Nyt se oulun lapsisurma oli
Aamulehdessä :( Lähitietojen mukaan äitiäkin syytetään heitteillejätöstä.
Kommentit (48)
opettele lukemaan, pöljä!
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/il-aiti-jatti-lapsensa-hoitoon-…
No, en kyllä minäkään uskonut tätä todeksi silloin kun täältä luin eka kerran tästä
olisko miesystävä jättänyt lapsen yksin asuntoon? lähtenyt itse baariin? tai ollut huumeissa niin ettei kyennyt vastaamaan lapsen hätään?
alkoi itkettämään sen pienen pojan kuva. Niin pieni, suloinen ja viaton!
Ja laitettiinhan myös tämän äidin tiedot levitykseen joka ampui miehensä ja lavasti kadonneksi asemyynnin yhteydessä.
Ihminen on utelias luonteeltaan, mutta mitä sääliä tuollaiset ansaitsevat. Lapsi oli syytön, enkä minä ainakaan suojelisi näitä tekijöitä millään tavalla.
äitikään harkinnut ihan loppuun saakka tätä touhua: jättää 1,5 v. uudelle miesystävälle pariksi PÄIVÄKSI hoitoon? Ja (jos kyseessä on tämä vihjattu henkilö) vielä tällaiselle tyypille? Ei kerta kaikkiaan...
äitikään harkinnut ihan loppuun saakka tätä touhua: jättää 1,5 v. uudelle miesystävälle pariksi PÄIVÄKSI hoitoon? Ja (jos kyseessä on tämä vihjattu henkilö) vielä tällaiselle tyypille? Ei kerta kaikkiaan...
että mun mielestä erittäin edesvastuuton tyyppi!
moderaattorin roskikseen....
Ehkä ei kantsi nimiä laittaa julkisuuteen eikä etenkään puhua tappajasta nimellä, ennenkuin syyttäjä asiasta syyttää ja oikeus asian tuomitsee. Herjauksesta saa Suomessakin jopa linnaa.
Miksei lapsen kummatkaan isovanhemmat ottaneet poikaa hoitoon?
tietyin väliajoin huumetesteissä.
Ja tuolla naamakirjassa näyttää olevan kuvia joissa äiti,sisaruksineen ryyppää isänsä kanssa :O
saada lasta veelopuksi hoitoonsa mutta äiti ei ollut suostunut vaan oli salaa lähtenyt reissuun ja jättänyt pikku pojan tälle narkkarille. M on päässyt linnasta vasta ja käyttää huumeita.
niin oli,aika surullista.Lisäksi tämä äitin kielenkäyttö ja v sanan käyttö kaikessa pisti silmään...vaikutti aika epätasapainoiselta,mies ystävät vaihtuneet.Lapsilla oli joka kuvassa likaiset vaatteet ja kasvot.Tosi surullista on se että kukaan ei puuttunut ajoissa.Äidille oli tärkeää ryypätä ja juhlia yms..joita sitten fbssä päivitteli.
En usko että kauheen hyviä valmiuksia äidiksi....olisi tarvinnut ohjeistusta elämään.Minun mielestä pitäisi herkemmin puuttua asiohin jo raskausaikana,perhe olojen perusteellinen selvitys!
jep,piti katsoa ihan alas sitä seinää....
Toivottavasti tämä surullinen tapaus saa aikaan muutoksia oululaisessa sosiaalitoimessa. Ennakoiva puuttuminen kaipaa päivitystä.
Itellä luulen, ettei suuressa surussa fb tule mieleenkään...
niin oli,aika surullista.Lisäksi tämä äitin kielenkäyttö ja v sanan käyttö kaikessa pisti silmään...vaikutti aika epätasapainoiselta,mies ystävät vaihtuneet.Lapsilla oli joka kuvassa likaiset vaatteet ja kasvot.Tosi surullista on se että kukaan ei puuttunut ajoissa.Äidille oli tärkeää ryypätä ja juhlia yms..joita sitten fbssä päivitteli.
En usko että kauheen hyviä valmiuksia äidiksi....olisi tarvinnut ohjeistusta elämään.Minun mielestä pitäisi herkemmin puuttua asiohin jo raskausaikana,perhe olojen perusteellinen selvitys!
Onko sulla nyt parempi olla?
Näet näköjään mitä itse haluat, selasin kuvat läpi eivätkä lapset kyllä likaisia minusta olleet. Teet tälläisiä johtopäätöksiä FACEBOOKIN perusteella, eikö sua yhtään hävetä?
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/198549.shtml