Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaako kukaan auttaa?

Vierailija
22.11.2010 |

Eli tilanne tämä: Kuukautiset myöhässä 2 päivää ja testi näyttää negaa. Kierto kuitenkin ollut aina päivälleen (jopa tunnilleen) säännöllinen. Oireita on sen verran että rinnat on kipeät ja alavatsalla painontunnetta. Ja nyt ei ole finnejäkään jotka yleensä ilmaantuu heti ennen kuukautisia.

Mikä siis neuvoksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä kerran

Vierailija
2/6 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parin päivän päästä. Jos menkat ei edelleenkään ala, tilaa aika lääkärille niin katsovat verikokeista sun hormoniarvot.

Voit olla raskaana, tai sitten vaan jännitit menkkojen alkamista niin että ne on sen vuoksi myöhässä. Mä olen saanut pelkällä menkkojen odottamisella (niitten piti siis mielellään alkaa) menkat myöhästymään viikon, vaikka ne olivat tulleet jo kymmenen vuotta säännöllisinä sitä ennen ja tulivat vuosikausia säännöllisinä sen jälkeen. Elimistö on ihmeellinen. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

testailla parin päivän päästä uudelleen. Toki toivon sen plussan tulevan:)

Ja vielä tuli mieleen että mies eilen sanoi että rinnat ois myös muuttuneet ja totta puhuen itsestäkin tuntuu etttä nännit ois tummuneet ja isonneet ja tosi arat on.

ap

Vierailija
4/6 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ihan varhaisen vaiheen keskenmeno.

Vierailija
5/6 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viime kierrossa kuukautiset tavallista runsaammat ja tuli ihan verihyytymiä ja silloin olin varma että oli keskenmeno. Mulla on ollut myösyksi keskenmeno aiemmin ihan alussa ja viime kierrossa tuntu ihan samalta kuin silloin:/ Mutta nyt on noi oireetkin olemassa. En tiedä sitten. Ehkäisyä ei olla käytetty kolmeen kuukauteen eikä voi johtua hormoonitason palautumisestakaan kun ehkäisynä oli kondomi.

ap

Vierailija
6/6 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollakin vielä kokemusta?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan