Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olikohan joku täältä vinkannut Oulussa kuolleen pikkupojan äidille,

Vierailija
23.11.2010 |

mitä täällä juoruiltiin ja jaariteltiin tuosta tapahtuneesta?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tapauksesta herännyt keskustelu on täysin ymmärrettävä, tapaus on niin käsittämätön. En ole koskaan kuullut kenenkään jättäneen noin pientä lasta useiksi päiviksi uuden tuttavuuden valvontaan. Jokainen ymmärtää ettei niin pitkä ero äidistä ole edes hyväksi pienelle lapselle siinäkään tapauksessa että kaikki sujuisi normaalisti ja hoitaja olisi läheinen.

Vierailija
2/17 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

fb-seinän mukaan ihmisten kirjoitteluista, eikä syyttä.

Eiköhän huhujen lietsominen kannattaisi unohtaa tällaisessa tragediassa, antaa poliisin tutkia ja perheen surra rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveetä kun kaikki ulkopuoliset revitteli sillä täällä! Ja kävi sen profiilia kyyläämässä jne.

Itse kävin myös ja häpeän.

Onneksi ketju poistettiin!

Vierailija
4/17 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö moderaattorin viesti ole mennyt perille?

Vierailija
5/17 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä täällä juoruiltiin ja jaariteltiin tuosta tapahtuneesta?

Vierailija
6/17 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan kamalaa!! miten tollasta pääsee ees tapahtumaan:O ihan oikein sille miehelle että kaikki sais tietää mitä se on tehnyt :S mutta äidin ja sukulaisten takia ei olisi hyvä että tätä spekulidaan ympäri nettiä

Vierailija
7/17 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kävi sen profiilia kyyläämässä jne. Itse kävin myös ja häpeän.

Nyt sitten näiden kyylääjien pärstät ilmestyvät ko. henkilön sivulle kaveriehdotuksina ("ihmisiä, jotka saatat tuntea"). Nolottaa...

Vierailija
8/17 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne ilmestyy vain kavereiden kavereita. Joku on turhaan pelotellut sua... :-)

Nyt sitten näiden kyylääjien pärstät ilmestyvät ko. henkilön sivulle kaveriehdotuksina ("ihmisiä, jotka saatat tuntea"). Nolottaa...

Vierailija
9/17 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/17 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullekin on tullut ehdotuksia ihmisistä joiden kanssa ei ole yhtään kaveria tai muutakaan yhdistävää tekijää fb:ssä. Siis ihmisiä, joita kuitenkin tunnen.

Vierailija
11/17 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereiden kavereita, ihmisiä jotka on samoissa faniryhmissä sekä ihmisiä joille olet laittanut vaikka 8v sitten sähköpostia. Mulle ehdotti yhtä naista, jonka nimi kuulosti tutulta. Sitten keksin, että oltiin vaihdeltuy viestejä Huutonetin oston yhteydessä vuosia sitten. Mutta Fb muisti. Naisella oli tosi erikoinen nimi, jäi mieleen, ja Huutis/sähköposti on ainoa yhteys mikä meillä on ollut.

Vierailija
12/17 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei ole.

miksei tuo muka voisi olla totta?

minullekin on tullut ehdotuksia ihmisistä joiden kanssa ei ole yhtään kaveria tai muutakaan yhdistävää tekijää fb:ssä. Siis ihmisiä, joita kuitenkin tunnen.

Vierailija
13/17 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että itse olen saanut mm ehdotuksen kaverita, joka oli juuri perustanut fb-tilinsä, ei kuulunut mihinkään samaan ryhmään. Sähköpostia emme ole toisillemme lähettäneet. Ei yhtään samaa kaveria.

Vierailija
14/17 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei ole.

en rupea tästä inttämään mutta onko tuosta jotain faktaa jossain?

Vierailija
15/17 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisellaon lupa srra ruhassa ja niin edes päin, mutt on aivan normaalia, että ihmisiäö kauhistuttaa moinen teko ja kiinnostaa.Typerää on keksiä lisää asiaan...puhuisi vaan tosiasioista, mitä tiedetään.

Ja mitä sitten...vaikka tuo äijäkin saisi "saatat tuntea"-ehdotuksina nähdä eri tyyppien naamoja?

Tietääpähän, ketkä kaikki tietää nyt tappajan.Keitä kannattaa "mahdollisesti" varoa.:P

Vierailija
16/17 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita kun että "noin ei ole".

Itse olen saanut kaveripyynnön julkkikselta jonka profiilia olen käynyt kyyläämässä. Meillä ei ole mitään yhteistä, en tiedä miten se osasi minua kaveriksi pyytää (en hyväksynyt ;)).

Vierailija
17/17 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 100% varma ettet ole tarkistanut ihan kaikkee.

että itse olen saanut mm ehdotuksen kaverita, joka oli juuri perustanut fb-tilinsä, ei kuulunut mihinkään samaan ryhmään. Sähköpostia emme ole toisillemme lähettäneet. Ei yhtään samaa kaveria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi