Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heräisitkö tekemään voileipiä keskellä yötä miehellesi

Vierailija
25.11.2010 |

joka tulee jostain? Itse EN.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten kyllä.

Vierailija
2/30 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tulee jostain? Itse EN.

Tai tekisin kaappiin valmiiksi. Mieskin tekee samanlaisia pikkupalveluksia minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai muuten kaukaa jostain reissusta väsyneenä ja nälissään niin ilmanmuuta.

Vierailija
4/30 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä silitä paitoja

Vierailija
5/30 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voisin kyllä herätäkin. Ei se minun itsenäisyydestäni ole mitenkään pois, että palvelisin häntä.

Vierailija
6/30 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi minä heräisin tekemään hänelle voileipiä keskellä yötä. On aika kätevä tyyppi, kun osaa itsekkin tehdä.

Vierailija
7/30 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän menee nukkumaan. Ei syö yöllä.

Vierailija
8/30 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellasta miestä jolle ei haluta tehdä keskellä yötä voileipiä.

Vierailija
9/30 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmiiksi jääkaappiin. Muuten sais tehdä ne ihan itse.

Vierailija
10/30 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee aika usein kotiin esim. klo 01-02 lentokentältä.

Koska takana on yleensä Aasian lento + monen tunnin taksimatka, katson että kaapissa on jotain syötävää, esim. aineksia voileipiin tai ruokaa lämmitettäväksi ja kenties jopa kylmä olut sen voileivän kanssa jos tulee vaikka pe-la yönä. Joskus syö jotain joskus ei vaan menee suoraan nukkumaan.

Mutta en todellakaan herää tekemään niitä, mies osaa tehdä ihan itse tai lämmittää sen ruoan mikrossa. Muuten saatan herätäkin juuri pe-la yönä hetkeksi juttelemaan.

Vierailija
11/30 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee aika usein kotiin esim. klo 01-02 lentokentältä. Koska takana on yleensä Aasian lento + monen tunnin taksimatka, katson että kaapissa on jotain syötävää, esim. aineksia voileipiin tai ruokaa lämmitettäväksi ja kenties jopa kylmä olut sen voileivän kanssa jos tulee vaikka pe-la yönä. Joskus syö jotain joskus ei vaan menee suoraan nukkumaan. Mutta en todellakaan herää tekemään niitä, mies osaa tehdä ihan itse tai lämmittää sen ruoan mikrossa. Muuten saatan herätäkin juuri pe-la yönä hetkeksi juttelemaan.

Vierailija
12/30 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka yö. Palvelen häntä muutenkin, yleensä vielä vähissä pukeissa ja täydessä tällingissä. Kutsun miestäni myös alfa-urokseksi kun hän niin tykkää siitä.

Ettekö te? :o

Vierailija
13/30 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olen nukkumassa niin ukko saa kömpiä viereen nälkäisenä tai syöneenä, ihan miten vaan.

Vierailija
14/30 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuinen osaa töistä tultuaan tehdä itse leipänsä.

Vierailija
15/30 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tekisin illalla valmiiksi jotakin murua rinnan alle. Jos mies olis baarissa, niin pyytäisin hakemaan pizzat tullessaan kummallekkin :D

Vierailija
16/30 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä joo.

Jos taas säännöllisesti kävisi jossain, niin katsoisin että kaapissa on voileipätarpeita.

Jos ois sairas niin ilman muuta.

Mutta ei minun mies odota mitään tuommoista palvelua, saatika että pyytäisi. Mutta omasta halustani saatan joskus ilahduttaa vaikkapa juuri näin. Hän tekee samoin minulle.

Vierailija
17/30 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei osaa itse tehdä leipiään, niin olkoon syömättä! En ole mikään palvelia.

Vierailija
18/30 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nyt teen itselleni herkkuleivän majoneesilla ja pikkelsillä ja ja ja ja...

Vierailija
19/30 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietäisin tulevan myöhään, niin voisin tehdä valmiiksi jääkaappiin samoja leipiä, kuin itse olen tekemässä iltapalalle, mutta ei tulisi mieleenikään herätä tuota varten...

Vierailija
20/30 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos on esimerkiksi jokapaivainen yovuoro toissa tms., niin sitten tekisin jotain valmiiksi jaakaappiin tai poydalle odottamaan.

Kylla meilla tuotetaan nautintoa toisillemme suuntaan ja toiseen. Seksiakin harrastetaan rakkaudesta puolin ja toisin antaen, vaikka kyllahan tuo aikuinen mies osaisi itsekin itsensa tyydyttaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä