Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten osallistumisesta kotitöihin, paljonko teidän alakoululaiset tekee?

Vierailija
24.11.2010 |

Mulla palaa pinna ihan totaalisesti, kun 5. ja 2. luokkalaiset ovat toooosi laiskoja. Koulunsa hoitavat, mutta muut hommat jää tekemättä. Tavarat aina levällään, eikä sovitut työt (tiskarin tyhjennyt, roskiksen vienti, tavaroiden pois laitto, lumitöitä) tule tehtyä. Tai jos tulee, niin vasta älyttömän nalkutuksen jälkeen.

Vaadinko mä (muka) liikaa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeisiin pyytämättä, hoitavat kouluunmenon itsenäisesti, ja menevät nukkumaan sovittuna aikana. Meillä ei kukaan sotke.

Vierailija
22/23 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla palaa pinna ihan totaalisesti, kun 5. ja 2. luokkalaiset ovat toooosi laiskoja. Koulunsa hoitavat, mutta muut hommat jää tekemättä. Tavarat aina levällään, eikä sovitut työt (tiskarin tyhjennyt, roskiksen vienti, tavaroiden pois laitto, lumitöitä) tule tehtyä. Tai jos tulee, niin vasta älyttömän nalkutuksen jälkeen.

Vaadinko mä (muka) liikaa?

Tietokoneen ja kännykän takavarikointi esimerkiksi viikoksi auttaa kummasti... aikani uhkailin ja lopulta otin noi pois viikoksi. Oli sen verran rajua shokki hoitoa kun ei päässyt naamakirjaan eikä lähettään tekstviestejä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyykkitelineen ja viikkaa vaatteet. Omansa vie myös kaappiin. Tekee osakseen ruokia, imuroi monta kertaa kuussa, pesee myös vessoja ja pyyhkii pölyjä. Astianpesukoneen tyhjentää lähes päivittäin. Eskari vie omat pyykkinsä kaappin, tyhjentää myös välillä pyykkitelineen. Siivoaa. Tekee lumitöitä.

Osallistutko kenties itse yhtään kotihommiin, vai vietätkö vaan aikaasi AV:llä?

Jos tyttö imuroi vaikka kolme kertaa kuussa, niin siitä jää minullekin vielä imuroida 5-10 kertaan kuussa. Pesen lattiat pari kertaa viikossa

Lapsi ei silitä pyykkejä, eikä myöskään laita niitä koneeseen eikä kuivumaan.

Valmistan myös ruuat niin pitkälle kuin mahdollista edellisen iltana.

Kun tulen töistä, niin on noin tunti aikaa siivota yms, kun lähden kuskaamaan lapsia harrastuksiin.

Kaupassa yritän ehtiä käymään harkkojen aikana, mutta kotia ei kannata välillä ajaa.

Juu, aaveellä olenkin oikein himo kävijä ja ajan viettäjä. Viimeksi olin käynyt 2 kk sitten.

Jos lapsi haluaa tehdä, niin en kiellä. Tulee sekin aika vielä, että ei kotityöt kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi