alkamaan, vaikka hetken jo kuvittelin vessassa käydessä, että jäikö paperiin jotain punaista. Ilmeisesti ei. Koko ajan kuitenkin alavatsassa on sellainen polte, että varmaan menkat alkavat tänään.
Rinnat on edelleen hieman turvoksissa, mutta eivät yhtään arat. Lämmöt mittasin tänään, 36,8. Ihan minimaalisesti koholla, mutta ei merkittävästi. Tuo lämpö tuskin kyllä kovin luotettava mittari nyt, kun olen viikon sairastanut kuumetta ja vasta pari päivää ruvennut normaalilämpö pysymään. Paracetamolia otin eilenkin vielä.
Jos käyn tänään kaupoilla, niin käväisen apteekista valmiiksi raskaustestin, mutta luulen, ettei sitä tarvitse tehdä vaan menkat alkaa tänään. Jotenkin vaan uskon, että eilisaamuna tehty r-testi olisi pitänyt antaa jo plussan, jos raskaus olisi alkanut.
Marjana kp 36/30-37