Se sitten tosiaan haluaisi että kuolen..
Keskustelu:
Mies: "Mene vittu ja jää auton alle niin pääset tästä elämästä pois!"
Vaimo (itkien): "Etkö voi jo lopettaa!"
Mies (tulee perässä toiseen huoneeseen): "Mene hyppäämään auton alle, ei kun odotat että sieltä tulee oikeen iso auto ettei varmasti ehdi jarruttaa."
Vaimo kävelee ulos ettei tarvitse enää kuunnella, koko iltana mies ei näytä mitään katumuksen merkkiä, on kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan eikä selkeästi edes aio pyytää anteeksi.
Mitäs sitten? On se mukava tietää mitä tuo ajattelee, niinkin pahasti kun olin tilanteen provosoinut hänen mielestään, että sanoin etten lähde kanssaan kauppaan jos kohtelee mua kuin jotain aivotonta idioottia kun aina pitää vääntää kaikki ratakiskosta ihan hiton aggressiviseen sävyyn. Pyysin anteeksi omia sanojani mutta häntä näköjään jäi vähän kaivelemaan kun sitten piti vähän purkautua paria tuntia myöhemmin, akuutimpana syynä että pyysin syöttämään lapsen kun tämä oli "kiireisenä" koneella. Itse kun menin nukuttamaan toisen ja pienempi jäi huutamaan nälissään.
Sekavaa selitystä, mutta tämä ei todellakaan ollut ensimmäinen kerta, mm. kuopusta odottaessa viimeisilläni riideltiin jostain niin mies ystävällisesti kehotti mua vetämään itseni hirteen. Mikä tota paska-aivoa oikeesti vaivaa?! Ei kai nyt kukaan täysjärkinen ihminen sano "rakkaalleen" tollasta ja sitten on vaan kuin ei oliskaan, ei tunne mitään katumusta eikä tosiaankaan välitä että on satuttanut ihan helvetin pahasti, TAAS!
Kommentit (19)
niin taitaa olla parasta hankkiutua eroon tuosta ja kiireesti. Narsistilta kuulostaa.
älä ala parkumaan joka riidan yhteydessä, se ei auta asiaa yhtään.
Lapsiraukat :(
No voi kuule tuskinpa olisin jos tuo olis ollut ton luokan vittupää jo ennen lapsia.
Voit lohduttautua sillä että lapset oli sillä hetkellä molemmat nukkumassa ja heidän läsnäollessaan ollaan näennäisesti sovussa, koska mun ei todellakaan tee mieli taas kerran pyydellä anteeksi sitä miten olen nyt jotenkin häntä loukannut, siitä kun on tollanen narsistipaska jossain vaiheessa kuoriutunut että on itse herra täydellisyys joka ei koskaan tee mitään väärin, mutta joka on kyllä niin uhri joka tilanteessa että oksat pois.
Ja ei, en aio todellakaan kovin pitkään tätä katsella, kunhan nyt jostain kämpän saa hommattua.
Että siellä samanlainen tunteeton paska? Voi onnea, sopisitte hyvin yhteen. Pistänkö numeroa tulemaan?
Ehkä sinun kannattaisi vetää itsesi jojoon?
Että siellä samanlainen tunteeton paska? Voi onnea, sopisitte hyvin yhteen. Pistänkö numeroa tulemaan?
Sussa on selvästi munaa! Laita miehesi kuriin tai kiertoon.
riidan/erimielisyyden ollessa ohi? Siis pystyykö hänen kanssaan ylipäätään keskustelemaan tunteista ja käytöksestä "minulle tuli tosi paha mieli kun sanoit noin..."?
Ehkä sinun kannattaisi vetää itsesi jojoon?
anna sen miehen numero tälle :)
Se nyt vaan on niin, että jos riidan yhteydessä hakee sympatiaa itkemällä, niin se on vain ärsyttävää. Tuskinpa sille yhtäkkiä on tullut mitään nars. persoonallisuushäiriötä, tod näk purkaa stressiä tai jotain muuta ap:hen, jolloin voi tietysti erota mikäli haluaa.
Ehkä sinun kannattaisi vetää itsesi jojoon?anna sen miehen numero tälle :)
Se nyt vaan on niin, että jos riidan yhteydessä hakee sympatiaa itkemällä, niin se on vain ärsyttävää. Tuskinpa sille yhtäkkiä on tullut mitään nars. persoonallisuushäiriötä, tod näk purkaa stressiä tai jotain muuta ap:hen, jolloin voi tietysti erota mikäli haluaa.
Tuskin ap hakee sympatiaa itkemällä. Eiköhän jokaista tervettä ihmistä alkaisi itkettää, jos rakkain ihminen käskee tappamaan itsensä?
Ei tuo ole todellakaan terve tai normaali tapa purkaa stressiä. Stressaantunut saa olla, mutta ihmisellä on pahasti naksahtanut jos sanoo tuollaisia eikä edes kadu.
kuulosta siltä että ap ja miehensä olisivat kovin rakastuneita, mies pitää ap:ta varmaan enemmän jonain kämppiksenä.
kuulosta siltä että ap ja miehensä olisivat kovin rakastuneita, mies pitää ap:ta varmaan enemmän jonain kämppiksenä.
mun mies sanois mulle tolleen rupeisin epäilemään miehen mielenterveyttä!!
ei ole nomaalia sanoa noin!
olisi varmaan syytä harkita eroa miehestä ellei hän lähde mihinkään terapiaan tai muualle.
Tuskin ap hakee sympatiaa itkemällä. Eiköhän jokaista tervettä ihmistä alkaisi itkettää, jos rakkain ihminen käskee tappamaan itsensä?Ei tuo ole todellakaan terve tai normaali tapa purkaa stressiä. Stressaantunut saa olla, mutta ihmisellä on pahasti naksahtanut jos sanoo tuollaisia eikä edes kadu.
lapsuudenperheessäni puhuttiin usein tuolla tavalla, olen siis aika turtunut tuommoisiin puheisiin. Ehkä ap:n lapsista tulee sitten kaltaisiani tunteettomia paskoja myös.
Ihan samaa kuraa sain kuulla oman armakseni suusta, kaupan päälle vielä "vittu kun ois ase niin mä tappaisin sut itse". Ja nimenomaan, kun ois tiennyt tuon ennen lasta, niin en ois pykännyt... No, exä mikä exä, ei onneksi tarvitse enää nähdä kuin joka toinen sunnuntai puolen minuutin ajan, kun palauttaa lapsen.
Hyvä ap, jos olet jo päättänyt erota. Ei tosiaan kuulu noin sanoa toiselle, surettaa että sä itket siellä miehesi takia. :( Tiedäthän, että on olemassa hyviä miehiä; sellaisia, jotka eivät muutu missään vaiheessa kusipääksi!?
Voimia eroon, sä tulet pärjäämään hyvin lastesi kanssa!!!
että puolisot ovat henkisesti epäkypsiä käsittelemään tunteitaan ja vanhemmuuden aiheuttamaa stressiä. Lapset tässäkin kärsii eniten.
että vetää naruun kaulaansa ja hyppää kaivoon!Oli tossa hei ihan järkeä kun sulle sanottiin et älä ala parkumaan. Mistä sen tietää vaikka miehesi oikein nauttisi siitä kun saa sut itkemään? Yleensä narsisti nauttii toisten ahdingosta ja siltä toi sun miehes valitettavasti kuulostaa. Pistät vaan kovan kovaa vastaan. Anna äijän tehdä itse omat ruokansa ja pestä itse omat pyykkinsä tästä lähtien. Katotaan kummin käy: joko se kuolee nälkään tai hukkuu omaan paskaansa.
Lapsiraukat :(