Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies oli 2 vk sairaalassa ja nyt menee hermot!

Vierailija
23.11.2010 |

Olen huolehtinut kaikesta miehen sairaalassa olon aikana. Mies on joutunut olemaan pahan tulehduksen takia sairaalassa vuodelevossa kaksi viikkoa.

Pääsi nyt kotiin js vslitus alkoi (tai oikeammin jatkui entisestä).

Miksi oven kahvassa on tahmaisia jälkiä?

Miksi legoja on nurkassa (yksi kpl)

Miksi autoa ei ole käytetty huollossa?

Miksi laturissa ei ole oikeita pattereita? (uudelleen ladattavat patterit, lapsi laittoi väärät)

Miehen sairaalassa olon aikana olen samaan aikaan ollut itse sitkeässä flunssassa. Mies tietää tämän. Kuumetta ollut joka päivä ja silti kävimme lasten kanssa isää katsomassa.

Mies huokailee, kuinka sattuu, mutta kipulääkettä ei suostu syömään tarpeeksi. Ei myöskään anna minun nostaa pyykkiä kuivumaan, itse salassa ripusti ja marttyroi asiasta. Enkä todellakaan kädetön ole, vaan siivousalalta kerran elannon saaneena tiedän, miten homma toimii.

Onko mulle sattunut ainoa marttyyri/prinsessa -ukko? Aina kai tuo on samanlainen ollut, mutta silti ketuttaa!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tekevät aina kuolemaa vaikka olisi vaan pieni flunssakin. Haluavat huomiota. Muistan vaan, kun molemmat lapset ja minä oltiin oksennustaudissa ja mies sairastui n. 10 h myöhemmin. Sai sitten isoa miestä passata enemmän kuin lapsia.

Vierailija
2/2 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän pistää silmiin tuo siivottomuus. Miksi et ole siivonnut. Miehesi ilmeisesti siivoaa tarkasti, kuten minäkin. Sinä et vain pistä tikkua ristiin yhteisen siisteyden puolesta.

Kyllä korkeassa kuumeessakin voi siivota niin ettei syke nouse. Tulee mieleen että olet jotenkin laiska?

T: 11cm mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla