Kylmä, kylmä, kylmä. PALELTAA!!! En jaksa tätä ainaista palelua
Olen palellut siitä asti kun lämpötila laski ulkona alle +25 asteen, mutta nyt pakkasten myötä palelu on aina vaan pahempaa. Ja palelen siis ihan sisätiloissa, kotona, töissä, missä vaan. Nytkin on kaksi villapaitaa päällekkäin ja on kylmä :(
Kilpirauhasarvot ovat niin normaalit kuin olla pitää, joten sieltäkään ei syytä paleluun löydy. Pakko kai muuttaa pysyvästi johonkin lämpimään maahan, en halua viettää 10 kuukautta vuodesta palellen lopun ikääni :(
Kommentit (22)
ja ihan avoimesti narisen siitä. mun 4 v oli sanonut päiväkodissa et äiti on vähän vilukissa, sitä surettaa ku tulee talvi ja sillä on villasukat jalassa.
aivan totta.
ja viime kesä oli aivan ihana, mä nautin lämmöstä vaikken rusketu tippaakaan.
ja en ole hoikka, pikemminkin läskireisi.
sisällä pitää olla vähintään 23 että tarkenee ja ulkoilua olen talvella inhonnut aina.
Nyt päätin kuitenkin tsempata, kun lapsien kanssa pakko ulkoilla ja hankin kunnon varusteet.
Polviin asti untuvatakki, jalkaan lampaannahka saappaat ja käsiin turkis-nahkarukkaset ja nyt ekaa kertaa olen ihan oikeesti nauttinut ulkoilusta.
Tosin asteita on alimmillaan -9 joten saa nähdä miten käy kun mennään lähemmäs -15