Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä, miten saada talo parhaiten kaupaksi Helsinki-Vantaan lentomelualueelta?

Vierailija
23.11.2010 |

Luultavasti ei saada edes katsojia, kun ostajaehdokkaat katsoo karttaa, että missä talo sijaitsee. Miten tuota asiaa voisi myynnissä korjata?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paljon matkustelevalle hyvä sijainti.

Vierailija
2/13 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeasanta on tosi suosittu, eli kauppa käy kyllä.

Vierailija
4/13 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kiinnostunut!

Vierailija
5/13 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittemmin on lentokenttä laajentunut. Kyllä tästä matkaa itse lentoasemalle on, eikä edes suoraa yhteyttä bussilla sinne, että voisi joku siellä työssäkäyvä ostaa.

ap

Vierailija
6/13 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin käytiin juuri katsomassa erästä taloa ihan lentoaseman kyljessä. Oli alueella, jonne ei saa rakentaa esim. kouluja tai päiväkoteja lentomelun vuoksi. Jäimme vielä lähistölle väijymään kuuntelemaan koneita. Yllätys oli suuri, kun melu olikin hyvin vähäistä! Verrattavissa esim. ohikulkevaan junaan, jos on radan lähistöllä tontti.

Ei kyllä tehty tästä talosta tarjousta, mutta syy siihen oli ihan muu kuin lentomelu.

Jos hinta on kohdallaan eikä talo mikään "pommi", varmasti se kiinnostaa ostajia.

Vierailija
7/13 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en. Täytyisi puhua mies ja palvelutalossa asuva anoppi (talo perikuntana) ympäri myymään tämä, jotta voisi muuttaa pois. Tunnearvoakin on liikaa. Ei vaikuta helpolta päästä pois täältä.

ap

Vierailija
8/13 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei laskeudu eikä nouse hetkeen, tällä ajalla pidätte näytön ja hetin perään talohuutokaupan...

Vierailija
9/13 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) kiitorata käytössä, mistäpäin esim. tuulee

b) mihin suuntaan kiitorataa noustaan ja laskeudutaan

Eli vaihtelee. Voit arvata, ettei nousukiihdytys ole mukavaa kuultavaa. En ole ap, enkä asu tuollapäin, mutta työkaverini on näin kertonut.

Vierailija
10/13 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin ainakin pirteämmäksi huumorintajustanne. Kiitoksia.

ap

Vierailija
11/13 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, olen kyllä tietoinen tästä, että melun taso ja laatu vaihtelee. Tämä talo, josta itse puhuin, ei sijaitsekaan aivan lentoreitin alla, vaikka ihan lentoaseman vieressä onkin.

Halusin lähinnä havainnollistaa AP:lle, että ei se lentoaseman läheisyys välttämättä kaikkia kiinnostuneita karkota, jos muut asiat ovat kohdallaan. Varmasti ainakin näyttöön on tulijoita kuulostelemaan, mikä tilanne teidän talonne kohdalla on.

t. 11

Vierailija
12/13 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myytte niin halvalla, että joku tilaa tarvitseva, jolla ei paljon rahaa, ostaa talon.

Oltiin 2 vuotta sitten katsomassa Turun seudulla lentokenttää lähellä olevia tontteja. Niissä pyynti varmaan 20 000 euroa halvempi kuin muuten, jossei jopa vielä totakin halvempi. Ensin meinattiin, että tämähän nätti paikka, eikä lentokentältä kuulu mitään.

Sitten yksi kone alkoi lämmittää moottoreita ennen nousua. Meteliä kesti pitkään, se vaan paheni ja paheni ja kun kone lopulta lähti nousuun, niin metelin kuuli silti tosi pitkään.

Ja heti perään alkoi joku toinen kone laskeutua. Tämä siis Turun kentällä, joka ei ole kovin vilkas.

Todettiin, että melu liikaa meille. Mutta niin vaan on tontit menneet kaupaksi, kun olivat halpoja, ja niille talot rakennettu.

Eli kyllä ostaja löytyy aina, jos hinta on oikea eli tarpeeksi alhainen.

Jos melu häiritsee sinua, niin muuttakaa. Tutkimukset osoittaa, että meluun voi turtua muttei tottua. Ihminen kärsii jatkuvasta melusta, vaikkei kiinnittäisi itse siihen huomiota, on jatkuva stressitila päällä ja siitä voi aiheutua vaikka sydänsairasu, syöpä, jne.

Vierailija
13/13 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja laitatte pihankin kuntoon.

Teette talosta herkkupalan, jonka ainoa miinus on tuo lentokentän läheisyys.

Kaikkeahan ei voi saada. Huokealla hinnalla joku kyllä ostaa talonne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä