Huomaisn juuri, etten ole käyttänyt 3kk aikana kertaakaan
Kommentit (12)
Mutta ehkä kuljet kauppaankin kävellen/pyörällä ja lompsa on mukana repussa? Tai sitten mies käy kaupassa / on mukana ja lompsa taskussa.
Muuten ihan normaalilta kuulostaa.
enkä saapikkaita muuten kuin talvella ja sitä on ollut viimeisen 3 kk aikana aika vähän että eipä tuo niin ihmeellistä ole
Laukkua tarvitsen mutta ehkä sinä käytät reppua tai salkkua tai jotain.
ja varmasti mulla ollut pitempiäkin putkia paitsi n.kk sitten käytin muita paitsi saapikkaita.
mutta olen aloittanut etätyöt 3kk sitten ja hiihdellyt näemmä koko ajan ulkoiluvaatteissa/farkuissa ja tukkaa en ole pahemmin laitellut. Normaalisti olen jakku päällä, tukka laitettuna vaan nyt ei ole tarvinnut. Mikähän metsäläinen mä olen 2kk päästä ;)
t.ap
Kyselee se jo aiemmin kysellyt, joka myös tekee etätöitä osan viikosta ja silloinkin kun on toimistolla, pitää lompsan läppärirepussa. Mutta siis kauppaan aina veska mukaan.
Kyselee se jo aiemmin kysellyt, joka myös tekee etätöitä osan viikosta ja silloinkin kun on toimistolla, pitää lompsan läppärirepussa. Mutta siis kauppaan aina veska mukaan.
t.ap
mä taas en luopuis mistään noista millään :D viime raskaudessa kuljin niin pitkään korkkarit jalassa että synnytin
koskaan (haisee ja kutittaa), korkkareita vain juhlissa ja käsilaukku - noh, mulla on olkalaukku. En kestä semmoisia, joissa on lyhyt hihna. Jos semmoinen pitää ripustaa olkapäähän, niska tulee kipeäski, vaikkei siellä paljon mitään oliskaan. En myöskään tykkää roikottaa jommassa kummassa kädessä mitään, haluan kävellä normaalisti.
kerran 2-3kk aikana, hiuslakkaa en käytä koskaan, korkkareita vain juhlissa ja saapikkaita en koskaan :)
No olen mä korollisia saappaita muutaman kerran käyttänyt mutta en juuri muita. Kotiäitinä olen.
Minä en käytä hiuslakkaa enkä korkokenkiä ikinä.