Näin. Hormonikierukka tuli ulos. Taas.
Tällä kertaa pysyi sisällä 30pv. Edellisellä kerralla sentään 10kk... Onneks ei menny omat rahat kankkulan kaivoon...
Kommentit (35)
Samaisesta syystä tutullani on jo 2 kierukkavauvaa. Ei oppinut ekasta kerrasta.
kierukka 1kk jälkeen. Olin vuotanut kuin seula koko kuukauden. Käytin kuukuppia, joka saattoi edesauttaa kierukan lähtöä. Nyt laitatin uuden kierukan.Se on ollut pari kuukautta ja vuotoa on ollut hyvin vähän. Taitaa tämä pysyä.
anteeksi mutta onko sulla jotenkin lörppö kohtu? onko gyne kommentoinut sen ulkonäköä?
Ensimmäinen pysyi 12 kk sisällä, tuli hillittömän verenvuodon kanssa ulos. Syy verenvuotoon tuntematon.
Toka pysy 4 kk sisällä, puolivälissä tuli joku alkion näköinen kröntti ulos ja lopulta tuo vekotin tuli ulos toisen alkion näköisen kanssa...
En mä nyt enää sitten kokeile, ekasta kerrasta oli jäänyt hyvät kokemukset ilman onnetonta loppua. Ja molemmissa omat rahat kiinni :-/
miltä ne klöntit näytti? Oletko varma että oli alkioita? Minkä värisiä ja kokoisia?
Mutta tulikin mieleeni, että eräälle tuttavalleni oli kaverinsa soittanut hädissään, kun kierukan kanssa oli tullut ulos sellainen rv13 sikiö :( Tuttuni oli mennyt hätiin ja sanoi, että ihan vauvan näköinen sieltä oli pullahtanut. Ko. ystävänsä ei edes tiennyt olevansa raskaana.
miltä ne klöntit näytti? Oletko varma että oli alkioita? Minkä värisiä ja kokoisia?
sellaisia katkaravun näköisiä mininapanuoran päässä olevia verensekaisia paloja..
Samaisesta syystä tutullani on jo 2 kierukkavauvaa. Ei oppinut ekasta kerrasta.
Ja kun lääkäri painotti että erittäin epätodennäköistä että kävisi uudestaan näin... Arveli, että ensimmäinen ollu huonosti paikallaan ja siks oli kaikkea ikävää ja lopulta tuli ulos. Tämä toinen nyt sitte vahvisti sen, ettei mun kroppa vaan hyväksy moista vierasesinettä. Ei sillä, inhosin koko härveliä. Nyt ollaan sitten kortsujen varassa seuraavat vuodet. Minipillerit ei käy muuten vaan eikä mikään yhdistelmävalmiste imettäessä. Kuparikierukkaa ei laiteta ku on ollu kohtutulehduksia.
anteeksi mutta onko sulla jotenkin lörppö kohtu? onko gyne kommentoinut sen ulkonäköä?
Gynehän näkee KOHDUN ulkonäön... :-D :-D Juu ei pitäs olla mikään poikkeuksellinen, sanoi sektioinut lääkäri. :)
Mun pitäis pian laitattaa hormonikierukka, mutta jostain syystä oon pelännyt sitä tosi paljon. Tää vaan pahensi!! Kääk, imetän 4kk ikäistä vauvaa, pillereistä tulen ihan raivopäiseksi, vaihtoehtoja ei kauheasti ole.. Paitsi tietty kortsut. Mieluummin kyllä ne, kun tuollaista :(
Mun pitäis pian laitattaa hormonikierukka, mutta jostain syystä oon pelännyt sitä tosi paljon. Tää vaan pahensi!! Kääk, imetän 4kk ikäistä vauvaa, pillereistä tulen ihan raivopäiseksi, vaihtoehtoja ei kauheasti ole.. Paitsi tietty kortsut. Mieluummin kyllä ne, kun tuollaista :(
Suurin osa hormonikierukan käyttäjistä on tyytyväisiä ratkaisuun. Mulle se ei vaan passannu.
t. AP
mulla kierukka ollu vähän yli 2kk. ja kanssa totesin,että jos olisin kuullut samanlaisia juttuja,niin en olis ottanut.mutta ehkäpä nää on kuitenkin todella poikkeustapauksia..
mulla kierukka ollu vähän yli 2kk. ja kanssa totesin,että jos olisin kuullut samanlaisia juttuja,niin en olis ottanut.mutta ehkäpä nää on kuitenkin todella poikkeustapauksia..
mä olen yleensä se kaikista harvinaisin poikkeustapaus, jos on kyse mun kropasta tai terveydestä. Niin hyvässä kuin pahassakin, yleensä pahassa. Ottakaa ihmeessä h.kierukka ja kokeilkaa, sen ihanampaa ehkäisyä mulla ei ole koskaan ollut, kuin se yksi vuosi kun vehje pysyi sisällä. T. katkarapu-ev
kuinka kauan sulla oli kierukan aiheuttamaa vuotoa? enkä mä ees noita nauhoja yllä kokeilemaa onko toi paikoillaan? on lyhkäseksi kuulemma leikattu,ja mä läski.
kuinka kauan sulla oli kierukan aiheuttamaa vuotoa? enkä mä ees noita nauhoja yllä kokeilemaa onko toi paikoillaan? on lyhkäseksi kuulemma leikattu,ja mä läski.
Ekasta kierukasta tiputteli koko sen 10kk. Eikä niitä nauhoja kannatakaan sorkkia, ite oon huomannu siitä ku ne nauhat yhtäkkiä tuntui alapesua tehdessä eli siis tuli selvästi ulos emättimestä.
Ekasta kierukasta tiputteli koko sen 10kk. Eikä niitä nauhoja kannatakaan sorkkia, ite oon huomannu siitä ku ne nauhat yhtäkkiä tuntui alapesua tehdessä eli siis tuli selvästi ulos emättimestä.
niin kuin muillekkin h-kierukan käyttajille.
t.se joka on läski ja kierukka ollu sen 2kk. kiitos vastauksestasi!
joku ihmeen "katkarapu" multakin tuli ulos mut ei siinä tainnut olla mitään suonen tapaisia...
Jos oli vaan veriklöntti? Muulloin ei kyllä mitään katkarapuja ulos tule. Ja tämä tapahtui ekojen kuukautisten aikaan hormonikierukan laiton jälkeen. Nyt tokat menossa, eli parisen kuukautta kierukka ollut.
Muuten ollut ihan hyvä vekotin.
mun vuoto on usein niin runsasta,etten edes erots,onko ne ees menkat.ja mulla on ollu aina runsaat ne, ja maksimissaa ollu vaan 5 päivän tauko nois vuodoissa.että onko ihan normaalia?en viittis kallista vekotinta poistaa,jos tää on ihan normaalia.
mun vuoto on usein niin runsasta,etten edes erots,onko ne ees menkat.ja mulla on ollu aina runsaat ne, ja maksimissaa ollu vaan 5 päivän tauko nois vuodoissa.että onko ihan normaalia?en viittis kallista vekotinta poistaa,jos tää on ihan normaalia.
niin siismenkat ollu mulla aina rajut,ja sen jälkee ku kierukka laitettii 9.9, niin on tullut semmosii vuotoi,etten edes tiedä millon on menkat.että kertooko tän kaltanen vuoto,ettei tuo kierukka sovi mulle?
Ei pysy kierukat sisällä.