Kuinka kauan uudessa suhteessa ennen yhteen muuttoa?
On varmaan parikohtaista tää asia, mutta nyt vaivaa.
Minulla on lapsia, joten tilanne on hankalampi kuin jos asuisin yksin.
Kommentit (6)
vuosi ja muutettiin sitten yhteen, kun tulin raskaaksi (ihan suunnitellusti molempien puolelta).
Minulla oli siis ennestään yksi lapsi.
Meillä helpotti suhdetta muutenkin se, että olimme tunteneet lapsesta lähtien ja asuneet monta vuotta naapuritaloissa. Lapsellekaan tuo tuskin oli mikään kauhean trauman paikka, koska en ollut tapaillut ketään moneen vuoteen (poika oli tuolloin 3v), en sen jälkeen kun pojan isän lähti kalppimaan raskausaikana.
Mutta joo, tämä on niin yksilöllistä. Toki lasten pitäisi saada tutustua mieheen ensiksi hyvin jne. mutta mitään "oikeaa" vastausta tähän ei ole.
Minulla oli poika ennestään, miehellä tytär.
Miehen todellinen luonto tuli esille vasta yhteenmuuton jälkeen. Poikani hyvinvoinnin takia erosin miehestä vuoden kuluttua.
Molemmilla lapsia, heti alusta alkaen oli selvää, että yhteistä kotia aletaan etsiä. Muutin työsuhteen loputtua miehen luo lapsineni, aloittivat koulunsa uudessa paikassa, alettiin rakentaa taloa - nyt on jo yli 3 v kulunut:-).
JUMALAN LAHJA. Anna naiselle siemeniä. Valuta niistä osa reisille. Anna tulvasi olla valtava. Lepää kuudentena päivänä ja juo kossu. Selviä siitä ja mieti asiaa oikeesti! Mitä vittua sä täällä mitään kyselet! Sun vekarat on konta sossun huostassa!!!
JUMALAN LAHJA. Anna naiselle siemeniä. Valuta niistä osa reisille. Anna tulvasi olla valtava. Lepää kuudentena päivänä ja juo kossu. Selviä siitä ja mieti asiaa oikeesti! Mitä vittua sä täällä mitään kyselet! Sun vekarat on konta sossun huostassa!!!
sullakaan ihan kohillaan?
mitään aikarajaa ole, mutta itse ajattelisin lapsia ja todellakin haluaisin olla varma, että suhde on vakavalla pohjalla, ennenku kiinnytän lapseni häneen. Koskaanhan ei tiedä, mitä huominen tuo tullessaan, mutta uskoisin, että ymmärrät pointtini.