Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä toivoisin mummeilta ja kummeilta 6-vuotiaalle joululahjaksi?

Vierailija
23.11.2010 |

Siis poika kyseessä. Ostetaan itse ne kalliit isot toivelahjat (2kpl) ja muille meinaan sanoa jotain paljon edullisempia (10-50€) toiveita, mutta kun pojalla ei oikein ole muita kuin noin kaksi ykköstoivetta. (Osa kummeista ja mummeista olisi valmiita varmaan ostamaan hyvinkin kalliita lahjoja, mutta en todellakaan kehtaa sellaisia pyytää).

Mitä jutut on nyt "pop"? Tai lautapelejä tuon ikäiselle? Onko jotain uutta DVD:tä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä keksisin vaikka kuinka :) Oma poika vajaa 6v ja itse ostan lähes kaikki lahjat kun ei ole sellaisia sukulaisia, joilta paketteja tulisi. Eli joitakin ideoita:

- legoja tai jotakin muuta rakennussarjaa

- kirjoja tai tietokirjoja (esim. avaruus voisi olla jo kiinnostava aihe)

- karttapallo

- rannekello tai herätyskello (voisi opetella kellonaikoja)

- palapeli

- lautapeleistä mulle ei nyt oikein tullut mieleen muita kuin Lasten alfapet (pelilaudan toisella puolella ei tarvi osata oikeasti lukea, ja sit toisella puolella "tavallinen" versio)

- pulmapeli, näitä on vaikka minkälaisia ja tosi kivoja. Esimerkkeinä vaikkapa Castle logix, SmartGames Pirates, tangram, Happy cubes...

- ulkoleikkeihin jotain uutta

"Pop"-jutuista en osaa kyllä muuta sanoa kuin ne Zhu zhu pets -hamsterit.

Vierailija
2/5 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui äsken, että myös nuo uudet lego-pelit vaikuttaa kivoilta, ja niiden demoja voi katsoa legon sivuilta.

Ja lautapeleistäkin tuli vielä mieleen Muuttuva labyrintti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on tuonikäisellekin pojalle ehdotuksia:

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1278704/tassa_joulul…

Vierailija
4/5 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vielä ennen nukkumaan menoa katsomaan, jos joku olisi sattunut vastaamaan myöhään illalla laittamaani kysymykseen.

Täytyisi varmaan pojankin kanssa vähän katsella leluesitettä :) Ahkerasti on sitä lukenut, mutta olen kai heti alussa sanonut isoista toiveista, että ei pukki paljon muuta tuokkaan, jos noita toivot ja siksi ei oikein muuta ole edes toivonut. Ykköstoive on iso lego-juttu, niin jotenkin olen ajatellut ettei enempää legoja... Joku lasten tietokirja voisi olla hyvä idea!

Täytyy varmaan itse käydä pelejä kaupasta katsomassa, kun kotonahan niitä pelataan...

Täytyy nopeasti vielä lukea toi yksi ketju läpi. J

Vierailija
5/5 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mummot (70-80v) ovat olleet jotenkin lelu vastaisia joten ovat kovasti tykänneet ostaa TARPEELLISTA joko gore kengät tai remu/reimatec haalarit.En todellakaan pyytänyt, keskustelu sopivasti käänty tarpeelliseen.

No kyllä mulle sopii.

Oletko ajatellut rannekelloa, meillä eskarilainen oli tosi ylpee kellosta.

Aina kummeille joku pieni lego paketti löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi