Lue keskustelun säännöt.
arvioikaa mun ruokailut?
25.11.2010 |
Aamupala: 2munan munakas,puolikas sipuli+ vähän 4%kinkkusuikaleitä
Päivällinen: 1kananfilee pihivi + puolilautasellista fetasalaattia oliiviöljyllä
Välipala: porkkana,mandariini
ilallinen:sama kuin päivällinen vaihtaen kanan kalkkkunaan. Paljonkohan noista suunnilleen tulee kaloreita? pitäiskö jotain vähentää tai mitä muutoksia pitäisi tehdä?yritän laihduttaa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla