Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hjallis muuten tekee itsestään aika juntin telkkarissa!

Vierailija
23.11.2010 |

Diiliä katsoessa olen monesti miettinyt että ei rahalla ainakaan saa sivistystä ja tapoja. Ällöttävää seurata sitä huutamista, haukkumista ja jatkuvaa kiroilua. Kiroilee telkkarissa jopa omien lastensa seurassa. Kaiken lisäksi joko tahallaan tai vahingossa ymmärtää usein toisten sanomiset ihan väärin. Monesti olen tuntenut jopa myötähäpeää kun huutaa saatanaa siellä niin tärkeän näköisenä :D Juntti mikä juntti!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja läpiä päähän puhuminen. Välillä naurattaa kun ukko vänkää jostain asiasta yhtään ajattelematta mistä oikein taas vänkää :) sitä paitsi mitä kertoo sivistyksen tasosta jos on valmis tuollaiseen formaattiin telkkarissa...ja tosiaan tuskin formaatti sanoo että pitää kirota omien lasten seurassa siinä ohjelmassa. ap

Vierailija
2/4 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulee kai että on jotenkin uskottavampi kun viljelee kirosanoja joka lauseeseen? Ja tosiaan se hakemalla haettu tekosyy kilpailijoiden haukkumiseen on niin läpinäkyvää. Ei osaa hjallis toimia formaatin mukaan yhtään uskottavasti. Olen seurannut alkuperäistä jenkkisarjaa eikä siinä näin läpinäkyvää touhua ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä paljon piittaa siitä mitä muut hänestä ajattelevat. Siihen kannattaisi av-mammankin pyrkiä.

Vierailija
4/4 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhosin ennen koko ukkoa, mutta Diilin myötä olen tajunnut, että miehen menestys perustuu bisnesvaistoon, ihmistuntemukseen, nöyryyteen ja kovaan työntekoon.

En ole huomannut koko kiroilua, ehkä käytän itse samanlaista kieltä, kun en huomaa siinä mitään outoa :)