Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko se riittävä syy erota kun ei luota toiseen?

Vierailija
24.11.2010 |

:(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa on hyvä syy erota jos se estää parisuhteen ja perheen onnellisuutta.

Vierailija
2/10 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen on neuroottisen epäluuloinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies on pettänyt monta kertaa. Olen aina ajatellut että lapsen vuoksi olemme yhdessä, ja olen jo tottunut siihen pettämiseen. Ne unelmat ja tulevaisuuden suunnitelmat joka kerta murenee mutta nyt olen jo niin alasvajonnut että kokoan ne aina uudelleen. eli olen jo tottunut siihen. toisaalta elämä tuntuu aika teennäiseltä. eihän tämän elämän ja parisuhteen pitäisi näin mennä.

Vierailija
4/10 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten jos luottamus on syystä tai toisesta horjunut, eikä palaa ajan kuluessa, niin on se minun mielestä hyvä syy eroon. Jos ei sitten opi elämään epäluottamuksen ja petetyksi tulemisen uhan kanssa.

Vierailija
5/10 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies on pettänyt monta kertaa. Olen aina ajatellut että lapsen vuoksi olemme yhdessä, ja olen jo tottunut siihen pettämiseen. Ne unelmat ja tulevaisuuden suunnitelmat joka kerta murenee mutta nyt olen jo niin alasvajonnut että kokoan ne aina uudelleen. eli olen jo tottunut siihen. toisaalta elämä tuntuu aika teennäiseltä. eihän tämän elämän ja parisuhteen pitäisi näin mennä.

Ikävä sanoa, mutta itsepähän elämäsi tahdin määräät ja tuhlaat ainoaa elämää mikä sulla on. Jos et itse saa asioita muuttumaan, ei sille kukaan muukaan mitään voi. Lasta on turha käyttää tekosyynä saamattomuuteen.

Vierailija
6/10 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo ole syy eroon, toisin kuin nämä "puoliso on tylsä, parisuhde väljähtänyt" tmv. syyt.

Vierailija
7/10 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä siis taustalla joku uskontojuttu, vai miksi epäilet ettei edes krooninen pettäminen ole oikeutettu syy erota?

Vierailija
8/10 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä siis taustalla joku uskontojuttu, vai miksi epäilet ettei edes krooninen pettäminen ole oikeutettu syy erota?

tai en saa aikaseksi eroa. en tiedä mitä pitäisi sanoa. siis oon vain tottunut siihen että välillä se kai tapahtuu, siis mies pettää ja ummistan sille silmäni, kun en vain voi tajuta sitä pettämistä tai en voi uskoa sitä todeksi, vaikka kuinka kaikki aina siihen viittaa. en tiedä, pöljä kai olen. ja sitten ajattelen että en tuu koskaan rakastamaan ketään yhtä paljon kun häntä, että ehkä voisin ns. parantaa hänet... en tiiä, oikeasti voin kuvitella kuinka heilutatte päätänne ja ajatteletta että mikä pöljä.

Vierailija
9/10 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun pitäisi arvostaa itseäsi enemmän ja ihan oikeasti uskoa siihen, että maailmassa ON parempia miehiä ja parempia parisuhteita tarjolla, myös sinulle.

Vierailija
10/10 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en tiedä palaako luottamus koskaan. En silti voinut jättää miestä. Jos luottamus ei palaa niin mun on pakko tehdä se.