Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihan kauhea äiti nykyään :(

Vierailija
22.11.2010 |

En vaan jaksa. Olen raskaana ja kokopäiväinen pahoinvointi vie mehut.

En jaksa olla läsnä lapsilleni. Olen todella pahoillani asiasta. En vaan jaksa, en saa mitään aikaiseksi.

Teen heille kyllä ruokaa, kylvetän, vien välillä leikkipuistoon mutta en päivittäin, luen vain yhden kirjan päivässä, pelaan ehkä yhden pelin heidän kanssaan. Mutta en jaksa enempää. Minulla on koko ajan huono olo ja ihan hirveä olo eikä kukaan ymmärrä.

Rakastan lapsiani ja he säälittävät minua kun pyytävät koko ajan tekemään jotain kanssaan ja minun pitää sanoa että ei nyt, äidin pitää tiskata, istahtaa hetki, viikata pyykkiä tms.

Olen nykyään todella hidas kotitöissä, ennen sain kaiken tehtyä nopeammin. Kaikki kestää liian kauan, kaikki hajut ällöttää, ihan hirveää. En jaksa seisoa kauan ja pitää taas istahtaa.

Olen laittanut lapsille dvd:tä pyörimään ja ehdotellut leikkejä mutta eivät he kauan jaksa, haluavat minut aina mukaan ja minä en vaan jaksa.

Minun on paha lukea kirjaakin kun puhuminen oksettaa.

En ole kertonut lapsille raskaudesta, vanhin ymmärtäisi kyllä jo mikä raskaus on mutta nuorempi ei.

Haluan odottaa vielä hetken että pahimmat viikot on ohi.

Mutta lapseni säälittävät minua. Raukat. Äiti ei ole yhtään läsnä nyt :((((((

Isä on kyllä olemassa mutta tekee pitkää työpäivää ja iltaisin leikkii lasten kanssa. Lapset sanovat jo että isä on parempi leikkimään kuin äiti.

On niin huono omatunto :( Itkettää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota rennosti js lepäile. Kyllä ne lapset sen kestää, ettet jaksa koko ajan leikkiä. Sama nimittäin jatkuu, kun vauva on syntynyt! Elämä muuttuu ja nyt on isän aika olla leikittäjä. Nyt on etusijalla äidin ja tulokkaan hyvinvointi. Puhupa neuvolassa tästä!

Vierailija
2/4 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikuisen tarvitse olla mikään lasten viihdekeskus. Mä luen kirjan ehkä pari kertaa vuodessa, pelaan jotain kerran viikossa, leivon kerran kuussa yms... Lapset leikkivät keskenään tai yksinään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi on- minäkin sain kunnallista lastenhoitoapua keskenmenoriskin takia

ja/ tai

isommat lapset mies vie päiväkotiin

lain nojalla on oikeus ph paikkaan heillä, jos ovat alle kouluikäisiä

Vierailija
4/4 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten ap:n kotona on, mutta monet isät tuntevat olevansa hiukan sivullisia perhe-elämästä. Ehkä isästä olisi mukavakin tehdä asioita, joita äiti on ruukannut yleensä tehdä.