Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vauvan iso koko..

Vierailija
22.11.2010 |

Aiemminkin tänne kirjottelin siitä pelosta että tod näkösesti odotan aikas iso kokoista lasta.

Ja tuleva synnytys meinaa vähän jännittää...

Rv 34+5, vauvan kokoarvio n. 3kg. sf 35. Miedän neuvolan lääkäri ei mun "pelkoa" tosissaan ota. Sanoo vaan että tuolla lantiolla synnytys kyllä onnistuu... Minne tässä pitäs lähteä pelostaan puhumaan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä voit puhua pelostasi.

Vierailija
2/10 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvali syntyi rv 40+6 4600 grammasena.

Minun pelkoja ei kyllä otettu tosissaan, vaikka edellisestä synnytyksestä ja vauvan koosta olisi pitänyt jotain oppia. Tilavasta lantiosta minullekin höpötettiin. Kukaan ei peloista oikein suostunut keskustelemaan, sanottiin vain että hyvin se menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minä ajan tässä takaa että haluaisin asiallisesti keskustella jossain ison lapsen synnyttämisestä

En omasta mielestäni pelkopolille kuulu. Ei se synnytys pelota vaan kaipaisin sellasia käytännön "ohjeita" ison lapsen synnyttämiseen. Vaikea selittää. Kun neuvolassa tästä yritän puhua niin vastaus on just toi iso lantio ja älä sitä nyt turhaa vielä pelkää...

Vierailija
4/10 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun painoi 3kg 600 jotakin ja se meni alakanttiin arvioista.EI ees revenny paikat mistään ja ihan sulavasti luiskahti ulos.

Vierailija
5/10 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei minusta alle 4kg ole iso..

Vierailija
6/10 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri kysyä, että mikä on iso vauva. Omat lapseni ovat olleet syntyessään 4kg ja 4195g.

Vierailija
7/10 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri kysyä, että mikä on iso vauva. Omat lapseni ovat olleet syntyessään 4kg ja 4195g.

Vierailija
8/10 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ensimmäinen oli 4.4kg. -ap

Vierailija
9/10 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskisin isoiksi vauvoiksi =)

Mutta ainakin mitä kätilö sanoi esikoisen kohdalla (oli siis tuo 4195g), että on kuulemma satakuntalaiseen tyyliin vähän isompi =D En sitten tiedä, onko juuri tyyliin nelikiloinen nykyään sellainen keskipainoinen.

Vierailija
10/10 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv 36 vauva 3 kiloiseksi. Lääkäri sanoi, että ehtii kasvaa vielä n. kilon la mennessä. Noh, vauva syntyi rv 39 + 0 ja painoi 3330g. Eli ei ihan mennyt nappii tuo arvio. Älä siis ole huolissasi, ei tuo vielä välttämättä tarkoita, että vauvasi olisi jotenkin älyttömän iso kun syntyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi