Syyskuiset 2011
Kommentit (708)
Täällä on piina edelleen päällä, nyt kp 26/28. Äsken hain apteekista CB plus testin, voiskohan jo huomenna aamulla testailla...?Tuskallista tämä odotelu!!
Mahaa turvottaa ja toisinaan tulee "heikotus" olo.Ja edelleen pinna ihmeen kireellä:(
Mut jotenkin en jaksa uskoo että ekalla yrityskierrolla tärppäis, eli kamalan korkealla ei omat toiveet ole...Ajatukset kyllä pyörii asian tiimoilla vähän turhankin paljon.
No, ilmoittelen heti kun jotakin selviää, viimeistään tiistaina aamulla testaan.
Mukavaa sunnuntaita kaikille!
Kaardis kp26/28,dpo 11 (odottavan aika ON pitkä)
Kaardis:Tsemppiä piinailuun. Ja tule sitten heti kertomaan mitä testi näyttää kunhan sen teet ;) tämä täällä uteliaana odottelee :D
ON:Ei uutta. Vatsa pinkeä ja kovana edelleen. Eilen kahdesti kun istuma asennosta nousin oli hurjat repäisy kivut =/
Tissit ei arista tippaakaan.
Minny dpo10 ja aamulla herkkätesti nega
KAARDEMAMMA: Tokihan voit huomenna testailla, olen havainnut nyt testin superhyväåksi, parhaaksi ;). Itse tikutin ekan kerran DPO 12 ja selkee plussaviiva, mutta hailukka, kesti sen pari minsaa piirtyä, vaikka heti kyllä huomasin, että ehkä siihen todella ON piirtymässä jotain. Seuraavana pv oli vahvempi, 14 DPO piirtyi heti ja tummaksi, 15 vielä nopeemmin ja tummemmin. Testaa siis. Peukkuja **
MINNYLLE myös peukkuja***
MARJANA: Kannattaa kuitenkin vielä testailla, jos tätiä ei kuulu. Voihan todella olla, että ovis olult myöhemmin, muutama päiväkin heittää heti tässä testauspäässä. Vaikka limat kyllä kertokin o-ajan, viimeinen limapv on itse ovulaatio. Sanotaan. Tutkitusti. Itsellä kohdunnapukka oli auki, kn alhaalla, limat kananmunia ja silloin ässäiltiin, mutta äsääiltiin myös 1.1. joka vissiin ovulaatiopv itsessään. Siitä 11-12 pv alkoi plussa piirtyä.
PRIS/LOOTUSKA/JAANSKU: Olettekos kurkkineet kiinalaisen kalenterin ennustetta kumpi tulossa ;). Mä uskalsin, vaikken ylensä mitään uskalla, ettei vaan ja jos kuitenkin jotain jne. Mutta mullapa on kinkki-tilanne: 31.12. näyttää mun iälle poikaa, 1.1. tyttöä. HMM. Ultrassa pääsee sitten sanomaan, kumpi on ns. oikea. Meillä pojat pitävät kutinsa ja niin tän kalenterin kanssa kyllä monella muullakin. Googlettakaa: kiinalainen raskauskalenteri.
ITSE: Nyt tuntui hikikävelylnekki ihanalta, menen uudelleen nyt kaverin kanssa iltasella. Lasagnea maha täynnä (paistetu jauheliha uppoaa juuri nyt, nam, väsyttää. Valkovuotoa tulee ajoittain, ihan vitivalkoista, paksuhkoa. Ajoittain myös säryt ja juilinnat. Mulla on yksi (joojoo, älkää nyt laittako mua ihan hullujen kastiin) plussatesti CB huomiseksi aamuksi. Pakko nähä,e ttä hormimäärä nousee :). Ruuan jälkeen ällöttää hyvin usein, etenkin jos vetää lähellkään navan piukkaan, enkä ees tykkää syödä paljon, joten se määrä ei ole suuri, mistä yökötys ellotus tulee. Ristin käteni, että tämä onnistuu.
ILTIS DPo 16 / 4+2
Kaardis ja Minny, testailkaahan niin kuullaan jonkun muunkin tuoreita testituloksia kuin minun.
Täällä ne ovat vaan negaa näyttäneet tällä viikolla. Seurailen nyt mihin tämä olo kääntyy ja mietin testaanko huomisaamuna tai tiistai-aamuna...
Rinnat edelleen turvoksissa.
Kuvottaa melkoisen kovasti, mutta siitä syytän penisilliinikuuria, joka myös saa nyt mahan sekaisin. Menkat ovat toistaiseksi vielä pysyneet poissa. Olen kyllä varmasti aivan maassa siinä vaiheessa jos/kun ne alkavat. :(
Tulen sitten itkemään tänne ja hakemaan sääliä. :D
Marjana kp 34/30-37
Meille olis tuloss poika tuon mukaan, muttei ole kyllä ennenkään pitänyt paikkansa ;) Pakko tuollaisia huuhaa-juttuja silti on kurkkia ja vertailla oireita jne.
meillä on kaksi tyttöä ja poika, enkä toivo tästä muuta kuin pysyy mukana syyskuulle. Tytölle olisin kyllä keksinyt paremman nimen kuin pojalle... Mutta ehkä pojallekin vielä keksisin hyvän nimen :)
Tänään se pahoinvointi sitten tuli. YYYH. OLen aivan jäässä, väsynyt ja krapulaoloinen. Eilen syötiin sipsejä ja poppareita, nyt niiden ajattelukin yököttää. Oltiin äsken synttäreillä ja tuvassa oli heti vastassa popcornien tuoksu, yyyööh :/ No, selvisin :D
Tsempit testaajille, jänskää!!!!
P.s. Haluuko kaikki plussanneet siirtyä tuonne odotuspuolelle vai oisko intoa tehdä joku oma "KERHO" ;) ??
Mulle käy kaikki, millainen oma kerho? Mä en tajuu näistä keskustelupalstoista edes tota. Mä siiryn kyllä jonnekin kun vaan uskallan, mut en uskalla, se km-pelko. Kamala sit muiden onnellisten joukosta tippua, voih, tämä on niin hassua tämä mun oleminen. Ekassa raskaudessa ei tullut tuollaiset mieleenkään, ei km:t, ei tuulimunat, ei vauvan mitkään kehityshäiriöt, mutta nyt ne vain ahdistaa.
Iltis: Poika sieltä olis kalenterin mukaan tulossa jos tulkitsin oikein. Kunhan on terve vauva ja kunhan on vauva ollenkaan ;).
Oma: Tää kuvotus on aika kokonaisvaltaista, mut kun lootuska mainitsi popcornit nii vois kokeilla, suolan tarpeelta tämä kyllä enemmän tuntuu. Voih!
PRIS
Oltiin tuossa anoppilassa syömässä ja meinasin siihen pöytään oksentaa, kun tuli kahvien vuoro ja siirryinkin sohvalle siitä... siinä kohtaan tuli oikein kunnon pahoinvointikohtaus ja heikotus, tuntui etten saa happea, että oksennan siihen paikkaan ja taju lähtee! hetken päästä helpotti, mutta nyt kotiin tullessa oli "pakko" taas syödä ja nyt on jälleen ällö olo! aamulla tai kai se klo11 oli jo päivää,, lämmöt oli 37.3. Pissalla oon ravannu tunnin välein, mikä on mielestäni paljon... ja nyt alkoi alavatsaa taas oikein kunnolla tuikkia ja polttelemaan, oli pakko ottaa farkut pois, josko se helpottaisi olo!? Itkua oon tänäänkin tuhrustanut, jo pariinkin kertaan, vaikka yleensä en juuri itkeskele ellei oikeasti ole kunnon syytä!
eilen tosiaan testasin taas negan, tänään kp 53/?? tai 24/28
Jos ei loppu viikosta ole näkynyt kuukautisia eikä plussaa, alan oikeasti olemaan huolissaan... koska lämmöt on nyt ollut selkeesti koholla parisen viikkoa ja nuo alavatsa nipppailut/vihlonnat/polttelut saman verran! Kauhuskenaarioissani, olen jo sairastanut jos jonkin näköistä kohtutulehdusta yms...
Täällä menossa kp 36/28 Nega tehty kp 32/28
Äsken hain apteekista uuden testin, ja odotellaan, että alkais pissattaan... ;)
N25, M30, ei lapsia.
MimsuJiiii, tulet sitten HETI kertomaan mitä testi näytti!! ja mielellään kuvan kera!!
Lootuska 5+4
MAIKKI: Mikä tilanne? Toivottavasti ei oo täti tullu kylään :)
MARJANA: Toivotaan että tauti nyt helpottaa kun sait lääkettä!
PRIS: Mäkään en osaa oikeen sinne odotuspuolelle siirtyy :/ Tuntuu vaan niin hassulta.
ILTIS se testailee meijän muidenki puolesta ;) Mulle mies jo sano että ei enää yhtään testiä :D Hitsi ku mäki jo sen CB-digin heitin pois enkä tajunnu sitä avata. Mulla tuli siihen kans varmaan puolessa minuutissa se raskaana, ja sitte pari minuuttia myöhemmin se 1-2. Hmm. Mulla myös näytti se kalenteri (:D voi jestas) vika päivä tyttöö ja eka päivä poikaa, eli emmä nyt sit varma voi olla :D
KAARDIS: Mä testasin sillä CB plussa testillä jo kp 29 ja kierto on ollu sitä 30-35. Eli testaa vaan jo jos siltä tuntuu :) Tsemppiä!
LOOTUSKA: Mä kannattaisin totaa omaa pinoa, vaikka tonne ryhmiin. Ois helpompi ehkä "tuttujen" kesken vaan jutella :) Mites muut?? ILTIS,PRIS?
MIINA: Toivottavasti sä saat pian selkoa tohon tilanteesee, kuulostaa tosi oudolta :/ Ootko harkinnu lääkäriä, et kävisit siel r-testissä? Vai ootko jo käyny? Tsemppiä :)
MIMSUJII: Tervetuloa ja tsemppiä testaukseen! :) Heti sitten infoa tänne miten kävi!!
OMAA: Yököttää yököttää!! Tissit ei oo enää niin kipeet ja tänään ei oo selkää juilinu yhtään. Että semmosta täällä :) Tänään näin semmosen sulosen 2kk pojan, voi että :) Oli siinä pokassa pitämistä kun äiti siinä vihjaili tuttuun tapaansa että "ota se syliin ni tulee sullekin se vauvakuume" heh :D
JANSKU kp 33 (rv 4+5)
saa multakin enempi kannatusta :) Ja käy nuo ryhmät täällä. Ei kyllä ole kokemusta niistä, mutta ei kai sen käyttö vaikeaa ole :) Pitääkin käydä tutustumassa...
Eilisen negan jälkeen päätin, odottaa perjantaihin jolloin voisi olla ajankohtaista tuon toisen 24/28 kierron mukaan tulla kuukautiset! Jollei silloin tule plussaa, eikä ole vuodot alkanut, niin soitan lääkäriin!
Minä nyt tein tuonne ryhmät-osioon oman ryhmän "syyskuiset 2011" ja kuvauksena vauvakuumeilijoista syysvauvaa odottamaan siirtyneet. Liittykäähän mukaan, niin ehkä päästään täältä vauvakuume-puoleltakin pois joskus ;)
Miina:Toivotaan,että se olisi tuo lyhyempi kp se oikea. ja toivottavasti sitten neljän-viiden päivän päästä saat sen plussan!
Mimsujii:Älä pidä meitä jännityksessä ;)
Omassa navassa alkoi äsken sellaiset menkka jomottelut ettei mitään tolkkua...hohhoijaa...=(
Minny dpo10
MIINA: Okei, tsemppiä sulle ihan hirmusesti! Toi on varmaan tosi rassaava tilannr :/
LOOTUSKA: Mä laitoin liittymispyynnön sinne ryhmään :) Kiva kun teit sen!
JANSKU
Typerä nega ja typerä itkukin tuli... :((
Negoille pahoittelut **
LOOTUSKA, JANSKUU, PRIS: Tulen myös mieluusti ryhmään, osaankohan mä liittyä ;)? Vitsit, valkovuoto todella tulee, hölähtelee. Koko ajan saa juosta vessaan tarkistaa. Hui. En muistanutkaan, että se on tällaista. Oikeelle munasarjaan vihloo ja jomottaa, toivon totisesti, että se on k-rauhanen eikä itse alkio. Kääk. Mä kohta ämppään itteni uktraan jo ensi viikolla ja olen maani myynyt, ku mitään ei näy.
Nyt meen koittaa ryhmäytymistä ;)
ILTIS
Laitoin pyynnön sulle. On se mukavampi jutella tuolla sitten kun tulee sitä henkilökohtaisempaa tietoa. Hieno idea!
Pahoittelut negasta!
PRIS
MIINA: Uskotaan, että elät tuota lyhyempää kiertoa ja pääset testailemaan viikon lopulla. Tuohon kuulostaa kuitenkin jopa järkevältä, kun eikös sinulla pientä tuhrua tullut silloin kun menkkojen piti olla?
MIMSUJII: Voi harmi! Negatiivinen tulos on masentava. Minkäslainen tarina sinulla on? Kauanko olette yrittäneet ja kuinka pitkä kierto sinulla on?
Täällä vaan plussanneet perustelee omaa ryhmää. Puhallelkaahan nyt niitä plussatuulia ahkerasti meille loppukiertolaisille! :) Jos joku edes pääsisi vielä mukaan.
Ja omaa napaa...
Ensimmäinen kuumeeton päivä viikkoon. Jihuu! Keuhkoihin sattuu vielä, mutta ehkä tää lääke toimii kuitenkin. Mahtavaa olisi päästä elävien kirjoihin.
Menkkoja ei näy vielä. Enkä kaipaisikaan... Voi kun pysyisivätkin poissa! En tiedä uskaltaisinko testata huomisaamuna vai masentaako se vaan... Eilen olen testannut negan.
Kuvotusta on paljon, mutta uskon edelleen sen johtuvan penisilliinistä. Rintojen turvotus ei ole lisääntynyt. Viime kierrossa olivat paljon aremmatkin.
Marjana kp 34/30-37
No totta, ILTIS, onhan tuosta testaamisest ja testien avaamisesta hyötyäkin :)
Pris: Tsempit huonoon oloon! Iltikselle myös! Itsellä ajoittain kuvotusta, muttei ihan kamalan pahana ainakaan vielä. Kauhulla odotan millaiseksi tää yltyy viikon kuluessa (Jos yltyy ja jos sinne asti päästään ja jos ja jos ja jos), koska mulla on yleensä alkanut paha olo vasta viikosta 6+ eteenpäin.
Noo, pääsee sitten noi pahoinvointirannekkeet testiin :D
Marjanalle tsempit kummaliiseen kiertoon! Voi kumpa vielä plussan saisit!!
Lootuska