Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syyskuiset 2011

Kommentit (708)

Vierailija
441/708 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätiä siis odottelen täällä.

On niin varma olo ettei ole tärpännyt joten kaks viikkoa vois mennä jo niin pääsisi purkissa olevat viimeiset clomit napsimaan...

Lootuska:Kovasti tsemppiä sinne.

Wilpuri:voihan harmituksen harmitus, pahoittelut tädistä.

Iltis:Sinun oireesi ja olosi kuulostaa tosiaankin lupaavalle. Niin lämmöt kuin olot muutenkin.

ON:Tajusin tässä tänään,että ne oviksen jälkeiset limat ei ole edelleenkään tulleet!?!

Muissa kierroissa kyllä ovat joten en usko,että nytkään huomaamatta olisivat jääneet..

Outoa.

Minny dpo2 yk6

Vierailija
442/708 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut teille, keille on tullut täti kutsumatta kylään :( mutta ei lannistuta!!

Onpas ihanaa lukea, kuinka joillekin toiveet käyvät toteen! Onnea kovin!

Tsemppiä testailijoilla!

Itsellä: Kp 44 keskenmenosta laskettaessa, ei kuukautisia, ei plussaa. Ehkä, siis EHKÄ eilen näkyi viivan paikka kun oikein pitkään katselin sitä, edellisissä en ole sitä huomannut vaikka olen yhtälailla niitä toljottanut... Tyhmyyksissäni, tosin tein eilen testin vasta iltapäivällä :S En, raaskinut tehdä tänään, jotta välttyisin pettymkykseltä sekä perikadolta!

olot;

-Todella kuvottava olo

-Viluttaa

-Päässä humisee

-Eilen päivällä lämmöt yli 37, tänään ollut alhaisemmat :(

-Rintakehää, rintoja ja vatsaa kutisee. (samoin oli myös edellisessä, keskenmenneen raskauden alussa. Alkoi viikkoa ennen plussaa armoton kutina :O onkohan edes tähän liittyvä vaiva, mutta nyt kalenteria lukiessa, huomasin tämän yhtäläisyyden?)

-Valkovuotoa, ei juuri nimeksikään. Tämä seikka vähän mietityttää?

-Väsyttää koko ajan, mutta yöllä ei tullut uni

-Vatsalla maatessa, tuntui pientä painetta

-Rintoja tuikkii välillä, sekä ala vatsaa. Eilen illalla oli pitkään sellaista polttavaa kipristelyä vasemmalla puolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/708 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eli ovis on nyt hyödynnetty ahkerasti. O-testi oli siis keskiviikkona plussa joten ovis oli ke tai to. Ässäilty on viime la-to, joten ei pitäis siitä olla kiinni :D

Nyt vaan odottelua,sehän se pahinta onkin.

Oireita ei ole, iltaisin hieman ilmavaivoja mutta saattaa johtua mistä vaan...Ja halut petipuuhiin hävis kummasti oviksen mentyä ;)

Nyt lumitöihin!

Kaardis dpo3

Vierailija
444/708 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on siis testi haettu apteekista ja huomena olis tarkotus aamulla tarkistaa tilanne uudestaan. Jännittää :)

Noista oireista minäkin ihmettelen kun ei valkovuotoa ole juuri minkäänlaista, kuivaa melekeen että pölinä käy :D Pe tuli vähän ruskean sekasta vuotoa kerran vessakäynnillä, mutta sen jälkeen ei mitään. Oikea rinta on mulla ollu kipee ja joteski poltteleva jo kierron puolivälistä.Edellisestä raskaudesta kun on jo reilu 8 vuotta niin nämä oireet pitää opetella uudestaan. Nooh, huomena se sitten pitäis varmaan jo olla aika varmaa että mitä se syksy tuo tullessaan. Katellaan...

Vierailija
445/708 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitin tänne pitkät pätkät mutta katosi jonnekin bittiavaruuteen, höh.

Onnea kaikille plussanneille ja pahoittelut niille joille täti tullut kylään:(

Nyt tulee omaanapaa: Eli mulla nyt kp16/28-30 ja eilen oli selkeitä ovistuntemuksia (niitä nippailuja oli siis jo aiemmin muta eilen oli selkeästi erilaista "limaa" ja alavatsassa outo olo:D) Tänään on vasen munasarja ollut vähän kipeä. Mistäköhän johtuu? Ollaan kyllä ässäilty että niitä simppoja siellä varmastikin on. Tämä on nyt ensimmäinen kierto kierukan poiston jälkeen kun en ole joutunut buranaa käyttämään. Lopetin siis lääkityksen kun kuulin että se saattaa estää ovulaation. Nyt ensimmäistä kertaa siis ilman ehkäisyä siis selkeät ovisoireet mutta ihmetyttää tuo munasarja? Liikunta tuntui auttavan. Kipu oli sellasta kuin paineentunnetta alavatsalla ja kun paineli niin tuntui ihan selkeästi tuolla vasemmalla :O

Eleanora kp16

Vierailija
446/708 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUIVUUDESTA/VALKKARISTA: Mulla oli oviksen jälkeen vajaa vrk ns. kuivaa, eikä sekään kuivaa, DPo 2-5 tuli ns. loristen valkoista, kermaista tavaraa, mustat pikkarit koko ajan soosissa ;). DPOp 6-7 tuli vähemmän ja samoin tänään, kyllä sitä vähän tulee, mutta selkeesti on puhtaammat pöksyt. HÖÖÖH. Menkkamaista juilintaa ajoittain, väsyttää. Oli pakko tempasta toinenkin o-tikku: nyt se on vaaleehaalee, HÖH sillekin. Mutta siis mitä lukee yleisesti, aina ei valkkaria tarvita, vaikka olisikin raskaana.

Peukut siis testaajille.. mulla on ihan PMS-olo, HÖH.

Iltis Dpo 8

Vierailija
447/708 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltis: Iltiksellä on oireita... hihi, toivotavasti o-testin viiva muuttuu r-plussaksi. Haalee se oli mullakin ja Eviksellä, sit kun teki toisen testin nii tuli vähä haaleempi iltapäivällä., testaa aamulla viimestää se o-testi taas.

Miiru: Heti sitten kertomaan testin tulos, mä jännitän niin.

Miina: Sullako jo hailakka viiva??? Ainakin raskausoireita kovasti sulla.

Lootuska: Mä jotenkin haluan tietää miten täällä menee enemmän ku odotuspuolella, en oo ees vakoilemassa siellä käynyt, ehei, tääl on parempi. Onko siellä sitten joku ketju jo? Juu ja hyvä jos tuhrut ja muut hävinnyt. Tsempit.

EVE: Missäs luuraat?

PRIS

448/708 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

väsyttää potenssiin sata..

Sain eilen tulokset ja hcg laskenut hyvin lukemiin 668 eli yli puolella viikossa. Suunta on hyvä, mutta vaara ei vielä ohi. Vuoto loppunut, mutta voi kuulemma alkaa uudelleen.

Väsymys johtunee siitä, että hb oli laskenut viikossa aika paljon. Hain nyt rautakuurin apteekista jos se vaikka kohentais oloa. Ihmekös tuo kun viikkokaupalla olen vuotanut.

Iltis koska alat testaa, oireet hyvät, jee. Pris, usko pois kyllä sun raskaus kestää hyvin loppuun asti, ei kellekään voi enää käydä niin kuin mulle. Tai Amalialle ja oliko vielä joku muu, jolta oli mennyt juuri kesken, anteeksi en nyt muista. Joku raja sentään.

Krooh, keittäiskö vaikka taas kahvia jos se pitäis hereillä. illalla otan ekan rautatabun, toivottavasti auttaa pian.

Oliks se Anuliini, jolla oli varsin mielenkiintoinen tilanne. Uutisia??

Vierailija
449/708 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokis: Vielä en ole uskaltautunu soittelemaan tk:hon verikokeisiin aikoja.. Plussaa huomiseen testiin!! ;)

Iltis: Mäkin olen normaalisti ennen menkkoja tosi itkunen. Välillä tuntuu että MIKÄÄN ei suju ja tippa linssissä koko ajan. Ja sitten kun joku asia onnistuu niin sittenkin on tippa linssissä! :) Eilen testasin uudestaan aamulla, ja nega tuli taas. Nyt oon vaan ruvennut miettimään, että voisikohan vika olla testeissä? Mä nimittäin oon tilannu tässä viimeset 3kk www.verkkoapteekki.fi:stä kun siellä olleet yllättävän halpoja (10kpl 25m/Iu vaan 3,50€ !!!!) onko muilla kokemusta niistä testeistä? Onkohan ne edes luotettavia..? Apua. Mä kyllä menen heti maanantaina apteekkiin ostamaan apteekin testin.. Mulla ei kyllä ole oikeestaan ollut minkäänlaisia muita "oireita" kun KAUHEEN RUNSASTA valkkaria viimeset kaksviikkoa. yöks. Ja viikon verran on ollut pientä nuhanpoikasta ja flunssaa ja sen vuoksi(ko?) ollut palelua.? Arghh. En uskalla liikaa nyt kyllä miettiä kun sitten pettyy pian... Ja muuten, hae nyt niitä testejä, päästään mekin jännityksestä.. ;)

Lootuska: Toivotaan että sulla menee kaikki hyvin ja pikkuinen pysyisi matkassa!

Miiru: Varovaiset onnittelut!

Marjana: Koitahan päästä riesasta eroon ton Canestenin avulla.. Sullahan rupeaa olemaan jo jänskät paikat käsillä!! :)

Wilpuri: No höh, hitsin täti kun tulikin! Pahoittelut.. :s

Pris: Älähän nyt turhia murehdi! Kaikki menee hyvin!!

Miina84: Sulla onkin huippulista mahdollisia oireita! Ilmoittelehan tänne tuloksia kun testaat uudelleen.

Miiru75: Huomiselle plussaonnea! Ilmoittelehan tuloksista..

Evis? Huhuuuu?

Huh, tulipas pitkä lista!

OMAA: Täällä ei MITÄÄN uutta. Valkkarii tulee paljon.Nännit ollu pari päivää ihan pikkuisen arat. Ei muuta. Maanantaina apteekkiin ostamaan apteekin r-testi, kun en tiedä luotanko noihin verkkoapteekin testeihin? :o

Viettäkäähän leppoinen lauantai-ilta!!

Mermula KP 44/33-35

Vierailija
450/708 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin nyt vasta lukaisemaan parin päivän takaiset jutut ja rupesi minuakin ihmetyttämään Anuliinin tilanne. Kirjoittelit 29.12. näin:

"...pillerit jätin pois kaks ja puol viikkoa sitten ja tyhjennysvuoto tuli 15.12. Eli ei odotettu edes luomumenkkoja koska ollaan niin malttamattomia :) nyt ootan innolla vaikka ens viikkoa että saan tehdä testin :) itse oon 24 ja mies 25."

Ja nyt sitten mielestäsi olisit pitkälläkö raskaudessa??

No, toivottavasti selviää jos olet tutkimuksissa ollut. Omituiselta kyllä vaikuttaa :/

Pahoittelut lokakuisiin pudonneille ja ++tsemppiä niille joilla vielä mahdollisuudet syyskuisiin!

Kaardis kp 18/28 (dpo 3)

451/708 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoilla linjoilla sun kanssa tuosta anuliinin tilanteesta. Mutta tapahtuuhan niitä ihmeitä, raskaaksikin voi tulla vaikka söisi pillereitä ja menkat tulla silti. toivon vaan, ettei anuliinille tule kova pettymys jos hän ei ole raskaana ollenkaan.

Oo kaardis pääset sinäkin kohta testaamaan. Jee! voi kun mäkin niin toivoisin että saisin testata jotain ihan mitä vaan. Tai no testataanhan multa verikokeella harvase hetki, mutta mä haluan pissiä tikkuun niin kuin te muutkin...haluun!!

Vierailija
452/708 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

PUnaviinin maku suussa, saunan raikkaana. Mies ylyttää ässäilyyn, jahka pojat menevät pian nukkumaan. Jaa-a..

ANULIINIn tilanne on mielenkiintoinen, sattuuhan sitä kaikenlaista, mutta en usko, että kyse alkuraskautta pidemmällä olevasta raskaudesta olisi tuohon pilleriasiaan vedoten. Mutta koskaan ei tiedä. Toivotaan, että tulos, mikä on, on mieleinen eikä ainakana mitään ns. vakavaa!

EVE: Voi sun väsyä, halaus ** HB tekee tuota, ja se voi vieläkin laskee sulla. Toivott kahden vkon sisään arvot nollassa, sitten menkat ja sitten, sitten vasta jännätäänkin :).

PRIS: Todellako? OLiko sun ovistesti myös haalea vaikka raskaana? Milloin testailitkaan niillä? Tahtoo kuulla kaiken :). MUlla nippailee mahaan, alamahaan. Väsyttää. Valkkaria niukasti, jos lainkaan, pööööh. Tissit alkaa oireila, kuten sanoinkin jo, vähän kuin maito vousisi ajoittain, tuolta nännien takaa tavallaan, muuten ei uutta, tavalliset ovat. SEksiä ei tee mieli. Täytynee testailla ovistikulla huomenna aamulla. Mutta mä petyn, jos tulos ei toivottu, siksi hannaan ;).

ILTIS DPO 8 vetää viimeisiään

453/708 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikaiseen vaan, että muistaakseni munkin ovistesti ei ollut kovin vahva. Mutta selkeä viiva kuitenkin. Eli testaa nyt vaan...sullehan tulee ne kaksoset, joten kyllä se ovistesti nyt ainakin jotain näyttää. Jeeeeeee!

Vierailija
454/708 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea siirtyä odotuspuolelle, kun siellä on niin hiljainen lista vielä. Täällä on monilla jännät paikat ja vain pakko jännittää mukana.

Tänään tuli sitten tehtyä cb:n digitaalinen ja näytti nopeasti tulosta 3+, raskaana. Kyllä ihmetyttää vieläkin se torstaiaamun testi, kun oli tuskin havaittava viiva. Oliskohan ollut jotenkin huono testi?

Oireista: valkkaria ei tule juuri lainkaan, seksi varmaan sattuis jos yrittäis/tekis edes mieli

väsyttää

rinnat ei kumma kyllä ole lainkaan kipeät (esikoisesta heräsin yöllä kipuun jo ennenkuin menkkojen olis pitäny jäädä pois)

paleltaa

yököttää (vielä ei okseta, onneksi)

Rontsukka, joka koittaa siirtyä odottajiin, mutta lukee jutut täältä melkein päivittäis :)

Vierailija
455/708 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Evekin on langolla taas ja arvot laskee, jee.

ILTIS: No saatoin testata dpo 9 jo ovistikulla, mutta viimestään dpo 10 testasin ovistikulla haalean vaaleanpunaisen viivan, joka oli kontrollia huomattavasti vaaleampi, muttei haamu vaan viiva. Sitä o-testausta taisin jatkaa muutaman aamun ennen r-testiä. O-testi vähän vahveni joka aamu ip ei ollut vahvempi enää. dpo 10 vahveni ja dpo 11 tuli sellanen toiselta viivan reunalta tummempi, muistelisin. Mut o-testin testiviiva ei ollut kertaakaan vahvempi kun kontrolliviiva, kontrolli oli melko tumma. Jos olis o-testi nyt kaapissa nii kyl haluisin nähdä miltä se nyt näyttää. TOsin ehdottomasti haluisin tehdä samalla merkillä kun mulla oli. Pääsisköhän johonkin testitoimintaan koekaniiniksi ;) Jotain hormoniahan sulla pississä on jos kerta viivaa tulee. Kyllä mä ennen lh:n kohoamista sain ihan blanccoa, et jotain se meinaa se viivakin.... Vaikea selittää tätä. Suunnitelmia huomiseen testaamiseen?

PRIS

Vierailija
456/708 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja nyt menkkatuntoja alavatsalla, oikeevoittoisesti, ei vuotoja, ei tuhruja, mitään. Yleensä Dpo 11 jälkeen alkaa ässäillessä tuhruttaa, jos menkat alkaa, nyt vasta Dpo 9, mut kuitenkin. Nyt vihloo nivusissa, ja nautinnollista ässäilyä oli, koko ajan kuitenkin "pelko" takaraivossa, voiko ja mitä jos? Kohta nukkumaan.

EVE: Joo, muistan, mut ne sun testit oli Davidin eikö? Nehän ei mulla toimineet ollenkaan, tein niitten rinnalla muita ja ne toimi, Davidit ei. Hitsi. Nyt ihan toimivia liuskoja, katsotaan, mitä tuleman pitää. Mitne ne testit reagoi, jos ja kun teit (hih) niitä useemman/ päivä, jolloin sait sen tummimman?

TESTEISTÄ joku kyselikin. MUlla nettitilaus Davidin liuskat (mammaksin sivut) ei toimineet. Kaikki susia. Koskaan en enää tilaa.

RONTSUKKA: Ihana tulos viikkonäytöllä, tuohon on tosi hienoa, eli yli 3 viikkoa hedelmöityksestä, yli 5 viikkoa raskaana, eikö? No, tarkkuuden saa sitten ultrassa. Musta on kiva, että te odottajatkin olette täällä!

Muoks: PRIS me oltaisiin niin mainioita testaajia :D

Sellaiset illan viimeiset terveiset...

ILTIS

Vierailija
457/708 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rontsukka:Kerrassaan ihana tulos tuolla viikkonäytöllä =)

Kyllä varmasti on vaikuttanut niihin eri vaihvuisiin viivoihin ne testien merkit.

Testeistä:Itse tilasin muutamaan kiertoon mammaksilta david merkkisiä herkkiä testejä ja en ollut niihin ollenkaan tyytyväinen.

Niinhin sain ne haamutkin ja toivo nuosi nousemistaan kunnes sitten täti kurvasikin paikalle.

Päätin jo,että niitä testejä ei enää minun postilaatikkooni tupsahda!

Omaa napaa ihan omaksi huviksi sen verran,että limoja ei edelleenkään ole näkynyt,mutta eilen hieman ja tänä iltana oikein urakalla olis niinku menkka jomotukset tuolla alavatsassa.

Plääh..

Minny kp19/31-39 dpo2 yk6

Vierailija
458/708 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOKIS: Joo, tää on inhottavaa kun ei oo varmuutta kierron pituudesta. Tosin oon vasta syyskuun alussa jättäny pillerit pois niin osas kyllä odottaakin että kierron tasaantuminen voi viedä aikaa.

MARJANA: Täällä no kierto vaihdellu 30-35 eli ihan vielä en ala testailemaan, vielä jännäilen. Täällä ei myöskään ole oviksen jälkeen oikeen tehny mieli, yleensä mulla juuri niin onkin että alkukierrossa tekee koko ajan mieli ja mitä lähemmäs kierron loppua mennään niin sitä enemmän ne halut katoaa.

WILPURI: Pahoittelut tädistä :/ Nyt sitten vaan uutta kiertoa kohti! Täällä on ainakin tunne että perässä tullaan.

ILTIS: Sulla on kyllä tosi hyvän kuuloset oireet! Eiköhän se r-testiinkin sulle se plussa saada :) Tsemppiä!

OMAA: Täällä ei tosiaan edelleenkään ole niitä oireita. Mutta tänään päivällä menin vessaan ja pyyhkiessä tuli ihan kirkasta punasta verta aika paljonkin, mutta enää ei mitään! Ei edes tuhrua, ei mitään :o Nyt sitten jännitellään tuleeko se täti sieltä kunnolla vai oliko joku kummallinen välivuoto. Todella ärsyttävää tällänen. Täällä ollaan oltu eilen ja tänään aika samperin kiukkuista ja väsynyttä rouvaa, voi jestas. Tänään sain taas kuulla vauvauutisia entiseltä opiskelukaverilta, hyvä etten itkua tuhertanu harmituksessani. Vaikka toisaalta todella onnelinen olen hänen puolestaan :) Katsellaan huomenna mitä tapahtuu.

JANSKU kp 25

Vierailija
459/708 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli taas niin paljon kirjotuksia, että meni tovi niitä lueskellessa, joten pikaseen vaan omat tuntemukset ennen huomisaamun testausta...

Tänään on ollu ihan sellanen tunne, että en ole raskaana ja menkat alkaa, ei välttämättä tänään, mutta ens viikolla. En tiedä, mutta ei yhtään "raskaana" oleva olo. Ainut mikä siihen vois viitata, on edelleenkin paisunut maha ja pissan outo keltaisuus. Ei edes jatkuvaa pissahätää ole ollut, mutta tosin touhunnut koko päivän niin paljon, että oon varmasti kuluttanut kaiken juomani.

Huomenna aamulla olis tosiaan tarkoitus testata, jos ei nyt sitten yön aikana menkat ala. Tosin mun aamu voi olla myöhään... meillä harvinainen "kahdestaan vkonloppu" kun pienempikin mummolassa yökylässä. :)

-Kokis- kp 24/26-27 (tai ku kello on jo yli 12 niin kp 25:)

Vierailija
460/708 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja niin ne vuodotkin sitten alkoi. Eli ei saatu syyskuun sydäntä meidän perheeseen. No jospa tämä "ei niin suunniteltu" raskaus toisi tullessaan sen suunnitellun koska ajatukseen ehti jo vähän tottua ja pettymystäkin oli kun miinusta näytti.

No kivasti aiheutin ainakin isännälle rytmihäiriöitä tänä viikonloppuna :)

Tsemppiä kaikille!