Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

arvioikaa mun ruokailut?

Vierailija
25.11.2010 |

Aamupala: 2munan munakas,puolikas sipuli+ vähän 4%kinkkusuikaleitä

Päivällinen: 1kananfilee pihivi + puolilautasellista fetasalaattia oliiviöljyllä

Välipala: porkkana,mandariini

ilallinen:sama kuin päivällinen vaihtaen kanan kalkkkunaan. Paljonkohan noista suunnilleen tulee kaloreita? pitäiskö jotain vähentää tai mitä muutoksia pitäisi tehdä?yritän laihduttaa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi