Syyskuiset 2011
Kommentit (708)
yt on monella jännät päivät menossa, millos kukakin testaa??? PIAN PIAN!!??
edelleenkään en osaa tuonne odotuspuolelle mennä, joten hillun täällä viimeiseen asti..
Vuotoja mulla ei ole tullut sen yhden aamun jälkeen, valkovuoto on taas valkoista :) Mietin oisko se voinut olla jotain kiinnittymisvuodon rippeitä, mitkä silloin tuli vähän niinku valkovuodon mukana..
Parhaillaan on kaamea päänsärky, johtunee lihasjumeista :/ Pahoinvointia ei vielä ole, mutta oikein mitään ei tee mieli. Äskenkin hirveessä nälässä tein ruokaa lapsille, mutta itse en sitten kuitenkaan pystynyt sitä syömään :D Väsyttää ja on vähän sellanen vetämätön olo. Arkikin alkoi, kai tähän taas kiinni pääsee jotenkin.
Tsempit kaikille pian testaaville!! Ja ILTIS, oon kans niin varma et raskaana oot! :)
Lootuska 4+5
Kunnolla...
LOOTUSKA. Mä en jaksa uskoa raskauteen, jotenkin on NIIN samanlainen olo kuitenkin kuin PMS-aikanakin. pööh. Vähän heikottaa/ krapulainen fiilis, menkkajuilintaa, hikoilua päivisin, päätä jomottelee, valkkaria ei tule juurikaan lainkaan, väsyttää. Kaikkia on PMS:nä. Miten sulla vuodot? Siis valkkarit.
JANSKUU. Se oli sitten kiinnittymistä. Mitä nyt tulee, tuleeko mitään ulos? Itsellä tosi kuivahkoa. Koska testaat...
ITSE. Kuumeinen olo, hikoiluttaa, välillä viluväreet, krapulainen olo toista päivää. Valkkari vähäistä. Viiva o-tikussa haaleevaalee, kuten eilenkin. Testaan uusiksi iltapäivällä ;). Päätä jomottelee, aamuyöllä ja aamulla nokka tukossa, kurkku karhea, ei muuta. Nyt tissit hieman jo tuntuu, siis nännien takaa (!!???), rutistamalla tuntuu, hahaa :). Mut sekin normaalia. Mä ajattelen jo nyt, etten todellakaan halua taas pettyä yhteen viivaan. ja tiedän pettyväni. Menkkajuilimista on ajoittain, nivusiin vetää kummasti.
Sanailee
ILTIS DPO 10
alkoi sitten varsin tehottomasti. Töihin kun pääsin, alkoi lihassärky alaselässä ja reisissä. Sen jälkeen ei enää meinannut jalat kantaa ja paleli. Ja ruokatauolla mittasin lämpöä: 37,5. Tässä vaiheessa työnantaja patisti minut kotiin, vaikka olin sitä mieltä, että pärjään tämän päivän loppuun asti.
Vieläköhän tämänkin voisi yrittää lukea raskausoireeksi? =P Kaikenhan voi.
JANSKU: Kuulostaa että lämpösi on koholla. Harvoin normaalilämpö noin ylhäällä on ja varsinkin jos olet kuumeinen jo vähän yli 37 kohdalla. Toivotaan parasta!
LOOTUSKA: Minä testaan loppuviikosta. Aikaisintaan pe, mutta viimeistään su. Ellei menkat siis ala sitä ennen. Voisin ottaa nuo raskausoireet mitä luettelet, vaikka heti kun vaan saisin sen plussan. Olisi hieno alku tälle vuodelle, jos ne kaksi viivaa ilmestyisivät.
ILTIS: Älähän vaivu epätoivoon! Onneksi ei ole enää pitkä aika, kun pääset testaamaan =)
Marjana kp 28/30-33
(painuu lepäilemään)
Älä nyt luovu toivosta, vaikka pahimpaan aina kannattaakin varautua. Mulla ei ole enää valkkaria juurikaan tullut, siis paljon vähemmän mitä NORMAALISTI tulee. Pikkarit on pysyneet kutakuinkin puhtaana. ihan rutikuiva en kuitenkaan ole :D
Lootuska
nuha ja kuumeilu päällänsä täälläkin. Ollu jo kohta viikon. Mulla oli ovulaation aikoihin aika reipasta alilämpöä, tosi outoa? Nyt on ollu lämmöt monta päivää 36.5 tietämissä, eli sinänsä ihan ok, paitti että välillä palelee.
Raskausoireita olen kehitellyt mielessäni. Aamupäivällä pari tuntia aamupalasta iski tosi paha heikotuskohtaus, oli pakko istuskella vähän aikaa. Ja kun söin, niin tuli paha olo. KN on niin korkeella ettei sormella yllä ja pieniä vihlaisuja ollu tänään kohdun suunnalla. Iiks, olisinpa raskaana, se olis ihanaa :) Mutta yritän kovasti pitää itteni maan pinnalla tässä, ettei tarvi pettyä.
Maatis DPO 6 yk2
Kaardis:Oon kokonaan unohtanut vastata...elikkäs oviksen jälkeen oli minullakin ns.kuiva kausi, jäi oviksen jälkeiset limatkin tulematta vaikka normaalisti ovat tulleet.
Nyt sitten eilen alkoi valkkari..yyh..kamalan hajuista ja tahmeaa...plääh...
ON:Päivät mataa.
Onneksi nyt kuitenkin arki käynnistyi ihan kunnolla ja esikoisella alkoi eskari joululoman jälkeen. Menee päivät paljon nopeampaan kun kyydibussina toimii milloin kellekin ;)
Oloissa ei muutosta, menkkajomotukset on edelleen täällä. Mahaan, selkään ja nivusiin kipuilee. Kurkku on karkea toista päivää ja taitaa lenssu hyökkiä kimppuun.
Ei kiva.
Oviksen jälkeen ei mitään vuotoja eikä tosiaan niitä normaaleja limojakaan,mutta eilen nyt sitten alkoi valkkarin tulo, tahmeaa ja pahan hajuista...yyyyyh...
Minny kp 21/31-39 dpo4 yk6
Ei sit ollu apteekissa "apteekin omia" r-testejä... onkohan joku vauvabuumi menos, ja siks loppu??? Muutenkin vähäsesti oli kaikkia, paitsi Predictoreita pilvin pimein... ja sellaistahan en enää osta! Ostin nyt Clear Bluen. Ei muita vaihtoehtoja ollu.
Mutta pitää nyt odottaa, että tuo esikoinen lähtis harrastuksen pariin, niin sitten saisin rauhassa tehdä...tosin tulee sitten muu perhe samaan aikaa ryminällä kotia, mutta yritän jossain välissä... ku kerkeis edes lukemaan jo käyttöohjeet, että ei kai vaadi aamupissaa... Viime yö nimittäin meni pohtiessa ja miettiessä asiaa, joten haluan tehdä testin ennen ens yötä!
-Kokis- kp 26/26-27
Maikki89, tervetuloa joukkoomme somaan.
Kokis, jäämme odotteleen testin tuloksia, eli sitä plussaa :) jännä et apteekissa testihyllyt noin kuivilla, eivät vissiin ole osaneet varautua meihin joukkotestaajiin.
ON: Ei näy, ei kuulu eikä tunnu ovislimat täällä. Outoa, viimeksi tulivat 2pv päästä ovisplussasta. Selkä jomotus tullut takas ja alamahaa vihloo aivastaessa. Ammulämmöt olivat vielä hieman koholla 36,7. Nännit kosketusarat, yleensä tuo oire tulee vasta viikko ennen menkkojen alkamista.
Noista muista kuumeiluista vielä sen verran, et meillä onneksi tästä nykyisestä asunnosta kiire ole pois päästä sillä löytyy yks ylimääräinen makari, mutta olis ihana saada se punainen tupa ja perunamaa :) Ja toive olis saada tuo nykyinen auto pian myyty, sillä pari autoa olisi jo kiikarissa 8)
-tinneri ja dpo2
ILTIS: Mä tosiaan toivon että se oli kiinnittymisvutoa! Tänään kyllä taas on pariin otteeseen vihlassu selkää menkkamaisesti, mutta niin kauan kun en vuoda niin kaikki on hyvin. Tällä hetkellä vaan normi valkkarivuodot. Ajattelin testailla tossa varmaan ke-pe aikasintaan, toivottavasti ei täti ehdi ennen sitä :) Äläkä sä nyt vielä vaivu epätoivoon! Kaikki on vielä mahdollista :)
MARJANA: Niin mäkin yritän järkeillä, mutta toisaalta pelko on olemassa. Äh :)
MAATIAINEN: Toivotaan että olisit tosiaan raskaana! Koska sulla pitäis alkaa menkat jos on alkaakseen?
KOKIS: Tsemppiä testaukseen! :)
OMAA: Täällä siis on tänään selvää pari kertaa vihlassu menkkamaisesti selkää mutta yritän silti toivoa parasta! Niin kauan ei kai ole hätää ennenkun täti saapuu, joten odotellaan. Nyt väsyttää ja viluttaa. Tänään on maha myöskin tuntunu aika turvonneelta, samoin eilen, vaikka oonkin nyt yrittäny syödä terveellisemmin. Hmmm.
JANSKU kp 27/30-35
Eli menkkoja odotellessa... :P V-tuttaa! :(
-Kokis-
janskuu: menkat pitäis alkaa ens viikon ma- tai ti, saa nähä maltanko sinne asti olla testaamatta ;)
Kokis: Ei voi olla totta, onko menkat alkaneet tai onko oireita? Tuliko mitään CB testiin? Säästitkö sen predictorin että onko muuttunut se mitenkään? Mihin vrk:n aikaan teit testin?
Iltis: Sul on r-oireita. Ja tilastollisesti kyllä niitä plussia tässä sakissa pitäs muutamat vielä pläjähtää ;). Mun valkkisoireet ennen plussaa oli vain, et vähän valkkista, mustia pikkareita tarvittiin sen havaitsemiseksi.
Sori tämä keskittymiseni taso tänään, pitäs lumia lähteä kärräämään ja pojaat odottaa jo.
Janskuu: Vihlooko sul normaalisti vain hetkellisesti menkkaoireissakin? Mul kyl jytisee ihan taukoomatta, kun menkkaoireet hyökyy niskaan.
PRIS
NEGA täälläkin, kun minä hitsin HOSULI menin testaamaan sekä predictor early (joo, apteekissa oli tasan kahta laatua, siis apteekissa jossa yleensä en edes käy) että elivon (joka vaatii +1 täsin tulopäivään, eli se ei vissiin kovin faktaa vielä tässä kohtaa anna? Nega molemmissa, ensin luulin, että prediin (jota juuri mainostin surkeeksi) tulisi jokin hahmoviiva, mutta ei, selkeä tyhjä ruutu. Hittos, meni fiilikset. Totaal.
KOKIS. Pahoittelut ***
PRIS: No nyt kuulostaa hyvältä, mulla mutia pikkareita btarvitaan juuri tuon yhden valkkariläntin toteamiseen ;). Nyt alkoi vessassa tulla hei kirkasta limamaista...HMMM. Lämmöt edelleen liki 37 päivälläkin, kohdunnapukka ylhäällä, kova ja kiinni, ympäriltä limainen ;). Väsyttää, krapul.olo, nälkä, vilu. Kuuma ajoittain. Mut mä en kestä tuota negaa. EN kestä.
Sorry omanapavuodatus. Taidan minäkin hipsiä kurkkimaan lokakuista menoa toisella silmällä :). Nyt ensin kuitenkin jumppaan. Menkkavihlontaa, erityisesti oikeella, nivuseen saakka. Illalla palaan, hei
ILTIS DPo 10
Iltis: Rauhoituhan nyt, aika aikaista on vielä testata ja tosiaan se Early on melko surkea testi. Kuten monesti sanottu, niin kauan kuin ei ole vuotoa on toivoa :)
Itse: Ei mitään ihmeellistä. Työt alkoi tänään, väsyttää aika lailla näin oudokseltaan sekin homma :)
Nälkä on koko ajan, yleensä sama homma pari päivää ennen menkkoja. Niihin olis kuitenkin vielä viikko joten kassotaan nyt sitten. Jotenkin kans sallainen olo ettei nyt napannut...
Nyt lapsille iltapalaa ja sitten itsekin nukkumaan :)
Kaardis KP 20/28
Taisit tehdä sen ip-pissistä tuon negan, eli ei vielä tarkoita oikeesti negaa. Mä plussasin DPO 12 sen haaleimmista haaleimman ja apteekin omalla, sit CB:llä seuraavana aamuna varmistelin, öh siis muistaakseni. Kaikki testit siis tein vain ja ainoastaan aamun tuotoksista ;) Lämmöt hyvät sulla. Tarttee sun sit apteekkireissuja tehä vähän lisää. Mä ajattelin niin et haluan negaakin ennen menkkojen alkua, että tiedän koko ajan tilanteen ja osasin vähän etukäteen varottaa itseäni. Vitsi mitä touhua.
PRIS
KOKIS: Älä masennu, ei sitä vielä voi varmaks tietää! :) Tsemppiä!!
MAATIAINEN: Mulla pitäis alkaa to-ti. Apuaa mä en kestä :D Toivottavasti meillä tärppää!
PRIS: Menkkojen aikana pari kolme ekaa päivää on jatkuvaa jomotusta, se ei oo mukavaa! Tosin yleensä aina muutamaa päivää ennen menkkoja noi jomotukset jo ilmottelee itestään tolleen satunnaisesti :/ Toivottavasti tää ei nyt oo sitä..
ILTIS: Vaikka nyt olikin nega niin se ei vielä mitään todista :) Kyllä se plussa sieltä sulle tulee!
OMAA: Sama meno jatkuu kun aiemminkin. Viluttaa ja väsyttää ja lämmöt oli äsken 37!
JANSKU kp 27/30-35
negan tehneitä! :( Tiedän tunteen kun liian aikaisin innostuu, ja negahan sieltä sitten tulee. Tuntuu että samalla hetkellä ne menkkaoireetkin alkavat :D
Itsellä tänään allkoi töissä mahaa vihlomaan -> menkat alkamassa! Taas uusi pettymys, vaikka donna testillä ovis bongattiin ja käytettiin hyväksi!
Alkaa pelottaa, että mitä jos on jotain ongelmia, ettei voi saada lapsia!
Mitä yrityskiertoja muilla on meneillään?
älkää nyt vielä luopuko toivosta, monilla teistä vielä kovin aikaiset päivät menossa, joten ei hätää kun tätiäkään vielä näy. janskullakin hyvät oireet, tsemppiä. Ja Iltis sinä pikkuinen, kyllä se tulee sulle se plussa, aamupisusta seuraava testi.
Täällä jo hieman energisempi olo kun vuoto on loppunut ja verihiutaleet alkaa uusiutua. Torstaina taas labraan..
Mites Anuliinin tilanne? Onko kaikki hyvin?
Huolestuneena kyselee evis
ei siellä sitte mitään kuulunut eikä näkynyt. Eli todennäköisesti en ole raskaana tai sitten aivan alussa. Dopplerilla kuunneltiin ja myös ultrattiin. Kohtu kuulemma tuntuikin ihan pieneltä. Kuulemma pillereiden lopettamisen jälkeen saattaa olla turvotusta mahalla.. no, saattaahan se ehkä siitäkin johtua. mut mitään vastausta en saanut siihen miks tunnen liikettä ja supistumista ja miks maha liikkuu. Kuulostaa aika hassulta :D annoin kuitenkin vielä pissanäytteen, että jos vaikka ois ihan lähiaikoina raskautunu.
TINNERI: Täällä myös miehellä autokuume, tosin positiivista on se, että mies haluais vaihtaa halvempaan autoon. Se sopis paremmin kun hyvin :) Meillä on ollu oma myynnissä marraskuusta asti ja aika tuntuu pitkältä. Tuppaan olee vähän kärsimätön joskus :D Tsempit teille jokaiseen kuumeeseen! :)
MAIKKI: Tervetuloa joukkoon! Kyllä näihin juttuihin aika nopeesti mukaan pääsee :)
MARJANA: Peukut sulle! Toivotaan että se hiiva tässä tapauksessa olis merkki raskaudesta vaikkei siinä itse hiivassa mitään kivaa olekkaan!
ANULIINI: Tsemppiä tälle päivälle! Toivottavasti saat nyt varmuuden tilanteelle :)
KOKIS: Mun mies on just samanlainen noitten testien suhteen! Raivostuttavaa. Enkä mä ees oo kova testailemaan.. Murr :) Sullekkin nyt hurjasti tsemppejä tulevaan testaukseen!! :)
OMAA: Elikkä ei edelleenkään ole se vuoto lisääntyny, ei kertakaikkiaan mitään. Eilen ässäilyn jälkeen vähän juili selkää samalla tavalla kun menkkojen aikaan, mutta koska sitäkään vaivaa ei ole sen jälkeen ollu niin yritän nyt ajatella positiivisesti :) (ja sitte putoon korkeelta ja kovaa kun nega tulee)
Eilen illalla mittasin tosiaan ne lämmöt Iltiksen kehottamana ja mittari 36,6 ja tänä aamuna 36,9. En oo siis ikinä noita lämpöjä mittaillu, että tiedä sitten? Veikkaisin normilämmön aika alhaseks koska yleensä riittää että nousee hiukanki yli 37 ni oon ihan sänkykamaa :D Kohta pitäis lähtee töihin ja päässä pyörii vaan nää asunto asiat ja tietty juoksen vessassa koko ajan kattomassa ettei vuotoa tuu. Huhh..
JANSKU kp 27/30-35