Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomaisn juuri, etten ole käyttänyt 3kk aikana kertaakaan

Vierailija
25.11.2010 |

käsilaukkua, hiuslakkaa, korkkareita, saapikkaita. Miltä kuulostaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käytä hiuslakkaa enkä korkokenkiä ikinä.

Vierailija
2/12 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehkä kuljet kauppaankin kävellen/pyörällä ja lompsa on mukana repussa? Tai sitten mies käy kaupassa / on mukana ja lompsa taskussa.

Muuten ihan normaalilta kuulostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti raskaana, viimeinen kolmannes menossa

Vierailija
4/12 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä saapikkaita muuten kuin talvella ja sitä on ollut viimeisen 3 kk aikana aika vähän että eipä tuo niin ihmeellistä ole

Laukkua tarvitsen mutta ehkä sinä käytät reppua tai salkkua tai jotain.

Vierailija
5/12 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmasti mulla ollut pitempiäkin putkia paitsi n.kk sitten käytin muita paitsi saapikkaita.

Vierailija
6/12 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen aloittanut etätyöt 3kk sitten ja hiihdellyt näemmä koko ajan ulkoiluvaatteissa/farkuissa ja tukkaa en ole pahemmin laitellut. Normaalisti olen jakku päällä, tukka laitettuna vaan nyt ei ole tarvinnut. Mikähän metsäläinen mä olen 2kk päästä ;)

t.ap

Vierailija
7/12 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselee se jo aiemmin kysellyt, joka myös tekee etätöitä osan viikosta ja silloinkin kun on toimistolla, pitää lompsan läppärirepussa. Mutta siis kauppaan aina veska mukaan.

Vierailija
8/12 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselee se jo aiemmin kysellyt, joka myös tekee etätöitä osan viikosta ja silloinkin kun on toimistolla, pitää lompsan läppärirepussa. Mutta siis kauppaan aina veska mukaan.

t.ap

Vierailija
9/12 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä taas en luopuis mistään noista millään :D viime raskaudessa kuljin niin pitkään korkkarit jalassa että synnytin

Vierailija
10/12 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan (haisee ja kutittaa), korkkareita vain juhlissa ja käsilaukku - noh, mulla on olkalaukku. En kestä semmoisia, joissa on lyhyt hihna. Jos semmoinen pitää ripustaa olkapäähän, niska tulee kipeäski, vaikkei siellä paljon mitään oliskaan. En myöskään tykkää roikottaa jommassa kummassa kädessä mitään, haluan kävellä normaalisti.

Vierailija
11/12 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran 2-3kk aikana, hiuslakkaa en käytä koskaan, korkkareita vain juhlissa ja saapikkaita en koskaan :)

Vierailija
12/12 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen mä korollisia saappaita muutaman kerran käyttänyt mutta en juuri muita. Kotiäitinä olen.