Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin tietää, onko minulla kuinka

Vierailija
25.11.2010 |

" löysä " tuo alapää. Kysyn siis ihan tosissani. EN kaipaa vittuilijoita. Mistä sen itse sitten voi tietää, jos mies ei sano mitään että millainen se on. Synnytyksestä 10kk ja olisi mukavaa vain tietää, että millaisessakohan kunnossa tuo alapää on. Treenasin lantionlihaksia n. 4kk synnytyksen jälkeen, mutta sitten se vain jäi..

Tietääkö tiukkuuden/löysyyden seksin kestosta vaikka ? Jos seksi kestää kauan, ilman että mies laukeaa niin voiko siitä jo päätellä ?

Entäs, kannattaiisko minun hankkia jokin lantiopohjalihaksille tarkoitettu apuvälinen harjoitteluun, vain ihan itse harjoittelen..

Kiitos nololle kysymykselle !

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako sormee saat sisään venyttämättä? Se varmaan kertoo jotain aukon koosta, ehkä? Pystytkö katkaisemaan virtsasuihkun (tietääkseni onnistuu vaan, jos lantiopohjalihakset on kunnossa)? Jos laitat sormen pimppaan ja puristat, tuntuuko mitään sormessa...

Vierailija
2/5 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tunnen sormissa puristusta. Pystyn myös katkaisemaan virtsan keskenkaiken.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mä olen ainakin tosi tiukka, vaikka kaksi poikaa olenkin synnyttänyt ja me kyllä tykätään nauttia seksistä piiitkäään, kaaaauuuuaaan ja hartaasti, mutta en lähde tässä kiistelemään - kukin sitten tavallaan, joskus pikasetkin on kyllä ihan kiva ;)

Vierailija
4/5 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mä olen ainakin tosi tiukka, vaikka kaksi poikaa olenkin synnyttänyt ja me kyllä tykätään nauttia seksistä piiitkäään, kaaaauuuuaaan ja hartaasti, mutta en lähde tässä kiistelemään - kukin sitten tavallaan, joskus pikasetkin on kyllä ihan kiva ;)

ITsenikin mielestä vaikuttaa tiukkuus/väljyys seksin pituuteen- mutta kuten sanoit en rupea kiistelemään.

Millä mun kannattaisi harjoittaa lantiopohjalihaksia. Ihan itsekseni vai jollain kuulilla ? Mitkä kuulat olisivat ne PARHAIMMAt?

ap

Vierailija
5/5 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen pimpin muka olla niin tiukka, että jos laittaa yhden sormen sisään ja jännittää lihaksia, tuntuu sormessa puristusta? Kyllä siellä liikettä tuntuu, mutta ei puristusta.

Kahdella sormella tunnen minäkin jotain ja kolmella tuntuu jo kova puristus. Virtsasuihkun pystyn myös pysäyttämään.

Taidan olla löysä.

Miehelle kyllä kelpaa, mut olenkin ainoa, jonka kanssa on seksiä harrastanut. Toivottavasti ei koskaan kokeile tiukkaa pimppiä... :/

Ja miehen tuleminen ei näköjään riipu löysyydestä. Mies voi tulla ihan hetkessä, jos on tosi himoinen. Vaan ehkä se johtuukin siitä, kun on niin nuori. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi