Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Neitsyt-horoskoopista.. Millaisia ovat tuntemasi neitsyt-naiset?

Vierailija
22.11.2010 |

eli 22.8.-22.9. syntyneet

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolellisia, siistejä, puhtaudesta tarkkoja, tyyliteltyjä,

Esim. kodin siisteys todellä tärkeää ja tarkkaa

käsiala erittäin kaunista

Vierailija
2/9 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistejä ja huoliteltuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen neitsyt ja huomaan ainakin olevani tarkka esim.siivouksessa ja siinä mitä päälleni puen.Olen myös järjestelmällisyyden huipentuma joissakin asiossa (=ajatus toimii parhaiten paperilla) suunnittelen kaiken aina hyvin tarkkaan ja enakkoon.pidän myös suunnitelmista kiinni.Aika usein huomaan olevani myös liian sinisilmäinen ihmisten suhteen.Joskus on vaikea heittäytyä pois kaavoista

Vierailija
4/9 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eläinrakas, ystävällinen, optimisti, tykkää matkustella, hoitaa hommansa mutta jättää ne viime tippaan, monessa suhteesa hillitty (ei esim. kännää tai puhu rivoja).

Paras kaverini jo lapsuudessa :)

Vierailija
5/9 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole saavuttanut läheistä ystävyyttä kenenkään neitsytnaisen kanssa. Arvostelevia ja nipoja päällisinpuolin, kuitenkin sisimmässään herkkiä ja lämpimiä otaksuisin.

Vierailija
6/9 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

, arvostan siisteyttä, en kestä kaaosta, leluja lattialla, ts. häiritsevät melko paljon mielenrauhaani...

Olen myös tunnollinen ja huolellinen ja superhuolehtivainen kaikista läheisistäni. Terveys ja terveellinen ruoka kiinnostavat.

Haluaisin olla rennompi...!

Vierailija
7/9 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tori kriittinen kaikkia ja kaikkea kohtaan, erityisesti itseäni...!

Lisäksi huolehtivainen, huolellinen, siisti, järjestelmällinen, todella tunteellinen, järjestyksen ystävä, luotettava, täsmällinen, ennakoiva, analyyttinen...

Vierailija
8/9 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole saavuttanut läheistä ystävyyttä kenenkään neitsytnaisen kanssa. Arvostelevia ja nipoja päällisinpuolin, kuitenkin sisimmässään herkkiä ja lämpimiä otaksuisin.

Olen kyllä sisimmässäni lämmin ja empaattinen ihminen, hyvä kuuntelemaan ja analysoimaan toisen ongelmia. Puran ne pieniin osiin ja pyrin antamaan pieniä käytännöllisiä neuvoja. :)

t. neitsyt 33

Vierailija
9/9 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysillä kasia ;-) Lisäksi rakastan mustaa ja sarkastista huumoria...