Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä ihmeestä löydän mamma- toppatakin?

Vierailija
22.11.2010 |

Mistä löytäisin, mielellään nettikauppa, kohtuuhintaisen äitiystakin tai toppapuvun??!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tai lähinnä että mistä löytäisi edes jonkunlaiset mammamalliset ulkoiluhousut..isomman koon ostaminen ei oikein auta kun lahkeen pituutta alkaa siinä tapauksessa olla liikaa...

Vierailija
2/7 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime talvena. Pidin miehen toppiksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

villakangastakki, musta. Olisiko kokoa 44. Itse käytin sitä viime talvena kun olin raskaana. Muuten käytän kokoa 42 tai 40.

Vierailija
4/7 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lainasin viime talvena mieheltä toppahousut. Olivat henkselilliset, joten pystyi jättämään vetskarin auki. Myös miehen takki mahtui päälle, vaikka mahani oli tosi valtava! En löytänyt mamma-takkia, kuin kevyen syystakin, mutta käytin sitä myös talvella jos oli vähän leudompaa.. Alle vaan villaista..

Vierailija
5/7 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitten mistään. Jos olet jo valmiiksi kokoa 44, on vaikea löytää isompaa vaatetta. Käytin miehen isoa työtakkia. Kaupungille/töihin mennessä kuljin tavallisessa takissa, takki auki.

Itse ostin halvat 10e toppahousut ja resoria. Otin mallia mammahousujen etuosasta ja ompelin samanlaisen resorijutskan vyötäröksi. Tuli oikein hyvät, ei kiristänyt ja pysyivät ylhäällä.

Vierailija
6/7 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin viime keväänä Mamalicious-merkkisen raskausajan takin, mutta käytän sitä edelleen.

Housuissa se lahkeenpituus ei kyllä kasva samassa suhteessa kuin vyötärönympärys, ja kun niitä housuja käytetään kuitenkin aina kenkien kanssa, ei haittaa vaikka lahje olisikin vähän reilu. Itse käytin miehen toppahousuja henkseleillä, sepalus vain auki :)