Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syyskuiset 2011

Kommentit (708)

Vierailija
421/708 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ILTIS: Mullakin niitä oireita oli (vai oliko sittenkään niin ;)), nyt ei mitään. Murrr. Mutta hei peukut sullekin, voihan se olla että meillä onnistaakin :)

KOKIS: No kierto oli tasan 28pv sillon kun söin pillereita, melkeen kellolleen ties koska alkaa :D Nyt se on sitte vaihdellu pillereiden lopetuksen jälkeen 30-35, eli sillä mennään. Aina jänskää että millon tällä kertaa alkaa, huoh. Tsempit jo näin etukäteen testaukseen :) Peukut on pystyssä täällä!

ANULIINI: Toivotaan että saat selvyyden asiaan :)

WILPURI: Toivotaan että täti ei tuhrusta huolimatta löydä sua! Vielä on toivoa :)

RUUSIS: Pahoittelut täältä :/ Ootko testannu uudestaan jos vaikka oliskin vaan menkat raskaudesta huolimatta?

UUVE: Nyt kun luin ton sun jutun ja aloin miettimään tota valkkari juttua. Niin en ainakaan muista että sitä olis pillereiden syönnin aikaa tullu näin paljoa. Musta ainakin tuntuu että on koko ajan pikkarit märkänä (hyhhyh).

OMAA: Täällä samat tuntemukset kuin aamullakin, eli ei mitään tuntemuksia. Tänään oli töissä kenkkupäivä mutta onneks on ihaniakin työkavereita niiden ei niin ihanien työkavereiden lisäksi, joille voi purkaa raivoaan :D Nyt oon niiiiiin väsyny, onneka huomenna vapaapäivä.

JANSKU kp 24

Vierailija
422/708 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusikselle pahoittelut, voi itku :(

On: Nyt se väsymys on alkanu, iltaisin kuvottaa ja koko ajan paleltaa, huoh. Kaveri antoi lainaan pahoinvointirannekkeet, katsotaan onko niistä jotain apua. Kellään kokemusta? Siinä rannekkeessa on siis sellainen möhkylä, mikä painaa jotain akupistettä, jonka sitten pitäis lievittää pahaa oloa.

Lootuska

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/708 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti ekaksi pahoittelut poissaolostani. Meidän tietokone sanoi sopimuksen irti keskiviikkona!! Ja kyllä, mua niiiiiiin ketutti! Noh, tänään saatiin hankittua uusi kone. :) (ette uskokkaan millasia vierotusoireita tulee ilman konetta??) Ja oli kyllä niin ihanaa kun niin moni oli kaipaillu mua, oikeesti! Mä oon vähän sellainen ihminen että en oikeen tykkää näistä vauvahaaveista puhua ystävien kanssa jotenka on ihanaa että te täällä jaksatte kuunnella ja tsempata..

Ensiksikkin kaikille teille jotka olitte plussanneet (sori en muista nimiä) niin Lämpöiset onnittellut! :)

Sitten kaikille tädin yllättäneille sekä Ruusikselle lämpöiset halit..

Iltis tais kysellä siitä sekstailusta oviksen jälkeen.. ;) Mulla ei ole paljoa tehnyt mieli aen jälkeen, sekstaillessa on sattunut välillä oudosti alamahaan (???)

Ainiin, ja sitten meinasikin unohtua, se testin tulos.. no arvatkaapa, niin negahan se oli. Kyllä ärsyttää. Eilen aamulla huomasin myös että nännit on kipeytyny. Voi että kun mä vaan tietäisin että mikä mua vaivaa, kun ei ainakaan raskaus.!!! :s

Nyt mä lähden jatkaileen siivouksia..! Plussia!!

Mermula KP 43/33-35

424/708 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

TINNERI: Peittoja heiluttelemaan sitten vaan!!

RONTSUKKA: Plussa se on haaleakin plussa. ?

ANULIINI: Minäkin odotan mielenkiinnolla mitä tilanteestasi sanotaan.

WILPURI: Jospa vielä on toivoa, ettei ne menkat alakaan. Toivottavasti pääset vielä r-testin tekemään tässä kierrossa.

RUUSIS: Voi ei! Tosi surullista =( Koita jaksaa ja kerätä uutta uskoa tulevaan!

ILTIS: Toivotaan, että itkuisuuskin olisi sitä hormonien heittelyä raskauden takia.

OMAT: Ei mitään uutta. Hieman valkovuotoa, mutta ei mitään maata mullistavaa. Alavatsasäryt loppuneet. Sanoisin, että varsin tasapainoinen olo.

Vierailija
425/708 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

RUUSIS: Pahoittelut Ruusunnuppunen, tee vielä r-testi jos voimia on! Onko vuoto muuttunut?

WIlpuri: Entä vuoto nyt? TOivottavasti täti pysyy pois kuitenkin.

Marjana: Koska testaat?

Mermula: Luulin jo että on tapatunut jotain, kamala tämä virtuaalimaailma. Onko sulla ollut mitään, pientäkään vuotoa? Outoa kun ei plussa näy vaik olet jo noin pitkällä kierrossa.

Iltis: No kyllä ne dpo 8 ja 9 oli pahimpia negatiivisuuspäiviä. Mut negatiivisuus jatkuu, ei tää onnistu kumminkaan. Kohta tapahtuu jotain ja miks oikealla tuntuu välillä jomottelua. Kamala epävarmuus. Mä olin koko kierron negatiivinen ja mulla oli koko ajan lurahteluolo. Ainoa et menkkajomottelut alkoi kovin aikaisin. Täytyy mennä, nuorimies kaipaa.

PRIS

426/708 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kurjuuden kurjuuden täti, pahoittelut ruusikselle.

Mermula, katalan kone, tiedän millaista olla nettipimennossa sillä itse vasta kokenut saman, onneksi töissä nettiin pääsee mut sieläkään viitsi kovin surffailla.

Oikein arvasin eilen et tänään tulee ovisplussa. Ukko kotiarestissa koko viikonlopun tästä hetkestä alkaen. Katala vaan toi kaverin kylään leffailtansa jälkeen. Noh, jos sitä kuiteskin tänään ja huomenna peitto heiluis kovaa vauhtia :)

Mut nyt maistelemaan tekemääni kanasalaattia näin perjantain kunniaksi.

-tinneri

Vierailija
427/708 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha ilkeä äitipuoli täällä nukuttaa tytärpuoltaan ja on samalla koneella.. ;)

Wilpuri: Äläs nyt vielä menetä toivoa...

Ruusis: Voih :( Jaksuja, ja koita tehä testi, jos plussaa näyttäis vuodosta huolimatta...

Rontsukka: Plussa tuo on!

Janskuu: Äh, inhottavaa kun kierto epäsäännöllinen, mullakin oli jossain vaihees nuorempana, mutta jostain syystä vanhetessa tasaantunu (nyt ku tän sanoin, niin varmaan alkaa heitellä... :P) Samoin, pidän peukkuja!

Mermula: Et oo käyny tekees terveyskeskuksessa testiä? Tai kokeillut jotain toista testiä?

ja sit omaa:

Yks mistä unohdin aamulla mainita, niin mulla yöllä veti suonta jalasta...mulla ei siis tapaa vetää, viimeks silloin kun odotin esikoista, mutta ei kylläkään alkuraskaudesta, vasta sitten loppuraskaudesta... vanhaks kai vaan tulossa, kun tuollasia tulee...mut miks just nyt kaikkia ihme oireita ilmaantuu... :P

Hain tänään r-testin...en vielä miehellekään sanonu...jos sinne sunnuntaihin ainakin malttais....

-Kokis- Kp 23/26-27

Vierailija
428/708 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha ilkeä äitipuoli täällä nukuttaa tytärpuoltaan ja on samalla koneella.. ;)

Wilpuri: Äläs nyt vielä menetä toivoa...

Ruusis: Voih :( Jaksuja, ja koita tehä testi, jos plussaa näyttäis vuodosta huolimatta...

Rontsukka: Plussa tuo on!

Janskuu: Äh, inhottavaa kun kierto epäsäännöllinen, mullakin oli jossain vaihees nuorempana, mutta jostain syystä vanhetessa tasaantunu (nyt ku tän sanoin, niin varmaan alkaa heitellä... :P) Samoin, pidän peukkuja!

Mermula: Et oo käyny tekees terveyskeskuksessa testiä? Tai kokeillut jotain toista testiä?

ja sit omaa:

Yks mistä unohdin aamulla mainita, niin mulla yöllä veti suonta jalasta...mulla ei siis tapaa vetää, viimeks silloin kun odotin esikoista, mutta ei kylläkään alkuraskaudesta, vasta sitten loppuraskaudesta... vanhaks kai vaan tulossa, kun tuollasia tulee...mut miks just nyt kaikkia ihme oireita ilmaantuu... :P

Hain tänään r-testin...en vielä miehellekään sanonu...jos sinne sunnuntaihin ainakin malttais....

-Kokis- Kp 23/26-27

Vierailija
429/708 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

LUpaan ;)

PRIS: AIvan, mä olen muuten ihan yltiö iloinen, positiivinen ihminen ja opiskelijoillekin aina hehkutan ja kehoitan ajattelemaan positiivisesti ja "kyllä kaikki järjestyy, ei paineita" plaaplaa. Ihmiset pitää sosiaalisena ja reippaana, yltiönauravaisena jne. MUtta sitten tää projekti, auts. Ei vaan voi kaivella sitä positiivisuutta tähän, ei ei. Itketkö sä PMS-aikana? Tai nyt? Mähän olen ennen menkkoja itkuinen, maailma kaatuu niskaan ja hermostuttaa (lue: vituttaa), sitten alkaa menkat ja iloinen ILTIS on jälleen geimeissä ;). Itken muutenkin paljon, hyvästä ja pahasta. Mutta hei PRIS, toi jomottelu on tosi hyvä asia: k-rauhanen toimii ja sykkii lisää hormonia, silloin tuikkii ja jomottaa, sen PITÄÄKIN tehdä niin. Lepo siis. Jos viikolla 6-7 sattuu sairaasti, voi kyse olla ulkoisesta, mutta sekin aika aikaista sanoa ellei tosi kova kipu, yleensä vasta 7-9 viikolla se kova kipu siitä. Ota rauhassa, kaikki me-nee hyvin :).

KOKIS: NO sä oot kanssa niin kahden viivan (tai CB sinisen plussan) nainen, himpulat :). Huomenna aamulla testaat, yllyttää hän. Onko sitten yli DPO 10? Sit voi testata, ainakin sitten, kun yli 11. JOOJOO.

MERMULA: VOi hitsit. Testaahaan uudelleen, plussa voi odotuttaa itseään. Esikoisessa tein plussatetsin 4+5 aamulla, silloinen (1999) Predictorin pallotesti, huono ja vaati paljon hormonia. JOka pv testasin 4+0 alkaen, aina selkee nega (ekat kaksi silloisella SureStickillä, nekin negoja), sitten 4+5 plussa. Kupuksesta plussa tuli 3+5 Surestickillä heti, kun virtsa siinä meni. Ja niin oli erilaiset raskaudet. POjat molemmat. KUopuksesta voin tosi huonosti, oksensin, mitään ei kyennyt syödä tavall.ruokaa. Ja palelin (se eka oire hajuherkkyyden lisäksi 3+5, jolloin ystävä kehoitti= yllytti testaamaan)kuin mikäkin eskimo. Paleleeko ne edes ;). Peukkuja!

Itsellä ei ihmeempiä, lämmöt 37,0 Juhuu!! Saunassa väsytti, huimasi (ihan tuttua sekin, miksi edes luettelen), punkkua vetäsin koko lasin, nyt oli hyvää merkkiä. Lämmitti kivasti ;). Suu kummallinen, ihan ku oisin polttanut jotain syödessäni, mut en mielestäni ole, hmm. Onneksi ei ole tikun tikkua (pitäskö huomenna hakee ja alkaa o-testillä varovasti DPO 9 eli su? ja jatkaa sitten vasta DPO 11+ r-testillä) Jaa-a. Pare jättää hyllyyn nekin vaan, säästyy rahat.

Hyvää yötä,

ILTIS DPO 7

Vierailija
430/708 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jatkuu...ja selässä jomottelee. Siivousvimma ei vielä ole iskenyt mutta sitä odotellessa;)

Mermula, hyvä kun palasit sieltä nettipimennosta joukkoomme! Täällä tosissaan ihmeteltiin outoa katoamistasi ja vielä niin jännillä hetkillä;) Harmi, ettet tuonut plussauutisia tullessasi.

Pahoittelut Ruusikselle, leuka pystyyn myös siellä!

Uuve, kyselit pillereistä ja valkkareista. Mulla on aika lyhyt kokemus pillereistä (vajaa vuosi) mutta koko sen ajan olin rutikuiva!! Pillereiden lopettamisen jälkeen tilanne muuttui täysin eli valkkaria tuli ja paljon.

Kokis, kuulostaa tutulta noi sun nukutuspuuhat! Loistava tilaisuus olla rauhassa koneella, jos pienen nukahtaminen kestää;) T.Wilpuri

431/708 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikainen vastaus PRIS:lle:

Testaan ensi viikon loppupuolella. Menkkojen oletan alkavan torstaina, joten jos ei kuulu, niin testaan pe- tai la-aamuna. Hieman riippuen rupeanko oireilemaan ensi viikolla mihin malliin.

Vierailija
432/708 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaa työt pitkän loman jälkeen, unirytmi nin sekaisin ettei ikinä ole ollut, paitsi edellisellä lomalla.

ILTIS: Kiitti rauhoitteluista, olen aivan liikaa lukenut ja selvittänyt ja nyt se kostautuu kamalana epävarmuutena koko projektin suhteen. Mä en oikeestaan itke PMS aikaan, suuttuilen vaan ja se korvaa ton itkun. Mutta nyt tulee kyllä suru puseroon helpommin ja parit kyyneleet jo tirauttanutkin aivan pienistä asioista. Hienot lämmöt sulla, jeeeee! Mulla oli sellanen "sekava" tai sii huimaava tai ehkä paremminkin hontelo olo, korvissa tuntu myös jotenkin huminaa - muistaakseni myös. Onko sulla kivuliaat menkat, tuleeko tuhruja ennen oikeita menkkoja?

Wilpuri: Voi nenä, testaa silti.

PRIS

Vierailija
433/708 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään aamulla tuli paperiin pyyhkiessä vaaleaa punaruskeaa vuotoa. Tällaista vuotoa mulla on tullut joka raskaudessa (kahdesta ekasta rv 7-8 ja kuopuksesta rv 6-9) mutta ei siis vielä koskaan alkanut näin aikaisin.

No, vielä en menetä toiveita, mutta pahimpaan kai täytyy alkaa varautua. Toivottavasti kaikki menee hyvin, tai jos aikoo mennä kesken, niin alkaispa kunnolla vuotaa sitten...höh.

Lootuska 4+3?

Vierailija
434/708 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla nyt 4+5. Eilen tein ensimmäisen testin ja se näytti negatiivista. Vielä tänä aamunakaan ei oo kuukautisia kuulunu, eli nyt vaan odottelua ja uutta testiä viimeistään huomena.

Vaikka raskaus ei olekaan ihan suunniteltu juttu tällä kertaa niin silti kyllä eilisen testin jälkeen harmitti, koska tervetullut pienokainen kyllä olisi.

Vierailija
435/708 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

PRIS: Tieto lisää tuskaa, niinhän se on. Kuten tässä allekirjoittanut tietää vaikka mitä ja tilastoi ja lukee tilastoja ym. yhtä viisasta. Mulla joskus PMS aiheuttaa myös raivareita, ne tulee ja menee, sitten itken päälle, mutta nyt D-vitamiinia syötyäni liki ½ v joka päivä, huomaan, että PMS on hieman (huom.) rauhoittunut, ihan oikeasti. Tuostakin on tutkittua tietoa ;). Toisen kk jälkeen huomasin eroa tuossa ja ihossa, jaksamisessa ym. Menkat alkaa yleensä tumman riskeella tuhrulla, jota yhden vrk ajan, sitten kunnon vuoto 1-2 päivää , kokonais vuotopäivät 5. Kuparikierukan kanssa oli silleen aika usein, että alkoi vaaleenpunaisella ja siitä seur. päivä kunnon vuotoa 2 pv, sitten helppasi, mutta vuosi kuitenkin yhteensä liki 6pv. Mulla nyt hei kurkku kolmatta aamua karhee/ kipee? ja nokka erityisesti toiselta puolelta ihan tukossa.. Pää särkee, huimaava, hontelo olo. Hmm. Voihan tää olla nuhaa tässä nuhakaudessa, mutta kaikki herättää toiveet ;).

LOOTUSKA: Jos tuo vuotelu/tuhruttelu on tuttua myös muista raskauksista, ei hätää. Joillain tuhruttaa/ vuotaa kunnollakin aina, kun menkkojen pitäs olla päällä, muutaman pv kerrallaan. Kummallista.

ANULIINIn kuulumisia odottelen...

Entäs EVEEEE? Kerro heti kaikki :). Meinasin eilen illalla kirjoitella sulle, mutten jaksanut, nukuin melkein pystyyn.

Muoks: MIIRU: Varovaiset onnittelut... Testaa nyt ihmeessä uudemman kerran :)

KYSYMYS: Kaikille. Tekeekö teidän mieli seksiä (joku jo vastasikin) luteaalivaiheessa? Miten paljon? Mulla nyt ihan poikkeus tässä kierrossa- ei siis tee yhtään mitään mieli. Ajatuskin "hirvittää" :D. Tänään miehen kanssa sohvatreffit ja jäin miettimään, voiko ässäily nyt haitata mahdollista kiinnittymistä jne. Olen kyllä lueknut tästä ja saanut vastausia, mut silti...

OMAT: Eilen illalla 22.30-23.30 tunnin ajan menkkamaisia jomotuksia mahassa, viiltelyä munasarjojen tienoilla, valtaisaa palelua. Lämmöt 37 tasan. Nyt aamulla 36,69 sekin korkee aamulämmöksi. Aamukahvi maittaa ihanalle, mut sen jälkeen tulee hiki, ihmeellistä. Yleensä tää pms-hiki alkaa muutamaa pv ennen menkkoja vasta. Nyt juilii vatsaa, vatsa toimii liukkaasti (sorry), nenä kolmatta aamua ihan tukossa (ainakin toiselta puolen, tai siis pahemmin) kurkku karhee, ei nyt valtaisasn kipeä, mut kuitenkin. Päätä jomottelee samoin kolmatta aamua putkeen. Ei jaksaisi mitään, vähän jopa huiomaava olo. Pitäs tarkistaa HB vissiin :D. Nälkä on heti aamusta ja aamupala maistuu taivaalliselta- päivän paras hetki!

Nyt valmistautuminen JUMPPAAN (miten mä kerään luuni sinne??), mars yks kaks.

ILTIS DPO 8

436/708 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi LOOTUSKA: Pidetään peukkuja, että tuo vuoto on ihan sinulle tyypillistä alkuraskauden vuotoa. Hienoa, että ajattelet kuitenkin edelleen positiivisesti. Tosin onhan sinulla parista raskaudesta jo jonkin verran näyttöä, miten elimistösi toimii.

Itselle on niin jännää, kun ei yhtään tiedä miten oma kroppa toimii, jos raskaus alkaa. Ja ylipäätään onko kaikki kunnossa siten, että raskaus voi alkaa ja edetä normaalisti. Kauheasti sitä plussaa toivoisi…

Lueskelin tässä muiden mielialaoireita ja mietin, että olen varmaan hieman epätyypillinen näissä asioissa. En pysty yhdistämään esim. itkuherkkyyttä mihinkään tiettyyn kierron vaiheeseen. Olen aina yhtä itkuherkkä. =D Enkä saa itkupotkuraivareita koskaan herkemmin johonkin aikaan. Onneksi en kovin usein muutenkaan.

MERMULA: Voisivat kyllä jo tk:ssa ottaa verestä testin. Oudolta kuulostaa, ettei menkat ala jo noilla päivillä.

KOKIS: Sinunkin r-testiä aletaan odotella. Huomenna?? =)

OMAA: Juhuu, lämmöt 36,9! Toivottavasti pysyvät siellä ja tiiviisti! Riesana tällä hetkellä ilmeisesti hiivatulehdus. Oireet melkoisen lievät, mutta joutunen kuitenkin Canesteniin turvautumaan. Ihan varmuuden vuoksikin, jos raskaus alkaisikin, niin ei tarvitse olla ylimääräisiä tulehduksia häiritsemässä. Vaikka hiiva ei tietysti kovin paha juttu ole, mutta joka tapauksessa.

Mitään oireita ei ole edelleenkään mihinkään suuntaan.

ILTIS ja JANSKU: Joko siellä alkaa piinaavat ajan olla käsillä? Täällä aletaan jo hykerrellä ja odotella kierron viimeisen viikon oireita ja fiiliksiä. Minulla ollut myös seksihalut hieman kadoksissa ovulaation jälkeen. Yleensä aina jonkinverran tekee mieli, mutta nyt on saanut mies olla aktiivisempi aloitteen tekijä.

Tämä alkaa valmistautua lähtemään ratsastamaan ja sitten pikainen kodin siistiminen ennenkuin saadaan vieraita loppuviikonlopuksi. Mukavaa!

Marjana kp 26/30-33

Vierailija
437/708 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli täti tuli oikeen ryminällä heti aamusta! Jäi testit tälläkin kertaa apteekkiin ja nyt katseet kohti lokakuuta ja yk kymppiä! Positiivista on se, että tuhrua tuli vaan yhden päivän. Eli kaikki näyttäisi muuten olevan ihan mallillaan ja kiertokin oli hyvän pituinen 28 päivää.

Toivotaan Lootuska, että sun vuoto ois harmitonta!

T.Wilpuri kp1/27-30 yk10

Vierailija
438/708 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun kuulun mielestäni tänne edelleen vaan. Hullu minä. Mullahan ekassa raskaudessa oli ihan täydet ekat menkat ja toiset vähemmillä vuodoilla, siksi nyt vähän ihmettelen, että miks nyt ei ole tullut tippaakaan. Minä testasin silloin vasta rv 8 - 9, kun kerran kroppa toimi kuten kuukautisissa. Kasiviikolla alkoi hajuaisti herkistyä sitten. Eli mulle sinänsänoi vuodot alkuraskaudessa on ihan tuttuja. Ekassa oli paljon seesteisempi kuin nyt. Eli aika erilailla mennään nyt.

Wilpuri: Voi p...a! Seuraavaan kiertoon paljon lisäonnentoivotuksia!!!

Marjnan: TEstiä sitten ja plussatuulia kovasti, se täti vois lähtee nyt oikeesti rajan taa melskaamaan ja jättää meidät kaikki rauhaan jo!

ILTIS: Oireita, jotka kuulostaa hyviltä, pliis plussa sulle!!! Toi huimaava olo on hyvä ja lämmöt ja menkkajomotukset ja kaikki. Mä toivon niin,että tärppi tulee. Teillä oli niin hyvin yritystäkin. Juu ja täällä luteaaliässäilya ei sitten yhtään, ei nappaa ei kertakaikkiaan. Pah koko touhulle!

Miiru: Testi taas???

Lootuska: Mikä tilanne nyt? Aikasemmin kerroinkin tässä viestissä omista ekan kerran kokemuksistani ja vuodoista...

OMA: Ei tästä tuu mitään ;)

PRIS

Vierailija
439/708 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takuulla :) Jokainen raskaus on erilainen,muistahan se, muistele lertomustani omistani, kuin yö ja päivä. Toisesta voin niin hyvin (siis ekasta) etten koskaan, jos väsy ja päänsärky suljetaan pois ja ekojen viikkojen raivotar-olo. Toisesta voin niin huonosti,e tten ikinä. Bussista oli pakko nousta aiemmin jo ennen sitä 3+5 saatua plussaa, koska hajut yökötti ja yökin sitten ihan vaoimesti siinä bussissa ja heti oven ulkopuolella. Nice. Tätä kesti 20 viikolle. Vaniljajugurttia söin, irtokarkkeja. verenpaineet romahti 90/50 tasolle, muutenkin on aina alhaiset. Työssä olin silloin vielä sairaalassa osastolla, "rivihoitajana",. sittemmin kouluttauduin lisää ja olen nyt opetuspuolella/koulutussuunnittelussa jne. Mutta muistan siis sen yökkimisen milloin mistäkin. Tuseeratessa erästä vanhaa rouvaa leikkauksen jälkeen, kun vatgsa ei toiminut, yökin koko ajan ja lopuksi oksensin oikeen urakalla, ehtisin kyllä potilashuoneen vessaan. Noloa :D. Enkä voinut ajatellakaan syöväni mitään kunnon ruokaa, hirvitti ajatuskin, kun esikoisesta söin paljon kunnon ruokaa, en makeita lainkaan. Kaikki systeemit siis erosivat toisistaan, maha taisi olla aika samanlainen molemmista pojista. Plaaplaa, nyt en enää paasaa. PS:kirjoittele nyt täällä vaan...

WILPURI: Surkujen surku :/. Mutta ensi kierrosta sitten!!!

Itse tulin jumpasta, koko ajan vähän hutera olo (?) ihan sellainen, kun olisi vaikee lukea, jos tiedätte, ihan kuin ei näkisi kunnolla. Nyt tää rouva sekos totaalisti :). JUmppa hikistytti (viittaa PMS, sillon tulee enemmän hiki jumpassa, pöh), nytalkaa hei tuntua rinnoissa oudolle... kuin maitoa nousisi, vaikkei toki tietenkään nouse. Ajoittain tuikkii, samoin tuikkuu alakertaan. valkkis on ns. normia, aika liukasta, valkoiseen taittavaa, ei tule loristen, mutta tulee jonkun verran. Ja ps. mun oli PAKKO testata ostamillani (käsin jumpasta kaupassa)ovistesteillä (en halua negaa silmieni eteen tässäKÄÄN kohtaa! r-testistä, siksi ostin o-testejä) ja selkeä viiva tuli testikohtaan, ei yhtä tumma kuin kontr, mutta selvä vaaleenpunainen, ei edes haamu, ei sinne päinkään. Mutta tuohon nyt ei kerro mitään, koska vain positiivinen o-testi kertoo ;). NII.

ILTIS suuntana suihku DPo 8

Vierailija
440/708 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamun jälkeen vuotoa ei ole enää tullut, ainakaan vessapaprussa ei ole väriä näkynyt :) Enkä ole sitten viitsinyt sen tarkemmin alkaa emätintä kaivelemaan ;)

Se on hassua, että vaikka mulla on joka raskaudessa tuhrutellut, niin silti se aina säikäyttää, vaikka pitäis olla ihan tuttu juttu ja "kuulua" mun raskauksiin..

No, ei tässä voi muuta kuin odotella. Jos vuotoa on vielä n rv 7 (ja jos sinne asti päästään) niin varmaan pääsen varhaisraskauden ultraan, ainakin viimeksi pääsin.

Pris, täällä minäkin vielä heilun, enkä osaa odotuspuolelle siirtyä :D Pakko kytätä kaikkien kierrot loppuun :)

Lootuska