Mitä ajattelet, kun näet jonkun kirjahyllyssä vitriinin,
Kommentit (46)
että baarikaappi on näkyvissä vai pitäiskö ne pullot piilottaa jonnekin keittiökaappiin?
Meilläkin on yhdessä vitriinissä valikoima erilaisia alkoholeja, karahvi ja laseja.
Sama juttu! Ja yleensä meidän perheessä oleskellaan takkahuoneessa. Olkkarissa, missä on ns. baarikaappi ei ole edes telkkaria...
Ainakin ne lasivitriinit... Todennäköisesti siellä myös kreikasta tuotuja pikkuviinapulloja pölyyntyneenä rivissä :)
että niissä läträysperheissä ei viina kauaa kaapeissa säily. Ja ei kai kukaan nyt mitään kossupulloja esillä pidä, lähinnä ne kai on whiskejä ja konjakkeja, joita noissa baarikaapeissa näkee. Juhlatilanteissa voi sitten vieraille kahvin kanssa tarjoilla.
Itse asiassa siisti, peilitaustainen, lasihyllyinen viinakaappi on aika upean näköinen, vai mitä?
mustaa nahkaa ja kromia, seinällä iso viuhka, katossa peilipallo...
Itse pidän viinavarastojen esittelijöitä moukkina. Erikoisen arvomaailman välittävät myös lapsilleen (jos siis kyseessä lapsiperhe). Viina on niin tärkeässä asemassa perheessä, että pullot esitellään paraatipaikalla.
Lisäksi useimmat vitriinikirjahyllyt ovat kamalan rumia.
Itse pidän viinavarastojen esittelijöitä moukkina. Erikoisen arvomaailman välittävät myös lapsilleen (jos siis kyseessä lapsiperhe). Viina on niin tärkeässä asemassa perheessä, että pullot esitellään paraatipaikalla.
ollaan kauheita moukkia? Viinikellariin ei ole vielä ollut varaa...
Itse pidän viinavarastojen esittelijöitä moukkina. Erikoisen arvomaailman välittävät myös lapsilleen (jos siis kyseessä lapsiperhe). Viina on niin tärkeässä asemassa perheessä, että pullot esitellään paraatipaikalla. Lisäksi useimmat vitriinikirjahyllyt ovat kamalan rumia.
keittiön kaapissa. Näin oli jo opiskeluaikoina, ellei keittiö ollut joku ihan mikrokokoinen. Makukysymys ilmeisetsi, itse en ymmärrä mikä niissä viinoissa on niin hienoa että niitä pulloja pitää pitää näytillä. Eri asia sitten jos muualla ei ole tilaa.
että baarikaappi on näkyvissä vai pitäiskö ne pullot piilottaa jonnekin keittiökaappiin?
Meilläkin on yhdessä vitriinissä valikoima erilaisia alkoholeja, karahvi ja laseja.
eihän asia edes minulle kuulu,jokainen tehköön kuten tahtoo.
Itse pidän viinavarastojen esittelijöitä moukkina. Erikoisen arvomaailman välittävät myös lapsilleen (jos siis kyseessä lapsiperhe). Viina on niin tärkeässä asemassa perheessä, että pullot esitellään paraatipaikalla. Lisäksi useimmat vitriinikirjahyllyt ovat kamalan rumia.
tämä viesti oli jälleen kerran osoitus suomalaisten kieroutuneesta asenteesta alkoholiin.
Minkälainen arvomaailma välittyy lapsille, jos kaapeista löytyy "piilossa" pulloja?
Meillä on erillinen, antiikkinen vitriinikaappi takkahuoneessa. Siellä on viiniteline sekä joitakin väkeviä alkoholisortteja, pari karahvia ja kauniita laseja. Kaukana junttimaisuudesta.
Meillä ei ole tarvetta piilottaa viinapulloja eikä myöskään tarvetta nauttia niitä salaa lapsilta. Mainittakoon, että lapsemme ovat nyt jo teini-iässä, eikä yhtäkään alkoholikokeilua ole vielä ollut. Miten teillä, pullojen piilottajat?
varastoituna kyljellään.
Tulee sellainen olo että se viina on tosi tärkeää kun pitää noin esitellä.
tämä viesti oli jälleen kerran osoitus suomalaisten kieroutuneesta asenteesta alkoholiin.
Minkälainen arvomaailma välittyy lapsille, jos kaapeista löytyy "piilossa" pulloja?Meillä on erillinen, antiikkinen vitriinikaappi takkahuoneessa. Siellä on viiniteline sekä joitakin väkeviä alkoholisortteja, pari karahvia ja kauniita laseja. Kaukana junttimaisuudesta.
Meillä ei ole tarvetta piilottaa viinapulloja eikä myöskään tarvetta nauttia niitä salaa lapsilta. Mainittakoon, että lapsemme ovat nyt jo teini-iässä, eikä yhtäkään alkoholikokeilua ole vielä ollut. Miten teillä, pullojen piilottajat?
ne lapset voi niitä viinapulloja nähdä myös siellä keittiönkaapeissa? Kyllä meillä ainakin lapset saavat käydä kaapeilla ihan oma-aloitteisesti siinä vaij´heessa kun siihen kykenevät. Mites se nyt eroaa siitä onko ne jossain olohuoneen nurkassa lasikaapissa vai umpiovellisessa kaapissa keittiössä. Jälkimmäinen ainakin meillä useammin käytössäkin :)
mita siita pitaisi ajatella? Itse en pida vitriineista sisustuselementtina, eli vaikka siella olisi Meissenin posliinia, pidan niita vahan tyylittomina. Mutta minusta on ihan normaalia etta taloudessa on alkoholia, meilla sita on useita kymmenia pulloja, ehka jopa satoja valilla, viinikellarissa.
vaan ihan näkyvillä muiden elintarvikkeiden kanssa samassa kaapissa.
Ei me etikkapulloakaan vitriiniin laiteta, miksi jotain alkoholijuomia sitten :D
"No onhan se vähän junttia, kun viinihän ei erityisemmin parane päivänvalossa"
eikä meillä ne muutamat pullot kauaa hyllyssä vanhene :)
Joten ajattelen, että huono maku.
Enpä muuta.
Viinat kuuluvat jonnekin muualle kuin kirjahyllyyn. Tai ainakaan lasivitriinin taakse. Vitriini on epäilemättä Sotkasta hankittu...