Lasten ns perusKuomat, paljonko ne maksaa?
Mietin josko ostais 1-luokkalaiselle sellaiset mustat, ei ne kyllä kauniit ole, mutta nyt käytössä olevat urheiluliikkeestä ostetut talvikengät ovat näköjää aika hanurista, poika ei saa niitä tarpeeksi tiukasti kiinni varren osalta=joka päivä tällä vkolla hörpänneet lunta ja sukat sekä kalsareiden lahkeet märkänä:/
Kommentit (9)
Naftia, normia vaiko reilua?
Kokoa 35 olen tuumannut ja kun ei ole kokemuksia kys kengistä niin en tiedä mitoitustakaan.
Ap
Aika leveäthän ne on. Mutta eiköhän jotain ihan normaalimitotusta. Ja kannattaa muistaa oottaa huomioon se, että saa sinne vielä mahtumaan hyvät ja lämpimät pohjalliset.
noin 28 e
on hyvä mitoitus, mulle mahtu lasten 39
ja yllätyin kun oli niin kepeät ja mukavat jalassa
pojille oli kaks väriä tytöille se kukallinen söpö. jollaiset on tarhassa joka likalla
eli äkkiä hakeen, kuponki mukaaan
oli siin joulparaatikutukirjeessä
35 vai 36?
Soitin kauppaan ja mittasi sen 35 sisäpohjallisen ja se oli 21cm, kunhan lapsi tulee ulkoa missä möyrinyt nyt 2,5h niin mittaan hänen jalkapohjansa..
Minen nyt pääse hänen kanssaan kauppaan, olen sairaslomalla ja tuo myräkkä vie tehokkaasti myöskin halut lähteä mihinkään joten mies tuo kengät tullessaan töistä.
Ap
ap*CM olis myös miehen työpaikan vieressä*
koko 33 jalkamitta oli 19,5cm
ikää pian 6v
se kuponki tuli nimellä, eli liitty niihin jouluparaatikutsduihin, jotka oli sunnuntaina
siinä oli paljon kuponkeja mm legot -25%
barbiet fs yms tarjouksessa
eli pengo postiasi, jos käyt cittarissa niin varmasti on tullut, jos teil on pluskortti
niin, että jos on esim. Vikingin goret kokoa 23, niin Kuomat on 24. Ihan keskivertomitoitus mielestäni. Poika sanoo niitä isoiksi, kun ovat aika leveät. Kapeajalkaiselle ei kovin hyvät, mutta meillä on joka talvi ne joka lapselle hankittu, ihan tuon nopean pukemisen vuoksi ja ihan parhaat pakkaskengät ovat.
monesti tarjous n.30e