Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se oulun lapsisurma oli

Vierailija
23.11.2010 |

Aamulehdessä :( Lähitietojen mukaan äitiäkin syytetään heitteillejätöstä.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte kaiken keksiä hatustanne...sairasta provoa.

Aamulehdessä ei ole yhtään mitään, eikä facebookissakaan löydy mitään.

Hullut.

http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/198549.shtml

Vierailija
22/48 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettele lukemaan, pöljä!

http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/il-aiti-jatti-lapsensa-hoitoon-…

No, en kyllä minäkään uskonut tätä todeksi silloin kun täältä luin eka kerran tästä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sydäntä särkee.. :,(

Vierailija
24/48 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisko miesystävä jättänyt lapsen yksin asuntoon? lähtenyt itse baariin? tai ollut huumeissa niin ettei kyennyt vastaamaan lapsen hätään?

Vierailija
25/48 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi itkettämään sen pienen pojan kuva. Niin pieni, suloinen ja viaton!

Vierailija
26/48 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja laitettiinhan myös tämän äidin tiedot levitykseen joka ampui miehensä ja lavasti kadonneksi asemyynnin yhteydessä.

Ihminen on utelias luonteeltaan, mutta mitä sääliä tuollaiset ansaitsevat. Lapsi oli syytön, enkä minä ainakaan suojelisi näitä tekijöitä millään tavalla.

Vierailija
27/48 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitikään harkinnut ihan loppuun saakka tätä touhua: jättää 1,5 v. uudelle miesystävälle pariksi PÄIVÄKSI hoitoon? Ja (jos kyseessä on tämä vihjattu henkilö) vielä tällaiselle tyypille? Ei kerta kaikkiaan...

Vierailija
28/48 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitikään harkinnut ihan loppuun saakka tätä touhua: jättää 1,5 v. uudelle miesystävälle pariksi PÄIVÄKSI hoitoon? Ja (jos kyseessä on tämä vihjattu henkilö) vielä tällaiselle tyypille? Ei kerta kaikkiaan...

että mun mielestä erittäin edesvastuuton tyyppi!

Vierailija
29/48 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

moderaattorin roskikseen....

Ehkä ei kantsi nimiä laittaa julkisuuteen eikä etenkään puhua tappajasta nimellä, ennenkuin syyttäjä asiasta syyttää ja oikeus asian tuomitsee. Herjauksesta saa Suomessakin jopa linnaa.

Vierailija
30/48 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei lapsen kummatkaan isovanhemmat ottaneet poikaa hoitoon?

Vierailija
31/48 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietyin väliajoin huumetesteissä.

Vierailija
32/48 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuolla naamakirjassa näyttää olevan kuvia joissa äiti,sisaruksineen ryyppää isänsä kanssa :O

Vierailija
33/48 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada lasta veelopuksi hoitoonsa mutta äiti ei ollut suostunut vaan oli salaa lähtenyt reissuun ja jättänyt pikku pojan tälle narkkarille. M on päässyt linnasta vasta ja käyttää huumeita.

Vierailija
34/48 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin oli,aika surullista.Lisäksi tämä äitin kielenkäyttö ja v sanan käyttö kaikessa pisti silmään...vaikutti aika epätasapainoiselta,mies ystävät vaihtuneet.Lapsilla oli joka kuvassa likaiset vaatteet ja kasvot.Tosi surullista on se että kukaan ei puuttunut ajoissa.Äidille oli tärkeää ryypätä ja juhlia yms..joita sitten fbssä päivitteli.

En usko että kauheen hyviä valmiuksia äidiksi....olisi tarvinnut ohjeistusta elämään.Minun mielestä pitäisi herkemmin puuttua asiohin jo raskausaikana,perhe olojen perusteellinen selvitys!

Vierailija
35/48 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

fb-profiilissako?

Vierailija
36/48 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

fb-profiilissako?

Vierailija
37/48 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep,piti katsoa ihan alas sitä seinää....

Vierailija
38/48 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä surullinen tapaus saa aikaan muutoksia oululaisessa sosiaalitoimessa. Ennakoiva puuttuminen kaipaa päivitystä.

Vierailija
39/48 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä luulen, ettei suuressa surussa fb tule mieleenkään...

Vierailija
40/48 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin oli,aika surullista.Lisäksi tämä äitin kielenkäyttö ja v sanan käyttö kaikessa pisti silmään...vaikutti aika epätasapainoiselta,mies ystävät vaihtuneet.Lapsilla oli joka kuvassa likaiset vaatteet ja kasvot.Tosi surullista on se että kukaan ei puuttunut ajoissa.Äidille oli tärkeää ryypätä ja juhlia yms..joita sitten fbssä päivitteli.

En usko että kauheen hyviä valmiuksia äidiksi....olisi tarvinnut ohjeistusta elämään.Minun mielestä pitäisi herkemmin puuttua asiohin jo raskausaikana,perhe olojen perusteellinen selvitys!

Onko sulla nyt parempi olla?

Näet näköjään mitä itse haluat, selasin kuvat läpi eivätkä lapset kyllä likaisia minusta olleet. Teet tälläisiä johtopäätöksiä FACEBOOKIN perusteella, eikö sua yhtään hävetä?

Ketju on lukittu.