Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylmä, kylmä, kylmä. PALELTAA!!! En jaksa tätä ainaista palelua

Vierailija
22.11.2010 |

Olen palellut siitä asti kun lämpötila laski ulkona alle +25 asteen, mutta nyt pakkasten myötä palelu on aina vaan pahempaa. Ja palelen siis ihan sisätiloissa, kotona, töissä, missä vaan. Nytkin on kaksi villapaitaa päällekkäin ja on kylmä :(

Kilpirauhasarvot ovat niin normaalit kuin olla pitää, joten sieltäkään ei syytä paleluun löydy. Pakko kai muuttaa pysyvästi johonkin lämpimään maahan, en halua viettää 10 kuukautta vuodesta palellen lopun ikääni :(

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sisällä +22 ja iho kananlihalla.

Yöllä nukun vaatteet päällä kahden peiton alla villasukat jalassa, muuten palelen.

Vierailija
2/22 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas kävely tai astangajooga voisi parantaa verenkiertoanne.

Entä juotteko riittävästi vettä? (Laiha vihreä tee voi myös lämmittää)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävelee työmatkat reippaasti, mulla ei mee mitään julkista töihin. ilman lunta pyöräilisin. juon vettä, juon teetä, syön mausteista ruokaa ja teen vaikka mitä vippaskonsteja. nytkin jalat on ihan jäässä, ei tehoo mikäään muu ku menolippu mombasaan!

Vierailija
4/22 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

jos ostais lidlin angoraalusvaatteet, onko jollain kokemusta, ei paljoa maksa ainakaan.

[/quote]

Vierailija
5/22 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muilla on sitten ihan lämmin :(

Vierailija
6/22 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palelen niin et pitää olla sukat+2 villasukat ja kaks paitaakin on!!

ei nyt ihan +25 jälkeen,mut nyt kun on viilentynyt,alkoi +8 tienoilla!!

Vierailija
7/22 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokereiden heittely tuo mukanaan palelua. Sitä voi välttää syömällä pieniä annoksia parin tunnin välein. Tai minulla toimii myös karppaus.

Vierailija
8/22 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sokerit, ihan kylläisenäkin on kylmä

T:ap

Sokereiden heittely tuo mukanaan palelua. Sitä voi välttää syömällä pieniä annoksia parin tunnin välein. Tai minulla toimii myös karppaus.

Vierailija
9/22 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöllä mulla on 2-3 paksua peittoa ja collegehousut ja paita ja silti palelen. Päivällä kun siivoan ja touhuan niin silloin ei ole kylmä mut nyt kun istahdin niin taas paleltaa tosin nyt vaan ohut ph paita. Mut täällä on n. 24 astetta et ei luulis paleltavan. Veriarvot ok, ei johdu sairaudesta.

Vierailija
10/22 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin talviaikaan. Muuten loppu vuorokauden olen omassa kodissa takan lämmössä. Viikonloppuisin en käy ulkona lainkaan.

Toivottavasti tätä ei kestä huhtikuulle asti.

Harkitsen vakaavasti muuttavani Thaimaahan.

Vierailija
11/22 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiloja niin on lämpimämpi. Pari kiloa tekee ihmeitä.

Vierailija
12/22 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä rupea itseäni tästä lihottaman tämän takia. Painoin ennen n.5kg vähemmän eikä nämä lisäkilot ole palelua yhtään vähentäneet

kiloja niin on lämpimämpi. Pari kiloa tekee ihmeitä.

Vierailija
13/22 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikka mut en hirvee läskikään. En sitten tiedä jos painoindeksi ois yli 30 et paleltaisko vielä mut nyt ainakin paleltaa (painoindeksi jotain 26-27). Mies on ihan laiha ja sillä on aina kuuma. Kauhuissani illallakin katson kun toinen nukkuu ilman peittoa pelkät kalsarit jalassa ja sillä vielä kuuma ja mulla 2-3 peittoa ja collegepuku ja kylmä...

Vierailija
14/22 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten en todellakaan ole mikään hoikkeliini. Painoindeksini on käynyt myös 31 ja silloinkin palelin :( joten ei ole laihuudesta kiinni!!

3

Vierailija
15/22 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai liian kuuma?

Vierailija
16/22 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime kesän helteet olivat pelkästään nautinto. Silloin ei paleltanut vaan oli ihanan lämmin

T:ap

Vierailija
17/22 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos palelet, laita urheilukerrasto tmv. päällesi. Puuvilla ei lämmitä, pahentaa vaan. Kerrasto vie kosteuden iholta ja toisaalta se lämmin ilmakerros, joka muodostuu peiton alle, pääsee "toimimaan".

Villakin on hyvää ja sen laatuun voi panostaa. Hyviä lämmönpitäjiä ovat mm. angora ja alpakka tai mahdollisimman vähän käsitelty villa.

hoikka mut en hirvee läskikään. En sitten tiedä jos painoindeksi ois yli 30 et paleltaisko vielä mut nyt ainakin paleltaa (painoindeksi jotain 26-27). Mies on ihan laiha ja sillä on aina kuuma. Kauhuissani illallakin katson kun toinen nukkuu ilman peittoa pelkät kalsarit jalassa ja sillä vielä kuuma ja mulla 2-3 peittoa ja collegepuku ja kylmä...

Vierailija
18/22 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja villasukat jalkaan. Myös jokin myssy päähän. Kotonakin.

Vierailija
19/22 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos palelet, laita urheilukerrasto tmv. päällesi. Puuvilla ei lämmitä, pahentaa vaan. Kerrasto vie kosteuden iholta ja toisaalta se lämmin ilmakerros, joka muodostuu peiton alle, pääsee "toimimaan".

Villakin on hyvää ja sen laatuun voi panostaa. Hyviä lämmönpitäjiä ovat mm. angora ja alpakka tai mahdollisimman vähän käsitelty villa.

jos ostais lidlin angoraalusvaatteet, onko jollain kokemusta, ei paljoa maksa ainakaan.

Vierailija
20/22 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän