Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisikohan 4,5kk vauvan jättää mummin hoitoon illaksi ja yöksi?

Vierailija
17.10.2005 |

Ja mummi sitten antaisi pulloa, johon olen lypsänyt.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole varmaan traumoja liiemmin jäänyt! Voi jättää!

Vierailija
2/16 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omantunnon kysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä esikoinen oli 3kk ku oli yön mummolla

Vierailija
4/16 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän ikäinen ei todellakaan ymmärrä että jättäminen on vain väliaikaista vaan se on hylkäämiskokemus joka tallentuu aivoihin.

Vierailija
5/16 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

hylkäämiskokemus joka tallentuu aivoihin.

Vierailija
6/16 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sulla kerran on noin helppoa, että on joku paikka, mihin ihan pienen vauvan tuupata hoitoon, niin kaipa sitä siitä sitten vaan.

Vierailija
7/16 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eriasia on sitten pidemmät ajat.

Vierailija
8/16 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi on varmaan saanut sit ton hylkäämisreaktion ja sairaalassa. Se oli 2yötä vauvalassa. Sille annettiin korvike maitoa, kun mulla ei ollut maito vielä noussut rintoihin. Nyt mun elämä on pilalla. Voih.

Vierailija
9/16 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi meillä ei ole koskaan ollut sellaista menoa, mihin ei olisi voitu ottaa vauvaa mukaan, ja on molempien pitänyt olla paikalla, kun ei ole mitään hoitopaikkoja olemassakaan. Alle puolivuotias vauva menee todella helposti mukana ihan missä vain, ainakin kaikissa juhlissa.

Vierailija
10/16 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

onneksi meillä ei ole koskaan ollut sellaista menoa, mihin ei olisi voitu ottaa vauvaa mukaan, ja on molempien pitänyt olla paikalla, kun ei ole mitään hoitopaikkoja olemassakaan. Alle puolivuotias vauva menee todella helposti mukana ihan missä vain, ainakin kaikissa juhlissa.

Vierailija
11/16 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yhtään välitä näistä ihmekommenteista jos sulla on noin ihana mahdollisuus antaa lapsellesi ja mummille niin anna ihmeessä. Siitä jää ihanat muistot mummille ja jos tuota on mahdollista silloin tällöin jatkossa toteuttaa, saa myös lapsesi siitä ihanat muistot ja yhden turvallisen aikuisen lisää elämänsä.

Vierailija
12/16 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me aloimme jättää vauvaa juuri nelikuisena mummolaan yökylään, hyvin meni ja on siitä asti ollut n. kerran kuussa-kahdessa mummolla yöhoidossa (on nyt reilu 1,5 -vuotias). Tykkää kovasti olla mummon ja papan kanssa, nukkuu hyvin ja on iloinen oma itsensä.

Vierailija
13/16 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottavie olen katkera, kukapa nyt toivoisi sellaisia isovanhempia lapsilleen, jotka eivät halua edes nähdä heitä koskaan. 14

Vierailija
14/16 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvin on mennyt joka kerta, tyty mummulla n. 3 kertaa kuukaudessa hoidossa.

Mummu hoitaa ja halaa, pitää paljon sylissä ja silittelee.

Vierailija
15/16 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tottavie olen katkera, kukapa nyt toivoisi sellaisia isovanhempia lapsilleen, jotka eivät halua edes nähdä heitä koskaan. 14

Mun veli on varmaan aivan kauhean traumaattinen tapaus, koska hän vietti elämänsä ekat kolme kuukautta sairaalassa kun äitimme oli jo kotona.

Vierailija
16/16 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumma kommentti.

14

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän