Aiotko ostaa tänään mitään?
Kommentit (22)
mahdollisimman vähän. Lapsilisäpäivä ei vaikuta mun elämääni, mulla on aina tilillä rahaa.
kaapista on loppu mm. leiopä ja maito ja lähestulkoon kaikki muukin. on siis aika mennä tankkaamaan kaappiiin lisää ruokaa, ettei nälkään kuolla viikonloppuna.
EIlen en ehtinyt kauppaan ja eiliseksi ruokaa vielä oli.
tänään syömään. On sekin ostamista. Ja varmaan tulee kaupassa käytyä kun kaupunkiin asti mennään.
juusto on loppu, sitä täytyy ostaa.
Älä osta mitään -päivä vaikuttaa minuun aika vähän, kun muutenkin ostan vain tarpeellisen ja yleensä senkin kierrätettynä. Kulutustani voisin kohtuullistaa lähinnä ruoasta ja kirjallisuudesta, niistä en ole halukas tinkimään.
vanhat hajos eilen ku tuolla lumessa rämmittii.
tänään on asiakasomistaja päivät meidän s-marketissa ja kaikenlisäks saa vielä tuplabonarit... pakko mennä osteleen joululahjoja.
Käyn kampaajalla, ostan meikkejä, vaatteita, käyn Alkossa, ostan lumilapion autoon, ostan ruokaa viikonlopuksi. Törsään ihan kunnolla.
Jos maito loppuu niin sitä haen kyllä lisää.
Sinänsä en tunne huonoa omaatuntoa ostoksistani, sillä en koe ostavani asioita turhaan.
Tilillä on nyt rahaa ja kaupat auki ja mulla vapaapäivä, joten KYLLÄ OSTAN.
Typeriä tuollaiset, älä osta mitään päivät koska vähintään ruokaa joutuu ostamaan joka päivä kuitenkin eikä tuollaisella edes mitään säästöä saavuteta tai vähennetä ihmisten ostamista.
Esim. energiaveron kortus kyllä vähentää ihmisten ostahaluja tehokkaammin kun ei konkreettisesti ole rahaa millä ostaa, edes pakollisia. :-/
Ruokaa ja viiniä nyt ainakin. Kulutustavaroita tuskin tulen tänään hankkimaan.
Boikotoin typeriä teemapäiviä. Ostan tänään pikkujoulujuhlien ruoat, jouluverhot ja muutamia joululahjoja. Ja ihan boikotin vuoksi teen jonkin typerän heräteostoksen.
Autottomana päivänä pidän huolta siitä, että varmana ajan autolla.
Mihin tuollaiset muka vaikuttaa? Typerää piiperrystä, jolla ei ole maailman pelastamisen kanssa mitään tekemistä.
Tekopyhää olis tehdä ne huomenna. Asia ei muutu miksikään, eikä ostettavien määrä.
tänään on ainoa päivä, kun päästään miehen kanssa yhdessä joululahjaostoksille. Ja rahaa palaa siis kunnolla,kun monelle lapselle ostetaan.
ruokakaupassa käytiin viimeksi keskiviikkona, ei ole mitään ostettavaa. Muutama joululahja täytyy käydä sunnuntaina ostamassa, siinä tämän viikon ostokset sitten onkin. En erikseen boikotoi ostamista minkään hörhellyspäivien vuoksi, eihän tuolla mitään vaikutusta ole.
monta Älä osta mitään -päivää, kun olen ollut sairaana kotona. Nyt on jääkaapissa enää valo ja vaipat loppu, eli totta hitossa ostan.
Tänään olisi suunnitelmissa hoitaa suurin osa lahjaostoksista.
Musta nämä 'Älä osta mitään' -päivät ja autottomat päivät ym. ovat ihan turhia.
Totta munassa ostan! Muutama muu päivä kyllä menee aina että ei paljo ostella, mut kyllä rahapäivänä käydään vähintään ruokaostoksilla.